Samenvatting:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen sure waarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online en wordt opgepakt:quote:Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Adolecens het volgende:
24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.
27 juni: Bericht in de Media
FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.
Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\
Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.
Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.
MaddoxX's laatste post:quote:Op maandag 16 april 2007 @ 14:02 schreef MaddoxX het volgende:
wat een n00b
Relevante plaatjesquote:
nee, want via zo'n programma hadden mede hackers zn gegevens oook allang achterhaald, dmv zn eigen site gegevensquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:01 schreef Opperkwal het volgende:
Zonder FOK! had MadoxX dus eigenlijk nog miljoenen op zijn rekening?
Duidelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:19 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee, want via zo'n programma hadden mede hackers zn gegevens oook allang achterhaald, dmv zn eigen site gegevens
jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit hij nog steeds vast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag niks zeggen anders wordt ik doodvermoord door mannen met maskers !!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:36 schreef Xith het volgende:
Jammer dat Maikuuul niets hierover wilt zeggen
Uhuh, dan word je hooguit aangeklaagd en mag je naar dezelfde gevangenis, is vermoorden e echt niet. Gewoon vertellen die gevangenis ga e toch wel inquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen anders wordt ik doodvermoord door mannen met maskers !!!
Maddoxxlolquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef VjenneKloetn het volgende:
Maddoxx is geen hacker maar een cracker.
Dat klopt, maar iedere cracker is in de volksmond een hacker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef VjenneKloetn het volgende:
Maddoxx is geen hacker maar een cracker.
Waarom zou ik de gevangenis in moeten ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhuh, dan word je hooguit aangeklaagd en mag je naar dezelfde gevangenis, is vermoorden e echt niet. Gewoon vertellen die gevangenis ga e toch wel in.
Heb je de vorige topics wel doorgelezen ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:55 schreef MrSASO het volgende:
Wat een ezel is die jongen ook die is gepakt (maddoxx).
Steelt voor miljoenen aan geld en doet niks anders ermee dan online pokeren en stoer doen tegenover digitale matties wat hij allemaal wel niet kan.
Deze jongen had verschrikkelijk rijk kunnen zijn als hij gewoon zijn verstand had gebruikt, ik had alles naar verschillende buitenlandse rekeningen laten lopen en ik was gaan wonen in een derde wereld land.
Mij had je nooit meer gezien in Nederland, als ik hem was zou ik nu op de Copa Cabana zitten met een pina colada en twee Braziliaanse sletten naast mij die mij druiven aan het voeren waren en mij zouden bedienen alsof ik de president zelf was.
Kijk hem nou, nu zit hij in een cel tussen mensen waar hij totaal niet mee om kan gaan en waar hij totaal geen raakvlakken mee heeft. Hij zal wel verschrikkelijk gepest worden in de gevangenis en als hij zijn verhaal daar doet zullen ze hem allemaal keihard in zijn gezicht uitlachen.
Laat dit een les zijn voor al die internethelden die aan het hacken zijn maar niet verder vooruit denken.
Je bent geen koning achter een computer, het is slechts een hulpmiddel om je uiteindelijke doel te bereiken.
Computernerds
Ik heb ze gelezen ja, niet allemaal maar de hoofdzaak lijkt mij duidelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb je de vorige topics wel doorgelezen ?
If not, doe dat dan, dan hoef je dit soort slimme posts niet te maken !
Heeft Maddoxx nog een nieuwe brommer voor je gekocht?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb je de vorige topics wel doorgelezen ?
If not, doe dat dan, dan hoef je dit soort slimme posts niet te maken !
Daar heb ik het niet eens overquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen ja, niet allemaal maar de hoofdzaak lijkt mij duidelijk.
Of durf jij te beweren dat het onvermijdelijk was dat hij ooit werd gepakt?
Hoe je het ook uitlegd, alles wat hij heeft gestolen heeft een waarde in geld dat hij met een beetje doordenken zo had om kunnen zetten in cash money.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet eens over
Jij zegt > hij steelt miljoenen met geld.
Hoe weet jij dat uberhaubt ? Wat jij beweert = hij heeft geld van die cc's afgehaald en dit op zijn rekening gestort.
allleen een nieuwe camera zodat hij slip filmpjes kan maken op lollerskatesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Heeft Maddoxx nog een nieuwe brommer voor je gekocht?
Al zouden ze hem 300 keer laten verkrachten door 40 negers waarna ze een speer door z'n reet douwen en hem weg laten rotten dan nog zou iemand op zijn account kunnen komen en zich voor doen als hemquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef roburt het volgende:
hij is gewoon online nu
ik gok dat hij helemaal geen straf krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |