quote:
Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens Timothy Geithner "de manier om je huid aan gort te helpen".quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef banaantjeEE het volgende:
Heet douchen
Ik kom altijd rood uit mijn douche![]()
Volgens Timothy Geithner? Wtfquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:42 schreef FixYou het volgende:
[..]
Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens Timothy Geithner "de manier om je huid aan gort te helpen".
Stil maar zovty, je hebt geen waterhoofdje. Ga nu maar 10 kilo aardappelen halen in je petje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:46 schreef zovty het volgende:
Kanker op met je antiklachten.
Totaal onnodig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, als ik haast heb dan is het ook maar 4/5 minuten. Maar anders zeker wel 20-30 minuten.
Het zal wel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:42 schreef FixYou het volgende:
[..]
Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens Timothy Geithner "de manier om je huid aan gort te helpen".
Het gaat ook niet puur om het schoon wordenquote:Op zondag 8 november 2009 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totaal onnodig.
Je wordt niet schoner na 5 minuten.....
Nou en? Het is zo heerlijk relaxed, helemaal als je net hebt gesport!quote:Op zondag 8 november 2009 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totaal onnodig.
Je wordt niet schoner na 5 minuten.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |