of, bedenk ik me nu pasquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij nader inzien moet ik nog even nadenken of het flux verhaal klopt![]()
maar het komt er op neer, dat je halogeentrafo kapot kan zijn (als je er een hebt natuurlijk) en een verkeerde spanning af kan geven als je er geen hebt, is je netspanning gewoon ranzig
en ja, ze bestaat echt, hier werkt ze: http://www.bronovo.nl/Bro(...)ingen/oogartsen3.htmquote:Mw.dr. I.C. Notting
Functie: oogarts
whahahahahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:13 schreef MrSubtle het volgende:
Briljante naam voor een oogarts
[..]
en ja, ze bestaat echt, hier werkt ze: http://www.bronovo.nl/Bro(...)ingen/oogartsen3.htm
Dat doe ik nog steeds niet zelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:13 schreef Ynske het volgende:
zo heb ik woensdag voor t eerst een koplamp van mn auto vervangen
en trots dat ik was
MBquote:
k moest welquote:
tankstation personeel...quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moest wel
lamp was kapot en moest nog naar Limburg rijden, en geen zin in een boete van 95 euro
alleen die stomme vent bij t tankstation wilde niet helpen
k kwam met t boekje naar binnen die lamp moet ik hebben, "haal m maar eerst eruit want anders verkoop ik je niets"
Oh, was ie homo?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moest wel
lamp was kapot en moest nog naar Limburg rijden, en geen zin in een boete van 95 euro
alleen die stomme vent bij t tankstation wilde niet helpen
k kwam met t boekje naar binnen die lamp moet ik hebben, "haal m maar eerst eruit want anders verkoop ik je niets"
quote:
RESPCET!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]een of andere oude zak
maar hey, tis me wel gelukt
ah das de charme van een wat oudere auto / bromfiets / motorquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb dus een keer het boekje meegenomen naar de halfords. Dat lampje uitgezocht dat er volgens het boekje in moest. Toen pas lampje gaan verwisselen bleek er een hele andere lamp ik te zitten. Ik heb het idee dat onze auto in elkaar gezet is van overgebleven spul. Echt waar er zit altijd net iets anders in dan standaard is bij die auto.
ik bedoel dus dan ook niet meteen bejaardquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Oudere auto's?? oke zo jong is dinky toy niet meer maar om hem nou meteen bejaard te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |