*kuch* SGU.S01E06 *kuch*quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:11 schreef BrandX het volgende:
heerlijke nieuwe reeks. Erg spannend ook.![]()
![]()
Had ik niet verwacht. Ergens verwachtte ik toch wel weer links en rechts veel van hetzelfde (wat ook erg gaaf was dus had niet eens een prob geweest) maar op zich is de serie nog vrij origineel bedacht.
Heerlijk. Hoop dat episode 6 snel online staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
ik bedoel hier: http://www.free-tv-video-online.info/internet/stargate_universe/quote:
Owkee, ieder z'n ding. Hier werkt die site nogal matig. EN bovendien kijk ik liever op m'n TV dan op m'n Lappiequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik bedoel hier: http://www.free-tv-video-online.info/internet/stargate_universe/
tzt koop ik de box namelijk, mooi zat, hoef ik nu niet voor te downen dan.
hier gaat het prima, en dat op een dongel van vodafonequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Owkee, ieder z'n ding. Hier werkt die site nogal matig. EN bovendien kijk ik liever op m'n TV dan op m'n Lappie
zie nu dat ep7 ook al te vinden is
Die laatste scene, omg, hoe denkt onze Chavez daar nou mee weg te komen. Echt stupidquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:26 schreef JohnLocke het volgende:
Wel freaky met die stones trouwens, net als ze liggen te batsen storinkje
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:50 schreef marcel-o het volgende:
tvp voor als k de laatste ep heb gezien
Episode of RDA ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
quote:
Both.quote:
Paddie en Selma bedoel je?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, het maakt ook niet uit. Die man geniet duidelijk van zijn oude dag en dat heeft hij ook verdiend. Alsof hij nog zit te wachten op fanmail van soppende bakvissen.
achja zo is het nou eenmaal en die telford heeft blijkbaar ook niks beters te doen dan de heledag naast die stenen te zittenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:43 schreef unaco het volgende:
Nu vind ik mezelf erg slim (wat betreft SG /A /U in ieder geval) maar wat ik niet helemaal kan bevatten is een onderdeel van deze episode.
Als ze met zijn 3'en die communication stones gebruiken (Young, chick en Eli) komen ze op Aarde netjes terecht als in: Cloe in een vrouwenlichaam en Eli en Young in een mannetje..
Typisch! Kan helemaal niet..
quote:
Precies, ik had ook het idee dat ik naar GTST 'with a twist' zat te kijken. Die clubscene was de eerste keer tijdens een stargate aflevering dat ik fullscreen uitzette en even ging browsen. Waar sloeg die uitgebreide scene met die zangeres op?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:27 schreef Asgard het volgende:
Veeel te veeeel drama :/
Als ik wil zien dat één chick door 2 personen word geneukt ga ik wel GTST kijken
Hoezo, misschien?quote:Op zondag 8 november 2009 10:37 schreef CD-RW het volgende:
Bovendien; moesten dit de slimme mensen van de SGC voorstellen? Nee! De slimme mensen zijn Carter, McKay, Zelenka, Lee, misschien Jackson of zelfs Kavanaugh.
Jackson is inderdaad geweldig maar heeft een nogal een andere expertise als de rest.quote:Op zondag 8 november 2009 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, misschien?. Jackson is de meest geweldige van allemaal!
.
met McKay als snelle tweede natuurlijk
Die heeft genoeg te doen zo te zien. Even terug naar Young zijn wijf voor secondsquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja zo is het nou eenmaal en die telford heeft blijkbaar ook niks beters te doen dan de heledag naast die stenen te zitten
Nee, natuurlijk. Hij is historicus/antropoloog. Maar naast RDA was hij altijd mijn favoriet, dus ik mis hem gewoonquote:Op zondag 8 november 2009 12:27 schreef CD-RW het volgende:
[..]
Jackson is inderdaad geweldig maar heeft een nogal een andere expertise als de rest.
Maar Yurithemaster heeft wel een punt. Ik weet namelijk nog steeds niet wat Telford nou eigenlijk doet binnen SGC, behalve Young irriteren. En dat geldt voor wel meer mensen en dat vind ik wel een beetje irri.quote:Op zondag 8 november 2009 13:58 schreef mvt het volgende:
[..]
Die heeft genoeg te doen zo te zien. Even terug naar Young zijn wijf voor seconds
quote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef Witchfynder het volgende:
Hoewel dat dialoog in de auto tussen Chloe en Eli niet erg des Stargates is, moest ik er wel om lachen.
Dikke nerd zit in lichaam van afgetrainde militair en gaat even chicks lopen versieren is dan weer wat minder gebruikelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Asgard het volgende:
[..]
![]()
Standaard, dikke nerd krijgt nooit aandacht, raakt ineens ergens in verzeild en pretty girl vind hem ineens toch wel "cute" verhaaltje.
Oh ja, daar heb je gelijk in natuurlijk. Beetje zwaar weekend gehad.quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hij zat overigens niet in het lichaam van een afgetrainde militair, maar in het lichaam van die andere wetenschapper.
jah wel erg "zappy" kijken hoewel ik wel nog beetje hoop heb dat de techniek wat meer om de hoek gaat komen.. meestal wat meer karakter opbouw .. in het begin.quote:Op maandag 9 november 2009 00:29 schreef Henno het volgende:
Gadverdamme, wat een smerig emogedoe was dit weer... weer lekker huilen bij het thuisfront door die stenen
Nou ja, in ieder geval weer een episode vol drama en weinig actie en avontuur. Voor een technologische ontdekkingsreis door het schip en epische ontmoetingen met andere culturen hoef je deze serie blijkbaar niet te bekijken, het draait alleen maar om de poppetjes zelf.
Dat is wat ik altijd leuk vond aan Stargate, het ontmoeten van beschavingen als de Asgard (krijg nog steeds kippenvel van die scene uit SG-1 The Fifth Race vlak nadat O'Neill door die 8-chevron verbinding gesmeten werd), het hebben van vijanden en bondgenoten, doorspekt met losse humor zodat het lekker wegkijkt.
Maar goed, ik had het kunnen weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
jah wel erg "zappy" kijken hoewel ik wel nog beetje hoop heb dat de techniek wat meer om de hoek gaat komen.. meestal wat meer karakter opbouw .. in het begin.
Hoewel ik wel erg narrig vind dat opeens dat hoeverbed naarbinnen werd gedouwd bij "ice" en dat technische meuk opeens "just is"
Wtf hoe ga je space suits testen zonder spullen en hoe concludeer je dat er van de x het er maar 2 doen ?
ook wel erg rap dat de stroom weer op is .. of die wapens zijn erg krachtig ..wat ik niet vermoed.
oke 80% van het schip is nog niet begaanbaar ..Ja dat vond ik ook al raar. Waarom laadt de Destiny zich niet in één keer volledig op? Best nutteloos als je helemaal naar een zon vliegt en je daarna niet eens genoeg stroom hebt om de hele schip te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze dit verklaren door te zeggen dat het schip heel oud is en dingen kapot zijn, maar dat zou weer erg lame zijn imo.
denk wel dat tie volledig opgeladen was maar dat de accu's zo oud zijn dat je ze ook weer snel "ontlaad" overgens wordt er in die ep wel een tijdspanne aangegegven hoe snel ze er nu over doen om de power te verkwisten ? oftewel hoeveel uren/dagen schieten ze ?quote:Op maandag 9 november 2009 10:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al raar. Waarom laadt de Destiny zich niet in één keer volledig op? Best nutteloos als je helemaal naar een zon vliegt en je daarna niet eens genoeg stroom hebt om de hele schip te gebruiken.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze dit verklaren door te zeggen dat het schip heel oud is en dingen kapot zijn, maar dat zou weer erg lame zijn imo.
was wel mooi ja,quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:26 schreef JohnLocke het volgende:
Wel freaky met die stones trouwens, net als ze liggen te batsen storinkje
mee eens wat was dat voor videoclipquote:Op zondag 8 november 2009 10:43 schreef Mirel het volgende:
Voor mij ook de eerste keer dat ik zat te skippen in welke serie dan ook. (clubscene)
2 miljoen volgens Google.quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet iemand de kijkcijfers of ontvangst ervan in de VS?
Het is meer dan Sanctuary in ieder geval.quote:
mee eens en zeker in de pilot was veel aktie.quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef mirved het volgende:
Ik zit te denken dat ze het moeten hernoemen enkele ideen:
-As the stargate turns
-Bold and the humanoid.
Dat ze BSG willen nadoen en het daarom allemaal wat rauwer maken, meer diepgang , meer karakter achtergrond oke. Maar in BSG waren er wel nog gevechten met cylons, explosies, overleven etc. SGU is alleen maar janken. In 7 afleveringen hebben ze de stargate 3x gebruikt.
.... toen was het budget op ?quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef mirved het volgende:
Ik zit te denken dat ze het moeten hernoemen enkele ideen:
-As the stargate turns
-Bold and the humanoid.
Dat ze BSG willen nadoen en het daarom allemaal wat rauwer maken, meer diepgang , meer karakter achtergrond oke. Maar in BSG waren er wel nog gevechten met cylons, explosies, overleven etc. SGU is alleen maar janken. In 7 afleveringen hebben ze de stargate 3x gebruikt.
Klopt ja... het aantal pure jankafleveringen was daar op 1 hand te tellen (ze waren er wel hoor, bv die ene die geheel in het teken stond van de 'chemie' tussen die Starbuck en Apollo, maar de mooie gewapende conflicten in de meeste episodes maakten een hoop goed, ook de hele spanning van het vinden van de Aarde e.d.)quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mee eens en zeker in de pilot was veel aktie.
Ook was er in bijna elke aflevering wel een gevecht
Die kant ga ik ook op, zonde dat ze met deze troep de SG reeks zo verkwanselen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:26 schreef mirved het volgende:
Vriend van me is al afgehaakt na deze aflevering.
Ik ook.quote:Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef Mirel het volgende:
IK BLIJF VOLHOUDEN
Max 1 seizoen op dit moment. Er moet echt wel wat meer vaart en ontwikkeling in komen.quote:
Als het zo door gaat komt er überhaupt geen tweede seizoen. Misschien is dat ook maar voor het beste.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:16 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Max 1 seizoen op dit moment. Er moet echt wel wat meer vaart en ontwikkeling in komen.
Als het hoe doorgaat? Weet je iets over de kijkcijfers? Daar gaat het natuurlijk om. Tenzij we allemaal vanuit de VS posten en meedoen met het bepalen van de kijkcijfers daar tellen we toch niet mee in de beslissing. Hoewel het misschien voor Syfy een ideetje is om het aantal seeders/leechers op eztv in de gaten te houden, lijkt me wel een goede maat van de populariteit van een serie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:25 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Als het zo door gaat komt er überhaupt geen tweede seizoen. Misschien is dat ook maar voor het beste.
Vorige week 1.974 miljoen kijkers, deze week 1.626 miljoen kijkers.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:47 schreef CD-RW het volgende:
[..]
Als het hoe doorgaat? Weet je iets over de kijkcijfers? Daar gaat het natuurlijk om. Tenzij we allemaal vanuit de VS posten en meedoen met het bepalen van de kijkcijfers daar tellen we toch niet mee in de beslissing. Hoewel het misschien voor Syfy een ideetje is om het aantal seeders/leechers op eztv in de gaten te houden, lijkt me wel een goede maat van de populariteit van een serie.
Ben het met je eens dat als de serie in dezelfde trend doorgaat als nu er geen tweede seizoen gemaakt moet worden.
Dat dus. Bar, slecht. Toch spijtig hoe ze heel de Stargate series met zo een (gtst in space-)serie door het slijk halen. Ik persoonlijk kijk in ieder geval uit naar het einde van deze serie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vorige week 1.974 miljoen kijkers, deze week 1.626 miljoen kijkers.
Nou ja, 'bar slecht' is het nog steeds niet voor Syfy. Een stuk minder dan het eerste seizoen van SGA is het wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Dat dus. Bar, slecht. Toch spijtig hoe ze heel de Stargate series met zo een (gtst in space-)serie door het slijk halen. Ik persoonlijk kijk in ieder geval uit naar het einde van deze serie.
Misschien een beetje een overstatement. De kijkcijfers, zijn in ieder geval verre van goed te noemen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, 'bar slecht' is het nog steeds niet voor Syfy. Een stuk minder dan het eerste seizoen van SGA is het wel.
Dat klopt, zeker gezien het feit dat het budget groter is dan dat van b.v. SGA. Gelukkig kunnen we komende week een enorm origineel SF idee verwachten:quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Misschien een beetje een overstatement. De kijkcijfers, zijn in ieder geval verre van goed te noemen.
quote:The crew finds an old Kino on an alien planet which has somehow recorded their future deaths.
Quote van Joseph Mallozzi op z'n blog. Ben benieuwd of dit iets met dat alien schip uit de pilot te maken heeft.quote:If the next three episodes up to the hiatus don't do it for you, I'll be surprised -- and sad you won't be watching any longer. Especially since the first episode back after the break is mine, 'Space,' and it's filled with all sorts of action and aliens and ship-to-ship battles.
Aan de beperkte, al bekende beschrijvingen van de komende afleveringen te zien moeten we daar in ieder geval nog tot ep16 ofzo op wachten. Eerst nog even gezellig GTST in space:quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef feelsgoodman het volgende:.
Ik wacht nog steeds op een rode draad. Het is nu filler na filler, niet te geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf ep 16:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan de beperkte, al bekende beschrijvingen van de komende afleveringen te zien moeten we daar in ieder geval nog tot ep16 ofzo op wachten. Eerst nog even gezellig GTST in space:
[knip]
Vanaf ep 16:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I follow you......but not on Twitter
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, in de komende drie afleveringen schijnen we al het nodige vuurwerk te krijgen. Ik ben benieuwd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Ideetje voor de volgende TT?quote:
waar is dat in gaan zitten, niet in scripts in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klopt, zeker gezien het feit dat het budget groter is dan dat van b.v. SGA. Gelukkig kunnen we komende week een enorm origineel SF idee verwachten:
[..]
een paar maar SGA was ook goed daar de acteurs die mckay en die doctor speelden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef Mirel het volgende:
Backstory's inproppen door er een crisis omheen bouwen en dat als basis voor de ep gebruiken is zo lui en typisch voor de slechtere Stargate afleveringen. En als Joseph Mallozi die ene gave ep die nog moet komen heeft geschreven, wie heeft de rest dan gedaan?
Nu ik zo nadenk, SG-1 had soms wel eens goede emotionele afleveringen, en SGA geeneen. SGA schrijvers aan de gang met Universe?
Dat is mij ook een raadsel. Ik dacht juist dat SGU een lager budget had omdat ze niet van die uitgebreide planeetverkenningen, enorme battles, e.d. hadden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar is dat in gaan zitten, niet in scripts in ieder geval
Die aflevering waarin McKay dement werd was wel goed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef Mirel het volgende:
Nu ik zo nadenk, SG-1 had soms wel eens goede emotionele afleveringen, en SGA geeneen. SGA schrijvers aan de gang met Universe?
Ach, dit past wel in de lijn van het einde van SGA. Dat ging ook al een hele lange tijd nergens meer over.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Die aflevering waarin McKay dement werd was wel goed.
Maar volgens mij zijn het grotendeels dezelfde schrijvers dus tja
Maar daar had ik vrijwel tot het einde nog wel dat SG-gevoel. Lekker door die stargate, SGA-1 die lekker avontuurtjes beleefde op allerlei planeetjes in Pegasus, een duidelijke vijand ....quote:Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ach, dit past wel in de lijn van het einde van SGA. Dat ging ook al een hele lange tijd nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |