quote:Op zondag 8 november 2009 09:20 schreef JJH het volgende:
Over mijn lootje. Iemand gaat heel blij worden met.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
Wees dan maar blij dat het geen plons=water is.quote:As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Oei, da's minder JJH. Gelukkig dat niemand iets had en de schade mee lijkt te vallen....And so the lion fell in love with the lamb![]()
Niet heel erg hard boem, maar wel ho. En teveel schade om door te kunnen rijden + echt muurvast zitten.quote:quote:Op zondag 8 november 2009 09:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ook blij dat het leeg gebeurde, en dat ik niet een vol busje op een klaverblad op zijn kant leg. Dan waren de gevolgen niet te overzien geweest.quote:Op zondag 8 november 2009 09:22 schreef Bamba het volgende:
Oei, da's minder JJH. Gelukkig dat niemand iets had en de schade mee lijkt te vallen....![]()
Maarre even serieus. Hoe krijg je dat nou voor elkaar??quote:Op zondag 8 november 2009 09:23 schreef JJH het volgende:
Niet heel erg hard boem, maar wel ho. En teveel schade om door te kunnen rijden + echt muurvast zitten.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Was je richting Raalte?? Nee dat kan niet daar zijn niet zoveel rotrondes.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Je hebt er maar 1 nodig hoor om een ongeluk te krijgenquote:Op zondag 8 november 2009 09:25 schreef nieslief het volgende:
Was je richting Raalte?? Nee dat kan niet daar zijn niet zoveel rotrondes.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
quote:Op zondag 8 november 2009 09:23 schreef JJH het volgende:
Ja, maar ik wist na de eerste ook wel dat die andere twee niets zouden bevatten, maar dan klik ik ze wel maar openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Da's waar maar in mijn geheugen zitten geen rotondes richting Raalte. Geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2009 09:27 schreef MrSubtle het volgende:
Je hebt er maar 1 nodig hoor om een ongeluk te krijgen
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Laat remmen, in combinatie met een nat wegdek, de wielen blokkeerden en dan is er geen houden meer aan. 100% eigen schuld. Baas deed er gelukkig heel nuchter over. Heb zelfs nu zijn auto voor de deur staan om morgen vanavond m'n dienst te kunnen draaien.quote:Op zondag 8 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maarre even serieus. Hoe krijg je dat nou voor elkaar??Nope, niet in de buurt geweest vanavond.quote:Op zondag 8 november 2009 09:25 schreef nieslief het volgende:
Was je richting Raalte?? Nee dat kan niet daar zijn niet zoveel rotrondes.![]()
Neenee, in raalte Zelf heb je pas de eerste rotonde, als je vanuit Zwolle komt.quote:Op zondag 8 november 2009 09:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Da's waar maar in mijn geheugen zitten geen rotondes richting Raalte. Geloof ik.![]()
Ik ga maar eens even douchen en klaar maken om te gaan snoeien... heb echt totaal geen zin nog nu![]()
Doei, en niet te veel hints geven he allemaal, dat kan Greys niet aan
Tsja je zult de eerste niet zijn die een ongeluk heeft. Zal wel ingecalculeerd zijn in zijn risico denk ik. Was wat geweest hoor jij met de schrik nog in de benen en de baas die kort door de bocht gaat tegen je. In ieder geval fijn dat de bus niet vol zat. Scheelt een hoop.quote:Op zondag 8 november 2009 09:29 schreef JJH het volgende:
Laat remmen, in combinatie met een nat wegdek, de wielen blokkeerden en dan is er geen houden meer aan. 100% eigen schuld. Baas deed er gelukkig heel nuchter over. Heb zelfs nu zijn auto voor de deur staan om morgen vanavond m'n dienst te kunnen draaien.
[..]
Nope, niet in de buurt geweest vanavond.
Hoef jij niet naar LerenLampe te rijden dan?? Of is dat niet meer zoals vroegah?As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Wauw mijn geheugen werkt nog.quote:Op zondag 8 november 2009 09:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Neenee, in raalte Zelf heb je pas de eerste rotonde, als je vanuit Zwolle komt.
De lampe komen we amper. Wij rijden veel in Zwolle en ook wel richting Kisteman (Staphorst.) En 't Haasje en de Buitenwachtt (Kampen) Gebeurde vanavond ook richting 't Haasje.quote:Op zondag 8 november 2009 09:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja je zult de eerste niet zijn die een ongeluk heeft. Zal wel ingecalculeerd zijn in zijn risico denk ik. Was wat geweest hoor jij met de schrik nog in de benen en de baas die kort door de bocht gaat tegen je. In ieder geval fijn dat de bus niet vol zat. Scheelt een hoop.
Hoef jij niet naar LerenLampe te rijden dan?? Of is dat niet meer zoals vroegah?![]()
Die kant op ken ik Zwolle e.o. niet zo goed. Kom oorspronkelijk uit Deventer.quote:Op zondag 8 november 2009 09:34 schreef JJH het volgende:
[..]
De lampe komen we amper. Wij rijden veel in Zwolle en ook wel richting Kisteman (Staphorst.) En 't Haasje en de Buitenwachtt (Kampen) Gebeurde vanavond ook richting 't Haasje.
Ah Deem'ter.quote:Op zondag 8 november 2009 09:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die kant op ken ik Zwolle e.o. niet zo goed. Kom oorspronkelijk uit Deventer.
De Lampe zit toch in Lemelerveld? Dat is eigenlijk net iets te ver rijden vanuit Zwolle. Voor het zelfde geld pak je er maar één ritje op, en dan kost het gewoon geld. Daarom zoeken we het liever wat dichterbij. In zowel Kampen als Staphorst sta je met een kwartier.![]()
Logisch ook.quote:Op zondag 8 november 2009 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah Deem'ter.
De Lampe zit toch in Lemelerveld? Dat is eigenlijk net iets te ver rijden vanuit Zwolle. Voor het zelfde geld pak je er maar één ritje op, en dan kost het gewoon geld. Daarom zoeken we het liever wat dichterbij. In zowel Kampen als Staphorst sta je met een kwartier.
Neeeheee in lemerlerveld zit dat andere geval. Lampe zit echt in Raalte, ben er voor twee weken geleden nog langs gekomen. Mr.Lief werkt in Raalte gingen we even kijken bij de zaak......quote:Op zondag 8 november 2009 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah Deem'ter.
De Lampe zit toch in Lemelerveld? Dat is eigenlijk net iets te ver rijden vanuit Zwolle. Voor het zelfde geld pak je er maar één ritje op, en dan kost het gewoon geld. Daarom zoeken we het liever wat dichterbij. In zowel Kampen als Staphorst sta je met een kwartier.
Zaal Dijk? Da's toch lemele zelf?quote:Op zondag 8 november 2009 09:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neeeheee in lemerlerveld zit dat andere geval. Lampe zit echt in Raalte, ben er voor twee weken geleden nog langs gekomen. Mr.Lief werkt in Raalte gingen we even kijken bij de zaak......
ik kom te weinig die kant op eigenlijk. Wel weet ik dat Bills in Markelo zit, en Luckys in Rijssen.![]()
slaaplekkerquote:Op zondag 8 november 2009 09:46 schreef JJH het volgende:
Maareh, dames en heren.Mijn potje bier is leeg. Ik zal eens aan mijn nachtrust gaan beginnen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: