Whoopie ook nu ze knuffelig isquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exactement!
Naartjie ziet mij graag in die outfit, kan hij mij vest/trui aflebberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Goodbye deed nog heel gevaarlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goodbye deed nog heel gevaarlijk!Ik ben jaloers op het haar van GoodbyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
tsssss nou al gaan lopen vissen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Whiiiiiiiiiiiii!
Lootje in de mail![]()
Met een leukverlanglijstje erbij!
Oke, maar nu over tot belangrijker zaken...wie heeft mij?
Ah toe, niet meteen verklappen dat je mij hebt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Whiiiiiiiiiiiii!
Lootje in de mail![]()
Met een leukverlanglijstje erbij!
Oke, maar nu over tot belangrijker zaken...wie heeft mij?
Ben nu wel enorm nieuwsgierig.quote:
Goodbye deed nog heel gevaarlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
Tsja nou is het ook wel duidelijk ja.....quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaakte het? Moet het maar eens proberen als we in R'dam zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het voor het eerst vanavond!
* doet mee en hoeft nu zelf al die smilies niet te postenquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Lootje in de mail![]()
Met een leuk verlanglijstje erbij!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]en je hebt al aan de helft verraden dat jij hen niet hebt
namelijk alle mensen die nog geen lijstje hebben ingevuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou...dat lijstje was eiks sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]en je hebt al aan de helft verraden dat jij hen niet hebt
namelijk alle mensen die nog geen lijstje hebben ingevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |