Willen jullie een leuk verhaaltje? (zelf geschreven, en waar).
Vroeger, toen Counter-strike source net uit was, wilde ik dit spelen, zonder te betalen natuurlijk.
Toendertijd ben ik gestrand bij de community cs.rin.ru, waar ik de release groep EMPORIO ondekte.
Ik zag al snel de Maddoxx de "group leader" was, en ik kwam ook al snel achter dat die een eigen forum had.
Hij heeft toen altijd toegegeven dat hij russisch was, aan het begin geloofde ik dit, totdat ik op zijn public ftp server belande.
In het password van de ftp zat namelijk een nederlands woord (kan mij niet zo goed herrinneren wat, maar volgens mij is met homo oid).
Toen wist ik zeker dat die nederlands was, aangezien er ook al speculaties over waren op het forum (zelf bleef hij ontkennen).
Uiteindelijk is die gestopt met EMPORIO, wat erg begrijpelijk is aangezien valve zijn games beter had beveiligd.
Maar toen kwam het, Maddoxx had nog steeds wat tegen valve en wilde bewijzen dat het beveiligings systeem slecht was, hij had een hele zooi aan creditcard nummers online gegooit, hier begon eigenlijk het begin van het einde.
Ik las in die tijd ook al wel wat op Fok, en heb toen ook niet username zien staan, in de veronderstelling dat hij dit niet was (ik dacht gewoon een jochie die het leuk vond om zijn username te gebruiken), nou blijkt toch dat die zo dom was geweest om dezelfde username op fok te gebruiken.
Hij heeft ook nog een bijna final versie van een spel gestolen dacht ik, dat herinner ik mij niet helemaal goed meer, maar daardoor kwamen er ook meer problemen.
Daarna heeft die nog een hoop geld van wat game industrieen gestolen, wat het domste was wat die kon doen.
Het einde begon te naderen, Maddoxx werd opgepakt, hij begon goed maar is toen een beetje te ver gegaan, erg dom.
Zo zien we maar weer, probeer altijd je identiteit te verbergen op internet als je van zulk soort dingen doet, jammer genoeg heeft de (goede) hacker maddoxx hier geen kaas van gegeten.