Ach, je moet maar denken dat je des te blijer zal zijn als-ie eindelijk bezorgd wordt.quote:
Dat dacht ik eerst ook maar toch een mailtje gehad dat hij de 7e is uitgekomen (Vanochtend)quote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef _Flea_ het volgende:
Hadden ze blijkbaar in de boekenwinkel gelijk dat ie de 11e uit kwam. Jammer...
quote:Geachte mevrouw ********
Hartelijk dank voor uw e-mail van 7 november 2009.
Uit onze gegevens is gebleken dat het boek "Gevangen" van Stephen King op 7 november is uitgebracht. Inmiddels is het boek ook leverbaar binnen 2 tot 4 werkdagen.
quote:Geachte mevrouw ******
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ******* helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Gevangen - King, Stephen Paperback
Aantal: 1
Wij doen onze uiterste best om bovenstaand(e) artikel(en) alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen. Wij kunnen u helaas geen inschatting geven van de nieuwe levertijd.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Is die niet gecancelled? Volgens stephenking.nl zijn de zwarte hardcover edities vooralsnog uitgesteld, of is dat inmiddels veranderd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:06 schreef _Flea_ het volgende:
Btw, De Beproeving verschijnt op de 17e. Die heb ik nog niet gelezen, dus ik ga deze direct kopen.
UTD trof ik ook nergens aan. Ik hoop hem vandaag te scoren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Is die niet gecancelled? Volgens stephenking.nl zijn de zwarte hardcover edities vooralsnog uitgesteld, of is dat inmiddels veranderd?
Zou zonde zijn als ze niet opnieuw verschijnen. HET en De Beproeving zijn twee meesterwerken.
Under the Dome heb ik vandaag nog steeds nergens gespot. Morgen dan maar.
Hij is genummerd. Verder geen verschil.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef _Flea_ het volgende:
Heeft de deluxe editie nog iets "extra's" of is het alleen de harde kaft?
Dan wordt het dus gewoon de paperback.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:11 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hij is genummerd. Verder geen verschil.
Ik ben de eerste 60 pagina's nu gelezen. Tot nu toe nog leuk
Inmiddels is daar ook een bevestigend bericht geplaatst. ZIE!quote:At the Times Talk event in Times Square, Steve said the 8th Dark Tower book would come between W&G and Wolves and not deal directly with the main characters.
Je hebt er een moordend tempo in!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Tammymara het volgende:
Hier inmiddels pagina 400 en nogwat.
Ik las vandaag de eerste 60 en dwong mezelf om in ieder geval maar eventjes te stoppen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:48 schreef Tammymara het volgende:
Ik ga er verder niks over zeggenVind ik zelf ook niet leuk!
maar ik vind het op pagina 400 nog steeds even boeiend als op pagina 10![]()
En ja, dat Tempo, erg he..Kijk je maanden naar een boek uit en dan heb je het uit binnen drie dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij háált het niet bij the stand en duma key,
Ik vond het ook superspannend maar ik had er dus ook een beetje een anticlimax gevoel bij, vond het einde wat te simpel ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:27 schreef Tammymara het volgende:
Ja sorry, In het NL is het Duma.
Ja, die vond ik wel geweldig.Had ik verleden jaar voor kerst gekregen en die heb ik echt in één ruk uitgelezen.
Sorry, maar hier snap ik gewoon niks van. Ten tijde van DT7 hele verhalen en hypes, over hoe het einde van de Dark Tower serie het einde van een tijdperk is, blah blah, en nu gewoon doodleuk nóg een boek aankondigen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef Zoonlief het volgende:
De Donkere Toren serie afgelopen? Echt niet!
Als het het einde van een tijdperk is, kunnen ze toch gewoon verhalen die eerder gebeurd zijn vertellen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry, maar hier snap ik gewoon niks van. Ten tijde van DT7 hele verhalen en hypes, over hoe het einde van de Dark Tower serie het einde van een tijdperk is, blah blah, en nu gewoon doodleuk nóg een boek aankondigen.
Nét toen iedereen er vrede mee had dat het was afgelopen.
De beproeving, zeker weten!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:46 schreef _Flea_ het volgende:
Hmm, klein dilemma. Krijg nu net van m'n collega De Beproeving. Welke zal ik eerst eens gaan lezen
Ik zat ook al sterk aan De Beproeving te denken. Ben erg nieuwsgierig naar het verhaal.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:44 schreef Tammymara het volgende:
[..]
De beproeving, zeker weten!
(Tenzij je liever het beste voor het laatste wil bewaren!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |