quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Subtle, ik ben gezwicht, ik heb mannen-Lush![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Vast een warmlopertje voor Secret Santa.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier moest ik speciaal een nieuwe smiley voor ontwerpen eerst
Nouhouuu, ik vind het zo jammer dat jij niet mee kunt doen!quote:
Vind het harstikke leuk een gezicht bij de nickname te hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik moet me er maar gewoon bij neer gaan leggen dat jullie zo op de foto kunnen zien dat ik absoluut níet op Audrey lijk
Ik vind 'm geniaal.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben heul niet gechat vandaag?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vandaag gechat en het over sex gehad.![]()
Whehehhee...quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hee, jij had je gezicht laatst van een foto afgehaaldquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het harstikke leuk een gezicht bij de nickname te hebben
Da's vooral heel veel poot, die linker foto.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
IJsbeer kwam bij het raam spelen waar wij stondenGewoon op 10 cm. afstand
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben al begonnen, doe er steeds een paarquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegen negenen ben ik de deur weer uit ja.
Ik weet niet hoe snel Greys is met uploaden?
Foto's met jullie erop or it didnt happenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Liiieehiiefquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouhouuu, ik vind het zo jammer dat jij niet mee kunt doen!
Dan gaat het vast goedkomen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen, doe er steeds een paar
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Op die manier ga ik natuurlijk alle leuke foto's missen.
[..]
Hoi Catje.
Nog wat bijgeleerd?
HOPPA! Thee over mijn toetsenbord!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was jij dat niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij hebben heul niet gechat vandaag?
Wow! Ik vond ijsberen vroeger schattig, maar als ik die tanden zo eens ziequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Dank, dankquote:
Ik heb ook foto's in mn fobo, dus van mij mag het. Dat posten en weer deleten is altijd zo jammer voor 'na-lezers', dan zie je alleen de posts die over die foto gaan en is de foto weg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
JOEHOEEEEEEE!
Wat een superleuke middag
Ik ga zo ff foto's uploaden!
Goodbye, Maes en Loveless, als jullie er leuk op staan, mag ik dan een foto van jullie hier neerzetten of moet het in een spoiler of liever helemaal niet?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, jij had je gezicht laatst van een foto afgehaald
En gemeend! Misschien moeten we voor jou maar een Secret Easterbunny organiseren ofzo, of heb je het dan ook nog steeds zo druk?quote:
Kun je dat zelf?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nou, ze mogen evt nog wel per pm ofzo naar mensen van hier. Maar ik heb liever niet dat ze te lang blijven staanquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's in mn fobo, dus van mij mag het. Dat posten en weer deleten is altijd zo jammer voor 'na-lezers', dan zie je alleen de posts die over die foto gaan en is de foto weg.
Maar wat jullie willen dus, ik vind alles best.
Behalve 'die ene'![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En gemeend! Misschien moeten we voor jou maar een Secret Easterbunny organiseren ofzo, of heb je het dan ook nog steeds zo druk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |