Goed spul dus uit Amerikaquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schijnt ook te maken te hebben met de soort catnip. Siets deed er helemaal niets op, Naartjie vond het matig interessant.
Die banaan heeft Yoko als kraamkadootje gekregen en komt uit Amerika. Daar schijnen ze veel sterkere catnip te hebben. En da's te merken bij heer Naard.
Nah zeg ik weet dat je me schattig vind maar je hoeft me niet alles met een woordenboek uit te leggen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooowwww, maar daar zijn er ook meer van die binnen en buiten kunnen.
Sorryquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nah zeg ik weet dat je me schattig vind maar je hoeft me niet alles met een woordenboek uit te leggen.
![]()
Dan heb ik de juiste voor me. Ja hoor. Die kunnen heel hoog en hebben verstopplekken. Soms zie je er opeens een vanuit een totaal onverwachte hoek naar je kijken. Die zitten echt mensen te bekijken. Daarvan weet ik heel erg zeker dat er meer dan een is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?Ik zag helemaal geen ingang of uitgang in dat hok!
Deze zat in dat verblijf bij de olifanten, helemaal in zijn uppie daar boven in dat grote verblijf. En hij keek HEEL erg zielig!
Kapsalonnetje, iemand?
[ afbeelding ]
Ja hoor! Huispak.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zei standje
Maar heb jij ook andere modi?altijd als je hier bent zit je in pyjama
Wegzetten, Whoopie eet ze nl ook om mij dan vervolgens water aan te laten slepen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je moeder ook weer slapen![]()
Mips probeert Pringles te jatten, die Xtreme Flamin' Chili Sauce soort![]()
Ik brand mn mond er al bijna aan. Zal ik het haar goedschiks of kwaadschiks leren dat ze het niet lekker vind.
Oftewel; braaf wegzetten, of een stukje laten eten
Oh nou echt gelukkig. Want ik wilde serieus een mail gaan sturenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb ik de juiste voor me. Ja hoor. Die kunnen heel hoog en hebben verstopplekken. Soms zie je er opeens een vanuit een totaal onverwachte hoek naar je kijken. Die zitten echt mensen te bekijken. Daarvan weet ik heel erg zeker dat er meer dan een is.
quote:
Zooooo zonde van een goede friet (ja, FRIET) en een lekkere salade.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?Ik zag helemaal geen ingang of uitgang in dat hok!
Deze zat in dat verblijf bij de olifanten, helemaal in zijn uppie daar boven in dat grote verblijf. En hij keek HEEL erg zielig!
Kapsalonnetje, iemand?
[ afbeelding ]
Trainingsbroek met fleecevestjequote:
Ik vind het net een ijsje/brownie kruising heel apart en lekker.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb brownie B&Jnog niet eerder geprobeerd... is die lekker?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb brownie B&Jnog niet eerder geprobeerd... is die lekker?
Exactement!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Trainingsbroek met fleecevestje.
Maar die heeft banaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar NY Super Fudge Chunk vind ik beter.
En Chunky Monkey is the best.
Echt wel.... Doe mij maar FRIET vanaaf nog gegeten.... jummie.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zooooo zonde van een goede friet (ja, FRIET) en een lekkere salade.
Dat heb ik dus nog nooit op.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Kapsalonnetje, iemand?
[ afbeelding ]
Ik heb gelijk gekeken!quote:
Ja, so?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |