Jullie vrouwen moeten niet zo lang onder de douche staanquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
Inderdaad, iedere keer raakt al het warme water op
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef IHVK het volgende:
Je vriend is beetje egoïstisch of wil graag alleen douchen,want koud kan je nog aan wennen na een paar keer, heet is sowieso niet goed voor je.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef IHVK het volgende:
Je vriend is beetje egoïstisch of wil graag allen douchen,want koud kan je nog aan wennen na een paar keer, heet is sowieso niet goed voor je.
Tegen JuicyFag jullie vrouwen zeggen..quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jullie vrouwen moeten niet zo lang onder de douche staan
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Tegen JuicyFag jullie vrouwen zeggen..
Je hebt 2 kranen in 1 douche?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:42 schreef Rbhp het volgende:
Onze douch heeft 2 douchekoppen, ik vind koud ook lekker terwijl mijn vrouw van kokend heet houdt.
Misschien een oplossing?
Onzin, heet is het beste.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef IHVK het volgende:
Je vriend is beetje egoïstisch of wil graag allen douchen,want koud kan je nog aan wennen na een paar keer, heet is sowieso niet goed voor je.
Royal Sadness.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:42 schreef Rbhp het volgende:
Onze douch heeft 2 douchekoppen, ik vind koud ook lekker terwijl mijn vrouw van kokend heet houdt.
Misschien een oplossing?
Mensen die `mensen die...´ zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:09 schreef IHVK het volgende:
Mensen die denken dat wat zij vinden ook meteen de waarheid is.
Ik heb niet eens een thermometer op de kraan. Ik ga net zo lang door tot ik mijn bloed door mijn slagaders hoor kloppen. Dat zal vast niet erg gezond zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik voer hem wel eens langzaam op naar de 50 graden
Die draaiden ze gisteren in de kroegquote:
quote:Nederlanders staan steeds langer onder de douche. In 2008 gemiddeld 8 minuten per dag (Bron: TNS/NIPO).
8 minuten maar? 15 minuten minstens. Soms eerst heet en dan op het laatste moment ijskoud zodat je goed wakker wordt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Tism het volgende:
Ik wil 'em altijd zo heet als mogelijk..![]()
[..]
Ik doe er trouwens ook zo'n 10 tot 15 minuten over..quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
8 minuten maar? 15 minuten minstens. Soms eerst heet en dan op het laatste moment ijskoud zodat je goed wakker wordt.
quote:In Nederland gebruikt men bijna 44 liter water per persoon per douchebeurt (Bron:TNS/NIPO).
Jezus, hoe erg stink jij?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef ynuhh het volgende:
2 keer per dag á 30 minuten peer keer, mits er de tijd voor is.![]()
En dan het liefst op 42 graden.
Naja, als ik haast heb dan is het ook maar 4/5 minuten. Maar anders zeker wel 20-30 minuten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
8 minuten maar? 15 minuten minstens. Soms eerst heet en dan op het laatste moment ijskoud zodat je goed wakker wordt.
quote:
Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens Timothy Geithner "de manier om je huid aan gort te helpen".quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef banaantjeEE het volgende:
Heet douchen
Ik kom altijd rood uit mijn douche![]()
Volgens Timothy Geithner? Wtfquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:42 schreef FixYou het volgende:
[..]
Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens Timothy Geithner "de manier om je huid aan gort te helpen".
Stil maar zovty, je hebt geen waterhoofdje. Ga nu maar 10 kilo aardappelen halen in je petje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:46 schreef zovty het volgende:
Kanker op met je antiklachten.
Totaal onnodig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, als ik haast heb dan is het ook maar 4/5 minuten. Maar anders zeker wel 20-30 minuten.
Het zal wel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:42 schreef FixYou het volgende:
[..]
Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens Timothy Geithner "de manier om je huid aan gort te helpen".
Het gaat ook niet puur om het schoon wordenquote:Op zondag 8 november 2009 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totaal onnodig.
Je wordt niet schoner na 5 minuten.....
Nou en? Het is zo heerlijk relaxed, helemaal als je net hebt gesport!quote:Op zondag 8 november 2009 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totaal onnodig.
Je wordt niet schoner na 5 minuten.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |