Deze is ongetwijfeld in goede staat, dat kan iedereen hier je verzekeren. En je houdt nog geld over voor een paar pintjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Ja die staat dan ook standaard in het oefenhokquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Long live the car![]()
Versterker achterop de fiets rijdt zo kut
Waarom staat je fiets in je oefenhok?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die staat dan ook standaard in het oefenhoken geld voor een auto is er niet
Omdat ie anders gestolen wordquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef Libelah het volgende:
[..]
Waarom staat je fiets in je oefenhok?
Dat ding wil toch niemadn hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Verkoop je die lelijke LTD
Ruilen voor een Jetta?![]()
Hebben wel. Kopen niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat ie anders gestolen word
[..]
Dat ding wil toch niemadn hebben
't is dat je te ver weg woont, anders mocht je die Valvestate van mij ook wel eens onder handen nemen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, ik speel er wat rock/punk/metal mee. Dat Cream heb ik totaal geen verstand van
Maarja, Marshall
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had het over de LTD
Maar ga je je Jetta verkopen ?
Ach wat is ver?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
't is dat je te ver weg woont, anders mocht je die Valvestate van mij ook wel eens onder handen nemen...Kan wel een onderhoudsbeurtje gebruiken voordat ik die wil verkopen.
Ik woon aan de andere kant van 't land, in Limburg.. Het is een Valvestate 8280, groot lomp zwaar dingquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach wat is ver?
Als ik eens in de buurt ben [waar?] of jij deze kant op moet je het eens zeggen, even nalopen voor je kan altijd
Wat voor Valvestate is het?
Whehe dat klinkt als het oefenhok van de feedbackquote:
Dat zijn wel lekkere ampsquote:Op woensdag 11 november 2009 00:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van 't land, in Limburg.. Het is een Valvestate 8280, groot lomp zwaar ding
dat lachje ookquote:
Maar ik krijg er niet het geluid uit wat ik zou willen.. Vandaar dat ik iets nieuws wil.quote:
Daar had het idd veel van wegquote:Op woensdag 11 november 2009 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whehe dat klinkt als het oefenhok van de feedback![]()
Wie de patchkabel niet eert is dequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:52 schreef Daantke het volgende:
OMOGMGOMGOGM mijn anderhalve patchkabel is binnen OMGOMGOMG
Heb jij nou het prijskaartje nog aan je gitaar hangen?quote:
Ik heb er in de winkel op gespeeld, damn, wat een gitaar!quote:
Haha, ze lijden wel allemaal aan de gitaristenziekte, i.e. vooral alleen maar naar jezelf luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |