Omdat ie anders gestolen wordquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef Libelah het volgende:
[..]
Waarom staat je fiets in je oefenhok?
Dat ding wil toch niemadn hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Verkoop je die lelijke LTD
Ruilen voor een Jetta?![]()
Hebben wel. Kopen niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat ie anders gestolen word
[..]
Dat ding wil toch niemadn hebben
't is dat je te ver weg woont, anders mocht je die Valvestate van mij ook wel eens onder handen nemen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, ik speel er wat rock/punk/metal mee. Dat Cream heb ik totaal geen verstand van
Maarja, Marshall
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had het over de LTD
Maar ga je je Jetta verkopen ?
Ach wat is ver?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
't is dat je te ver weg woont, anders mocht je die Valvestate van mij ook wel eens onder handen nemen...Kan wel een onderhoudsbeurtje gebruiken voordat ik die wil verkopen.
Ik woon aan de andere kant van 't land, in Limburg.. Het is een Valvestate 8280, groot lomp zwaar dingquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach wat is ver?
Als ik eens in de buurt ben [waar?] of jij deze kant op moet je het eens zeggen, even nalopen voor je kan altijd
Wat voor Valvestate is het?
Whehe dat klinkt als het oefenhok van de feedbackquote:
Dat zijn wel lekkere ampsquote:Op woensdag 11 november 2009 00:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van 't land, in Limburg.. Het is een Valvestate 8280, groot lomp zwaar ding
dat lachje ookquote:
Maar ik krijg er niet het geluid uit wat ik zou willen.. Vandaar dat ik iets nieuws wil.quote:
Daar had het idd veel van wegquote:Op woensdag 11 november 2009 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whehe dat klinkt als het oefenhok van de feedback![]()
Wie de patchkabel niet eert is dequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:52 schreef Daantke het volgende:
OMOGMGOMGOGM mijn anderhalve patchkabel is binnen OMGOMGOMG
Heb jij nou het prijskaartje nog aan je gitaar hangen?quote:
Ik heb er in de winkel op gespeeld, damn, wat een gitaar!quote:
Haha, ze lijden wel allemaal aan de gitaristenziekte, i.e. vooral alleen maar naar jezelf luisteren.quote:
Dan doe je er toch een goudcover overheen ? Mijn DirtyFingers zat ook geen kapje overheen, die heb ik er ook gewoon overheen gezetquote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef The_Dean het volgende:
Iemand probeert me over te halen om Seymour Duncan Invaders in mijn V te duwen... maar die zijn er niet in goud cover
Slijptol er overheenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:00 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar die Invaders hebben van die enorme pole-pieces man
[ afbeelding ]
Heb je ze zelf? Soundclips?quote:
Voxquote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Aresdreams het volgende:
iemand een idee over een goed wahwah pedaal?
Zitten in mijn Washburn.quote:
Crybaby Classic, met van die Fasel inductorsquote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Aresdreams het volgende:
Goed planquote:Op woensdag 11 november 2009 14:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zitten in mijn Washburn.
Ik zal hem wel een keer langsbrengen
Ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Gitaarmat het volgende:
In april weer naar berlijn met school.![]()
Mag je daar trouwens in een kroeg pas drank drinken vanaf je 18e?
Ja, die tips kreeg ik ook voor mijn LP. Dingen zijn er als het goed is ook in het goudquote:Op woensdag 11 november 2009 15:32 schreef brother52 het volgende:
Ik zit ook nog te twijfelen welke elementen ik in mijn explorer zal proppen.
Op dit moment zit ik te denken aan een SD Custom of JB voor de brug en een SD '59 of Pearly Gates in de nek.
Maar ik moet nog maar eens goed naar soundclips gaan luisteren.
Boss PW-10quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Aresdreams het volgende:
Volgens mij zijn alle 4 wel in goud verkrijgbaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die tips kreeg ik ook voor mijn LP. Dingen zijn er als het goed is ook in het goud
In ieder geval de Customs en '59. Wil ze alleen eens ergens beluisteren, en liefst zelf spelen, want om ze voor de grap even te kopen is me ook wat te gortig
Als nou even iemand mijn Marshall koopt![]()
Dat was ik bijna geweestquote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle 4 wel in goud verkrijgbaar.
Ik zou ze het liefst ook eerst uitproberen maar probeer maar eens iemand te vinden die die dingen in een linkshandige gitaar heeft zitten.
Het zal dus wel een beetje een gok worden.
Die custom is de SH5 volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat was ik bijna geweest
De Custom, is dat de SH-5 of de SH-6?
Ik zou denk ik een SH-5 bij de brug willen en een SH-2 (Jazz) bij de nek willen.
Maar ja, voorlopig doe ik niks voor gitaar. Maar ooit komt die V er wel en dan ben ik voldaan qua gitaar
.
quote:1. Originaliteit
• Punk hoezo origineel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |