aaaah,quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou...
Bij de gamma liggen ze vanaf 130 euro... en die SafrettiTM Riviera (r) DUTM is leverbaar vanaf 1750 euro
Daarom vind ik 'm nu lelijk, want dan is het niet zo erg als ie duur is... toen ik 'm nog heel mooi vond zou ik er van hebben gebaald als ie te duur was
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kijk muh hond! hijs vieeees patrick![]()
[ afbeelding ]
Steekt de boel rechtstreeks in een stopcontact, of zit er ergens zo'n zware zwarte blok plastic tussen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhhhhhhh.
How the hell am I supposed to know?
t zijn 20 watt lampjes, ik heb 1 lamp met drie stuks en in de keuken een met 5.
Nee gewoon in t plafond...quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Steekt de boel rechtstreeks in een stopcontact, of zit er ergens zo'n zware zwarte blok plastic tussen?
Nou ik ga eens kijken waaraan die dingen moeten voldoen... volgens mij kom ik een heel eind met een paar platen RVS en een soldeer-brandertjequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is er nog een oplossing, hoe handig ben jij met een vingerzetbank?
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kijk muh hond! hijs vieeees patrick![]()
[ afbeelding ]
en dan is ie emo dat hij niet uit de bijkeuken magquote:
dat kapje had ik er al afgehaald maar daardoor gaat het binnenwerk niet terug.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar als zij miept dat de schakelaar verkeerd om staat, dan zet je m toch omdoor dat kappie er ff af te wippen
Ja. Ik zei het je gister al op msn!quote:
Arm arm beessiequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan is ie emo dat hij niet uit de bijkeuken mag
het staat als het goed is op het lampjequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhhhhhhh.
How the hell am I supposed to know?
t zijn 20 watt lampjes, ik heb 1 lamp met drie stuks en in de keuken een met 5.
pics met namen en rugnummers!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Arm arm beessie![]()
Die van mij liggen met zn vieren te hybernaten op de bank onder mn dekbed
Ik snap dr geen jota van maar ik zal vanavond mn bezoek es laten lezen, kijken of hij zo techisch is als ie zeg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het staat als het goed is op het lampje
Als er een ander iets op staat dan 230 volt ( dus 12v ofzo) dan zitten ze achter een trafo.
(of niet, maar dan klappen ze meteen als je em aanzet)
Waarom ik dat zeg is, omdat je trafo ook overspanning kan geven als je hem aanschakelt.
Als je in een keer spanning op een trafo zet krijg je een verhoogde flux, waardoor piekspanning. Maar dat zal ik maar voor me houden verder
Ik ben gewoon jaloers op jouw hondenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij liggen met zn vieren te hybernaten op de bank onder mn dekbed
Je ziet heul niks als ze onder t dekbed liggen slimmerdquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pics met namen en rugnummers!
k zou idd ook wel willenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers op jouw honden
bij nader inzien moet ik nog even nadenken of het flux verhaal kloptquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap dr geen jota van maar ik zal vanavond mn bezoek es laten lezen, kijken of hij zo techisch is als ie zeg.
Ow hij staat al aan de deur, kan ie meteen ff kijken!
Later
flits flits flits!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je ziet heul niks als ze onder t dekbed liggen slimmerd
Tenzij er vreemde mannen in je huis komen en in je meterkast rommelen komt dat niet door de wietplantages.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:07 schreef ferrari_rood het volgende:
En wij hebben een extreem hoog energieverbruik dus heb ik het idee dat ze ergens sjoemelen maar goed dat denk ik he.
en dat de muur warm kan zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij er vreemde mannen in je huis komen en in je meterkast rommelen komt dat niet door de wietplantages.
Wietkwekers tappen meestal illegaal af, maar dat is direct van het net, daar heb jij niks mee te maken kwa verbruik. (het enige dat jij er dus van merkt is lampen die af en toe raar doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |