Ook vroeg wakker? Leuke plannen vandaag?quote:
Neuh niet echt. Straks even op visite bij oma en daarna weer verder aan de kastenschoonmaakquote:Op zondag 8 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ook vroeg wakker? Leuke plannen vandaag?
Nee, maar als ik tot de lente moet wachten dan puilen de kasten helemaal uitquote:Op zondag 8 november 2009 09:02 schreef MrSubtle het volgende:
Kastenschoonmaak?tis toch geen lente?
Ja reptielenbeurs is vandaag, maar ik moet eigenlijk gewoon niet gaan... de zon schijnt, en dat is ideaal om te snoeien, want als het regent is dat echt een kutwerkje... dus ik denk dat ik toch maar even moet doorbijten en vandaag bomen moet gaan snoeien
Bamba.quote:Op zondag 8 november 2009 09:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, maar als ik tot de lente moet wachten dan puilen de kasten helemaal uit.
Hmmm, misschien maar even doorbijten ja..Dan ben je er wel weer vanaf voor een tijd!
JJH, was het zo erg?
Ik heb jullie allemaal........om mijn vingertje gewonden......quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 09:09 schreef JJH het volgende:
Gauw, editten hè?![]()
Busje óp de rotonde geparkeerd onvrijwillig. Politie erbij, 3 kwartier gewacht op de sleper. Weggesleept naar Zwolle (gebeurde buiten de stad) Papierwinkel in orde brengen, collega thuisbrengen. En nu net een kwartiertje binnen.
Tot 6 uur was er trouwens geen vuiltje aan de lucht. Prima omzet binnengehaald!
Wat doet jouw busje dan op een rotonde?? Da's niet handig hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 09:09 schreef JJH het volgende:
Gauw, editten hè?![]()
Busje óp de rotonde geparkeerd onvrijwillig. Politie erbij, 3 kwartier gewacht op de sleper. Weggesleept naar Zwolle (gebeurde buiten de stad) Papierwinkel in orde brengen, collega thuisbrengen. En nu net een kwartiertje binnen.
Tot 6 uur was er trouwens geen vuiltje aan de lucht. Prima omzet binnengehaald!
Vertel?quote:Op zondag 8 november 2009 09:02 schreef JJH het volgende:
En ik heb zulks een geniaal lootje getrokken.![]()
Ik ga geloof ik maar even ergens in spitten iets met een naald en een hooiberg.quote:Op zondag 8 november 2009 09:02 schreef JJH het volgende:
En ik heb zulks een geniaal lootje getrokken.![]()
met 23 deelnemers is het echt pittig om patronen en hints te herkennen... alles kan wel een hint zijnquote:Op zondag 8 november 2009 09:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik maar even ergens in spitten iets met een naald en een hooiberg.
Ik rijd taxi.quote:Op zondag 8 november 2009 09:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had te snel op invoeren gedrukt
. Wat voor werk doe je?
Mogguh.quote:Op zondag 8 november 2009 09:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat doet jouw busje dan op een rotonde?? Da's niet handig hoor.
Dat wil jij wel weten hè?quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwestie van boem = ho??quote:Op zondag 8 november 2009 09:18 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
Nee dat weet ik. Was dan ook niet geheel volgens plan. Gelukkig had ik die rotonde ook al niet 15x keer overgestoken vannacht.
Gelukkig geen lichamelijk letsel, en de schade aan de auto lijkt ook nog wel een beetje mee te vallen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |