al die lekkende tantes in dat vorige topicquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Bloederig ook gelijk he...
Ik heb altijd goed voor mijn huisdieren gezorgd en dit gaat me gewoon aan mijn hart. Heb er lang over na gedacht. Is de reden dan zo verkeerd? Dat ik er enorm gestressed van raak? Ik moet zo veel rekening met hem houden dat het gewoon niet leuk meer is (voor mijn gevoel dan)...
Ik kijk er vooral van op dat het voor iemand een reden zou zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Bloederig ook gelijk he...
Ik heb altijd goed voor mijn huisdieren gezorgd en dit gaat me gewoon aan mijn hart. Heb er lang over na gedacht. Is de reden dan zo verkeerd? Dat ik er enorm gestressed van raak? Ik moet zo veel rekening met hem houden dat het gewoon niet leuk meer is (voor mijn gevoel dan)...
Het klinkt vooral alsof de kat nu minder aandacht krijgt dan Rocka hem guntquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kijk er vooral van op dat het voor iemand een reden zou zijn.
Kloon?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:06 schreef bikinistringding het volgende:
Nee hoor, verre van.
Nou, wie weet. Er zijn zoveel kloonaccounts die hier openbaar hebben gestaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Ja lekker, ik gebruik niet voor niets mijn andere account niet hè dames?
Pm me maar.
Hij is al heel vaak buiten maar dan kan ik boven geen raam openzetten want dan ligt ie daar op bed (ook bij de buren) of hij staat om de 5 minuten te miauwen voor het raam (en hard ook)quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:03 schreef bikinistringding het volgende:
Maar rocka kun je hem ook niet lekker naar buiten doen? De mijne lopen tegenwoordig meer buiten dan binnen.
en dit is zeker waar!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Het klinkt vooral alsof de kat nu minder aandacht krijgt dan Rocka hem gunt
ik weet wel wie je bent!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Ja lekker, ik gebruik niet voor niets mijn andere account niet hè dames?
Pm me maar.
nice!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn nieuwe laarsjes
Moet ze effe kwijt hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een TT!Is het het teruglezen waard?
Google is tof!
[ afbeelding ]
Hoe ist met je post?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:14 schreef Jelief het volgende:
hoooi![]()
Ik heb echt niks spannends te vertellen of te vragen maar wil wel meebeppen.
Gave laarzen rocks!
Mahre heeft het nu naast haar bed staan met boekjes erop, die viel echt heel lelijk. Maar hij is wel leuk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik zal zeker op gaan passen met het krukje. Hij is eigenlijk meer voor erbij. ik wil dat ze eerst goed op de stoeltjes gaat zitten voor ze überhaupt op het krukje mag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |