wat ben jij een ongelooflijke kansloze kutmongool!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tja, zaterdagavond. Een echte baas hosselt dan natuurlijk een paar leuke meisjes. Ik ben helaas ziek dus ...................
Dankjewel, analfabeetje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat ben jij een ongelooflijke kansloze kutmongool!
ik vind jou echt een clemens
Verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
en mijn topics halen nog geen 1 post
Moet je maar niet van die waardeloze antiklachten posten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
Dit is een topic met potentie... Oh nee. Ook al niet...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
Niet meer nee.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit is een topic met potentie... Oh nee. Ook al niet...
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef BrandX het volgende:
TS mag terug naar de biologieles.... Piemels kan je niet breken joh
Dat jij al 10000 piemels in al je gaten hebt ontvangen wil nog niet zeggen dat de mijne niet kan breken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat jij al 10000 piemels in al je gaten hebt ontvangen wil nog niet zeggen dat de mijne niet kan breken.
Heb jij botten dan in je piemel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat jij al 10000 piemels in al je gaten hebt ontvangen wil nog niet zeggen dat de mijne niet kan breken.
When an erection is bent too far and a blood vessel breaks in the penis causing a hematoma , pain , and loosing erection.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah, een ander soort piemel, de figuurlijke soort.
Een piemel kan je wel brekenquote:
In de volksmond kan een piemel breken zonder botten:quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Een piemel kan je wel breken
Dit is een feit.
PUNT
Het is maar hoe je het wil vertalen. Bloedvaten scheuren wel maar breken niet niet volgens mij want ze zijn flexibel. Maar goed als je op Google zoekt zijn daar voors en tegens over te vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Markster het volgende:
[..]
When an erection is bent too far and a blood vessel breaks in the penis causing a hematoma , pain , and loosing erection.
En hij groeit nooit meer recht, je houdt er altijd een bocht inquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit is een feit.
PUNT
In een andere mond ook?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In de volksmond kan een piemel breken zonder botten:
http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_gebroken.html
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
En hij groeit nooit meer recht, je houdt er altijd een bocht in
Ts Heeft meerdere problemen... Dit is niet zijn 'grootste' zorg denk ik...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Als dat serieus is, bel dan eens een dokter. Ik meen dat ze daar iets aan moeten doen omdat je anders problemen krijgt later.
Net als een banaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
En hij groeit nooit meer recht, je houdt er altijd een bocht in
Jup, de littekens zijn nog zichtbaarquote:
Beeldmateriaal? PM mag ook.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, de littekens zijn nog zichtbaar
Ik heb besloten dat ik geen zin heb zijn post historie door te spittenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ts Heeft meerdere problemen... Dit is niet zijn 'grootste' zorg denk ik...
Een fok!ker met gezond verstandquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik geen zin heb zijn post historie door te spitten
Ik heb even een paint gemaakt:quote:
Ha jij hebt ook de nieuwe paint zie ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb even een paint gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik hoor blijkbaar in het rijtjequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Boeit me niet, maar zo'n rijtje is altijd handig.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit is een feit.
PUNT
En ja, ik weet dat ik het nu ook doequote:Ad verecundiam (autoriteitsdrogreden)
Bij de drogreden ad verecundiam gebruikt men de (veronderstelde) autoriteit van een externe persoon of instantie als argument voor de juistheid van een bewering. Op zichzelf is het autoriteitsargument geen drogreden. Het steunt echter op een onderliggende, verborgen aanname, namelijk dat spreker en toehoorders de betreffende autoriteit ook als zodanig erkennen. Klopt die verborgen aanname niet, dan is logischerwijs ook het autoriteitsargument niet correct. In dat geval is sprake van een drogreden.
"Graancirkels zijn echt van buitenaardse wezens, want dat staat op internet."
Onjuiste premisse: informatie die op internet staat is altijd waar.
Zijn de discussiepartners het erover eens dat elk woord van Swami Bami waar is, dan vormt "zingen is slecht, want Swami heeft het gezegd" geen drogreden in een discussie tussen die gesprekspartners. De juistheid van de stelling volgt immers logischerwijs uit de (tussen partijen vaststaande) premisse "alles wat Swami zegt is waar".
Je had die hele uitleg van autoriteitsdrogreden niet hoeven te noemen hoor. Ik heb zelf ook alle soorten drogredens gehad op schoolquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef zeurpietcoen het volgende:
[..]
[..]
En ja, ik weet dat ik het nu ook doe
Kut grapquote:Op zondag 8 november 2009 00:23 schreef DjinN het volgende:
Dat is lullig voor je...
hihi..ik zei lullig...
Een piemel is toch kraakbeen?quote:
quote:
Haha jij zei lulquote:
Het_Hupt ook niet?!?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef BrandX het volgende:
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 00:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je had die hele uitleg van autoriteitsdrogreden niet hoeven te noemen hoor. Ik heb zelf ook alle soorten drogredens gehad op schoolMaar waarom vind je dat hierop slaan dan?
zou er toch maar mee naar een huisarts gaan hoor, zo'n verbandje doet niks. die lul van jou vergroeit!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb er nu maar een verbandje om gedaan, doet wel behoorlijk pijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Oh was dat het, nu snap ik hetquote:Op zondag 8 november 2009 13:00 schreef sc00p het volgende:
Ik heb weleens geheurd dat je dan meteen naar de huisarts moet, anders heb je de rest van je leven een scheve pik
ofwel: wie wil een ban?quote:Op zondag 8 november 2009 14:25 schreef RickoKun het volgende:
OKAY WIE BEGINT MET HET POSTEN VAN PLAATJES VAN SPLITTED PENISSES !?!?!?!?
Ik dacht dat trendsetters altijd zelf begonnen?quote:Op zondag 8 november 2009 14:25 schreef RickoKun het volgende:
Omfgquote:Het gaat daarbij niet om een botbreuk (want er zit geen bot in de penis), maar om een breuk in de wand van het zwellichaam. Dit is het deel dat zich met bloed vult als een jongen opgewonden raakt. Soms hoort men het ook knappen. De penis kan dan krom gaan staan en bont en blauw worden.
Als ik Fok! voor een weekje of 2 zat ben doe ik het wel.quote:Op zondag 8 november 2009 14:25 schreef RickoKun het volgende:
Eerste keer dat ik deze 'smoeltjequote:Op zondag 8 november 2009 16:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als ik Fok! voor een weekje of 2 zat ben doe ik het wel.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:25 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al gedaan, maar dokter zei alleen dat ik 3 weken rust moet houden.quote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zou er toch maar mee naar een huisarts gaan hoor, zo'n verbandje doet niks. die lul van jou vergroeit!
Zijn er echt mensen geweest die een piemel opgesneden hebben om een schematische schetsje van te makenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb even een paint gemaakt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |