al die lekkende tantes in dat vorige topicquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Bloederig ook gelijk he...
Ik heb altijd goed voor mijn huisdieren gezorgd en dit gaat me gewoon aan mijn hart. Heb er lang over na gedacht. Is de reden dan zo verkeerd? Dat ik er enorm gestressed van raak? Ik moet zo veel rekening met hem houden dat het gewoon niet leuk meer is (voor mijn gevoel dan)...
Ik kijk er vooral van op dat het voor iemand een reden zou zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Bloederig ook gelijk he...
Ik heb altijd goed voor mijn huisdieren gezorgd en dit gaat me gewoon aan mijn hart. Heb er lang over na gedacht. Is de reden dan zo verkeerd? Dat ik er enorm gestressed van raak? Ik moet zo veel rekening met hem houden dat het gewoon niet leuk meer is (voor mijn gevoel dan)...
Het klinkt vooral alsof de kat nu minder aandacht krijgt dan Rocka hem guntquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kijk er vooral van op dat het voor iemand een reden zou zijn.
Kloon?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:06 schreef bikinistringding het volgende:
Nee hoor, verre van.
Nou, wie weet. Er zijn zoveel kloonaccounts die hier openbaar hebben gestaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Ja lekker, ik gebruik niet voor niets mijn andere account niet hè dames?
Pm me maar.
Hij is al heel vaak buiten maar dan kan ik boven geen raam openzetten want dan ligt ie daar op bed (ook bij de buren) of hij staat om de 5 minuten te miauwen voor het raam (en hard ook)quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:03 schreef bikinistringding het volgende:
Maar rocka kun je hem ook niet lekker naar buiten doen? De mijne lopen tegenwoordig meer buiten dan binnen.
en dit is zeker waar!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Het klinkt vooral alsof de kat nu minder aandacht krijgt dan Rocka hem gunt
ik weet wel wie je bent!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Ja lekker, ik gebruik niet voor niets mijn andere account niet hè dames?
Pm me maar.
nice!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn nieuwe laarsjes
Moet ze effe kwijt hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een TT!Is het het teruglezen waard?
Google is tof!
[ afbeelding ]
Hoe ist met je post?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:14 schreef Jelief het volgende:
hoooi![]()
Ik heb echt niks spannends te vertellen of te vragen maar wil wel meebeppen.
Gave laarzen rocks!
Mahre heeft het nu naast haar bed staan met boekjes erop, die viel echt heel lelijk. Maar hij is wel leuk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik zal zeker op gaan passen met het krukje. Hij is eigenlijk meer voor erbij. ik wil dat ze eerst goed op de stoeltjes gaat zitten voor ze überhaupt op het krukje mag.
quote:
Dat valt nog ff tegen. 1e dag dacht ik het laatstete doen als Mike thuis was , belt ie dat ie later komt,kon ik met de kinderen op de fiets de laatste post wegbrengen. In het halfdonker en regenquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:51 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dat valt nog ff tegen. 1e dag dacht ik het laatstete doen als Mike thuis was , belt ie dat ie later komt,kon ik met de kinderen op de fiets de laatste post wegbrengen. In het halfdonker en regen![]()
2e dag ging beter maar nog niet snel. Ikkijkhet nog een paarweken aan,alsik er na een week of 4 nog steedste lang (langer dan de schooltijd van Emma) over doe dan stop ik er mee. En dan maar weer verder op zoek naar een mamabaantje.
Zouden we eerst ook. Maar het gaat gewoon niet, dus hebben we maar een punt erachter gezet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:25 schreef bikinistringding het volgende:
Bah rocka, het is echt definitief dan hè?
Ik dacht nog steeds dat jullie een maandje zonder elkaar gingen proberen. Maar dat dacht ik dus fout.
Zwaar klote gewoon!
Jemig Rocks! Ik dacht dat jullie het even gingen bekijken van een afstandje maar dit klinkt wel echt 'foute boel'. Heb je (genoeg) steun in je omgeving?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Vrijwel alle spullen zijn al verdeeld en ik heb al een hele kast leeg gepakt net...
Wel lekker om straks weer wat meer ruimte te hebben *positievie*
tis ook echt vies lekker!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef m@x het volgende:
Gatver, dat lijkt me lekker
je mag hier komen bankhangen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef phluphy het volgende:
Goeie!Avond!
Kussie voor Rocka.![]()
Manlief is naar de stad, rugby kijken in een-gezellige-kroeg.
En nu kan ik niet kiezen wat ik zal gaan doen. Tv kijken? Lezen? Sudoku'tjes maken?
Boehoe!
Whahahahahaaa!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:08 schreef phluphy het volgende:
Oh ja. Aanrader: http://twitter.com/big_ben_clock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelf moest ze er erg om lachen![]()
Bankhangen kan ik hier ook. Chocola heb ik echter niet. Maar ik vind het toch wat te ver rijden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je mag hier komen bankhangen.
ik ga appelcake bakken
en iets met chocola, veel chocola
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:48 schreef k_i_m het volgende:
Wat erg zeg, dat kinderen voor kinderen. Dan denk je, hee, die kan ik nog meezingen! En dan is ie uit 1982.
Het is 30 jaar KvK. Komt vast wel op uitzendinggemist laterquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef oeke het volgende:
Zijn het herhalingen ofzo? Wij hebben geen kabel en dat vind ik fijn, maar soms dus niet.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef oeke het volgende:
Hm, gewoon geen tv. Ja op zolder, achter een gordijntje.![]()
Wel een beamer trouwens. Dus we kijken/keken veel films.
Welke zong je mee uit 81?
Wij hebben er wel één, maar de laatste keer dat die aan was is wéken geledenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:03 schreef Vicky het volgende:
[..]geen tv??
2 weken zonder kan ik wel... maar niet langer
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef oeke het volgende:
hihi, ik keek zo vreselijk veel , dat toen het ding 8 jaar geleden stuk ging, er ineens een wereld voor me open ging van andere leukere dingen die ik kon doen.![]()
Toen ik met mijn lief kreeg, had hij nog wel een tv, maar toen hij zag hoe obsessief ik er weer voor ging zitten, besloot hij dat het ding maar weg moest.![]()
Het toestel is er nog wel en dan huren we soms een serie uit de bieb (lost ofzo) en dan kijken we daarop.
Een kind naar m'n hart!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef innepin het volgende:
Mijn kind begint heel hard te huilen zodra ik Kinderen voor Kinderen opzet
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef innepin het volgende:
quote:
Ik ook, vooral als ik in bed ligquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Stout het volgende:
Ach moet iedereen lekker zelf weten, maar ik vind tv kijken heerlijk ontspannend !
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ontaard kind!
komt vast nog wel.
Amélie heeft een tijd gehad dat ze helemaal rustig werd als mn lief ging dansen met haar op k3
komt vast omdat ze veel bij ons op schoot heeft gezeten toen dat programma nog bezig was
Tuurlijk wel! Ik ga haar ook pushen om actrice te worden, omdat het mij nooit is gelukt. Of zangeres, omdat ík nou eenmaal niet kan zingen. Of model, omdat ik er nou eenmaal het figuur niet voor had.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Oxymoron het volgende:
Nou, ik lees (toch?) altijd in die AP-topics, dat je je eigen dromen niet moet projecteren?
(was een reactie op Innepins, ''droom'' om in KvK te zingen)
Whehequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Oxymoron het volgende:
Nou, ik lees (toch?) altijd in die AP-topics, dat je je eigen dromen niet moet projecteren?
(was een reactie op Innepins, ''droom'' om in KvK te zingen)
Die van mij gaat wel de opleiding doen die hij aan kan en niet 2 niveau's eronderquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik ga haar ook pushen om actrice te worden, omdat het mij nooit is gelukt. Of zangeres, omdat ík nou eenmaal niet kan zingen. Of model, omdat ik er nou eenmaal het figuur niet voor had.
Een kind met smaakquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef innepin het volgende:
Mja ik heb zelf gymnasium en WO gedaan, wat moet mijn kind dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij gaat wel de opleiding doen die hij aan kan en niet 2 niveau's eronder
Of bedoel je dat niet?
(mijn ouders hadden trouwens redelijk gelijk hoor, ik ben meer een doener dan een studiebol, maar misschien was een niveautje hoger toch geen slecht plan geweest)
Nee, maar ik vind het ook heel erg leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Hee had ik al gezegd dat ik het heel leuk vind dat we elkaar gaan meeten de 21e?
hehe hier ook, ik ben de eerste die ging studeren en ook de eerste (en vooralsnog de enige) die straks universiteit heeft gedaan. Maar mn broertje en zusje hebben straks ook allebei een hbo diploma op zak dus er zit stijgende lijn inquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef YPPY het volgende:
Ik was de allereerste binnen de hele familie met een hbo diploma, dus het hoogste opgeleid van iedereen.Ben ik lang geweest, tot mijn zusje een jaartje geleden ook d'r hbo haalde. Dat was was hoor, ik ging studeren in Rotterdam. Wowie.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook heel erg leuk
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Senna hoeftmijn dromen niet waartemaken, maar als ze dan toch archeoloog wordt, reis ik wel met haar mee, zodat ik alsnog die fantastische Oud-Egyptische schat mee kan ontdekken
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:38 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Oh ik moet echt even een verhaaltje kwijtIk was vandaag met m'n moeder op de lapjesmarkt in Utrecht, leuke stofjes gekocht, allemaal tussen de 2 en de 10 euro per meter enzo. Op een gegeven moment zien we een leuk simpel stofje, wollig, zwart met stipjes, simpel eigenlijk. Dus even vragen wat ie kost aan de totaal ongeïnteresseerde meneer van de kraam.
"Zestig euro per meter."
Mijn moeder schiet in de lach, want dat is toch vast wel een grapje? "Maar wat kost ie nu echt?"
"Zestig euro. Pure wol hè."
Wij kijken elkaar aan, muhhh? Gnorf!
De vrouw van de marktkoopman grist de stof uit mijn moeders handen en zegt: "Niet zo dom doen hoor. Ga maar even verderop kijken, daar hebben ze dingen die meer voor jullie geschikt zijn."![]()
wtf.
hoho, mijn kind hoeft niet hóger dan ik! Echt niet! Al doet hij de laagste stroming die er is!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja ik heb zelf gymnasium en WO gedaan, wat moet mijn kind dan?![]()
Heb ik trouwens zelf wel last van gehad, mijn moeder heeft de pabo gedaan en heeft spijt dat ze nooit gestudeerd heeft. En mijn broer werd na 2 havo van school getrapt, dus moest ik wel gaan studeren
Ik vond het wel leuk ja, maar best vergelijkbaar met de Noordermarkt, ook qua prijzen. Dus of het de moeite waard is voor je weet ik niet (hoewel je natuurlijk wel vóór de meet kan gaan!). Het is makkelijk te vinden: bus (of lopen) naar de Neude en dan linksaf, dan loop je er tegenaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]wat een rare lui
Is dat iets, de stofjesmarkt? en waar vind ik die, als ik die wil vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |