Ik zou mijn broertje nooit in de weg zitten....quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef De_Kok het volgende:
Jij bent er ook?Ik ga nu even boodschappen doen voor de hashbrownie
![]()
en Poit, ik zal geen foto's posten... anders zou je NOG méér concurrentie krijgen!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zou mijn broertje nooit in de weg zitten....
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef De_Kok het volgende:
Jij bent er ook?Ik ga nu even boodschappen doen voor de hashbrownie
![]()
en Poit, ik zal geen foto's posten... anders zou je NOG méér concurrentie krijgen!
Dat is gewoon kok met een pruik op!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
Kok lijkt je zusje hierop?
[ afbeelding ]
Jij hebt pech dat je zusje daar op lijktquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
Kok lijkt je zusje hierop?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb me xbox verkocht vandaag
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik overwogen maar ik dacht dat je veel blijer was met hetzelfde waarde aan bierquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef Poit het volgende:
ik dacht dat je je oude xbox aan mmij zou geven petti
Gaat snel ja. zo zit je lekker op de fiets in het licht. zo kom je thuis is het donderquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker cruisen door de polder. T is alweer vet donker joah
Moet je maar harder fietsenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gaat snel ja. zo zit je lekker op de fiets in het licht. zo kom je thuis is het donder
Dat zijn 2 pilsjes?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb ik overwogen maar ik dacht dat je veel blijer was met hetzelfde waarde aan bier
Ik heb hem voor 150 euro verkochtquote:
150 Euro voor een xbox?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 150 euro verkochtAls jij maar 2 biertjes kunt krijgen voor dat bedrag ga ik daar lekker nooit uit
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef koei het volgende:
Weekend
Alleen wel echt kutweerIk zou morgen gaan golfen, maar ik betwijfel of dat door gaat... En toen ik vanmorgen in de regen naar mn werk fietste reed er een auto langs waardoor ik een enorme sloot water over me heen kreeg
Was een smalle weg dus auto kon er niks aan doen en ik had gelukkig mn regenbroek en waterdichte jas aan dus kon er ook wel om lachen
Ik moet ook bekennen dat ik als ik zelf in de auto rij ,ik ook bij voorkeur door plassen heen rij ipv er omheen.
Nais!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef lkb9000 het volgende:
dance gavin dance was tof, maar wel wat kort en erg jammer dat de nieuwe zanger niet zo sterk live is als de oude. Wel flink wat mensen keihard op hun bek zien gaan bij mislukte crowdsurf pogingen, voelde de grond trillen van hun hoofd op de grond
Halverwege de hoofdact alweer weggegaan johquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Nais!
Maar wel vroeg afgelopen inderdaad..
Nu waar terug naar Groningen?
Oooohquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 01:31 schreef RitseB het volgende:
Is dat Internet op je mobiel toch nog ergrns goed voor
quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 8 november 2009 02:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb echt in een scheur gelegen, zelfs de twee meiden die hier waren vonden hem ontzettend tof. En dat voor een zombiefilm
Bill Murrayquote:Op zondag 8 november 2009 02:17 schreef Rossdale het volgende:
Mensen serieus! Ga Zombieland kijken! Die film is fucking geniaal
Duidelijk!quote:Op zondag 8 november 2009 02:17 schreef Rossdale het volgende:
Mensen serieus! Ga Zombieland kijken! Die film is fucking geniaal
Niks noteren! KIJKEN!quote:
Sorry...quote:
quote:
Nais ey?quote:Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Kwam laatst die Tempest CD van je nog tegen
Heb je hem gezienquote:Op zondag 8 november 2009 02:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Nog een filmtip: Cannibal Holocaust
Eej! Ik heb hetzelfde idee voor op m'n slaapkamer! Moet alleen nog ergens een CRT teveetje scoren!quote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nais ey?
Ga straks maar eens kijken of ik nog wat kan ver plaatsen hier in huis, ruimte maken voor consoles en dus ook m'n Jaguar.
Damn hey wat flauw...quote:
Ga maar Demon's Souls spelen bij kokquote:Op zondag 8 november 2009 14:46 schreef Poit het volgende:
Ik ga maar eens wat vrienden van me lastigvallen
Ga niet naar de Kok.quote:Op zondag 8 november 2009 14:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ga maar Demon's Souls spelen bij kok
Ben niet geweestquote:Op zondag 8 november 2009 14:50 schreef Tain het volgende:
En waar blijven de foto's van het feestje?
Ff thuisbrengenquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ff thuisbrengen
Nee, ik ga analoog gamen, lasagna eten en voetbal kijken denk.
En natuurlijk fucking hard bier drinken en kut roepen!!!
Wat denk je ook wel nietquote:
mooi, ik heb al 2 weken geen druppel alcohol op en nog 5 weken te gaanquote:Op zondag 8 november 2009 18:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat denk je ook wel nietPoits alcoholonthouding was al bijna de dood van de sc!
Voor elk glas drank die jij niet drinkt, drink ik er 3!
Lijkt me ook niet echt handig in combi met pijnstillers en krukkenquote:
lekker spacenquote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt handig in combi met pijnstillers en krukken
Oh jaquote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt handig in combi met pijnstillers en krukken
Neequote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef lkb9000 het volgende:
met het stoppen van je opleiding gaat het op kamers gaan zeker ook niet door?
quote:Op zondag 8 november 2009 20:51 schreef RitseB het volgende:
Ik wil iets hebben die meteen alle tags van goed heeft, ondertiteling zoekt en alles op kwijt kan.
Misschien krijg ik een ps3 er wel doorheen. Meteen een blu-ray speler
mediapc > xbox/ps3 (behalve de blu-ray dan)quote:Op zondag 8 november 2009 20:49 schreef lkb9000 het volgende:jammer
Maar wel een dikke tv!
En wat heb je aan een mediapc als je een xbox of ps3 hebt, koop gewoon een ps3 en declareer die bij je ouders als mediapc
Jammer genoeg heeft mijn pa ook verstand van electronica dus kan ik niet zeggen dat een ps3 de beste is.quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]ik weet niet of tversity of ps3mediaserver ook ondertitels ondersteunt met de ps3.
Gewoon zeggen dat het de allerbeste bluray speler is, en ook nog eens voor heel weinig geld, is nog eens waar ook!
Van wat ik heb gelezen is de ps3 beter dan bluray spelers ver boven zijn prijsklasse!quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft mijn pa ook verstand van electronica dus kan ik niet zeggen dat een ps3 de beste is.
Ik ben het met tain eens dat een mediapc beter zal werken dan een ps3
Denk dan dat ik gewoon een blu-ray speler in de media pc stopquote:Op zondag 8 november 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen is de ps3 beter dan bluray spelers ver boven zijn prijsklasse!
quote:Op zondag 8 november 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen is de ps3 beter dan bluray spelers ver boven zijn prijsklasse!
Maar heavy rain danquote:Op zondag 8 november 2009 20:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Denk dan dat ik gewoon een blu-ray speler in de media pc stop
quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef De_Kok het volgende:
Zo net lekker gekookt voor wat mensjes in de lokale sociëteit.
Kreeftensoep met stukjes kreeft zelfs!
In bier gesmoorde stooflapje met stampot rauwe andijvie.
en gebakken wittechocolade-cheesecake, chocolademousse en speculaasijs.
en dat voor 5 euro
Beter win ik de kooktrofee![]()
Poit het was erg lekker ik heb je gemist
en nu maar eens gaan buurten in Maastricht! Later
Ik ook! Poit's place lijkt me het beste daarvoorquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef RitseB het volgende:
Ik vind nog steeds dat we een keer met z'n allen bier moeten gaan drinken
quote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef RitseB het volgende:
Gaat echt nergens over, Djeez heeft laatst zelfs een foto van KDP op de frontpage gezet en kwam er mee weg.
quote:
Wanneer dan?quote:
Kerstvakantiequote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Wanneer dan?
Wie heeft er een steekkarretje voor Broeder Tain?
Kerst moet wel lukken hoor. Ik krijg ongeveer 10 man in m'n woonkamer geproptquote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kerstvakantie
En ik neem wel een rolcontainer mee van mijn werk voor Tain
Ik zet desnoods m'n hangmat voor je klaarquote:
Gaan we Tain ook dance dance revolution laten spelen ?quote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef lkb9000 het volgende:
Dan gaan we de hele avond dance dance revolution spelen en tain testen op z'n reflexen
Sollicitatie brieven zijn kut, ik weet nooit wat ik er in moet zeten.quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef koei het volgende:
Ik ben nu al een uur bezig met het schrijven van een sollicitatiebrief... En ik had nog wel zo'n mooie op mn oude laptop staan waar ik niet meer bij kan
En ik heb ook nog eens verloren met schaken vandaag! Van een 8-jarige nog wel! die vorige week net 8 is geworden... Maar ik heb dan ook al zo'n 15 jaar niet meer geschaakt en wist niet alle regels meer
Dat kan hij vast wel hinkelendquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gaan we Tain ook dance dance revolution laten spelen ?
Naaktfoto's werken vaak welquote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Sollicitatie brieven zijn kut, ik weet nooit wat ik er in moet zeten.
Dan ga ik zo zat wordenquote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat kan hij vast wel hinkelend
Gewoon de hele avond dance dance revolution, de slechtste speler moet bier pakken
Ik ga de traditie om Poit alleen dronken te kennen volhouden en gooi in de trein naar gouda al een fles whisky erinquote:
Poit heeft wel ranjaquote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef RitseB het volgende:
Zelfs van naar bier kijken word ik al zat
Ik ben heul niet jong, ik ben al 19
quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga de traditie om Poit alleen dronken te kennen volhouden en gooi in de trein naar gouda al een fles whisky erin
Kan je me weer optillenquote:
Die is zo fucking slecht!quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kan je me weer optillen
Nu ga ik Road Trip Beer Pong kijken! (zombieland is nog aan het downloaden)
Ik kots alleen als ik blow en drink tegelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vomit free since '03! (kan ook '04 zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kots alleen als ik blow en drink tegelijk.Bij Poit gaan we natuurlijk blunts roken, spacecake eten, bier & whiskey zuipen, tequila shotjes doen, en flinke lijnen weetikveelwat leggen! Zo gaat dat er aan toe in Poits huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik reserveer een plekje naast poit in bedquote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij Poit gaan we natuurlijk blunts roken, spacecake eten, bier & whiskey zuipen, tequila shotjes doen, en flinke lijnen weetikveelwat leggen! Zo gaat dat er aan toe in Poits huis
Zul je altijd zien wanneer je een deadline moet halenquote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef koei het volgende:
Nee, want dan zie je net dat de verbinding blijft hangen en pas na een minuut weer tot stand is gekomen
quote:Op zondag 8 november 2009 23:51 schreef koei het volgende:
Dat weet ik niet Lennie, ligt eraan hoe goed hij zn best doet!
Of bedoelde je het niet letterlijk?
Ik zeg het je toch!!!quote:
Ik ookquote:
Kom je bij ons werken als schoonmaakster?quote:Op maandag 9 november 2009 04:13 schreef koei het volgende:
Tja, verschil moet er zijn he...
Ik heb trouwens vandaag een sollicitatie opgestuurd naar je baas...
Nee, ik word koffiezetster!quote:Op maandag 9 november 2009 04:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom je bij ons werken als schoonmaakster?
Relaxed!quote:Op maandag 9 november 2009 04:19 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik word koffiezetster!
Als ik word aangenomen dan...
quote:
Told you so!quote:
Zonder pre-order de game scoren moet gewoon te doen zijnquote:Op maandag 9 november 2009 10:02 schreef Nebo het volgende:
Ik ga een poging doen om die game te scoren zonder hem te pre-orderen. Moet lukken toch?
Emma Stone was wel een grote plus van Zombieland
De laatste twee Family Guy afleveringen staan eindelijk online!!
Dat moeten de zwaarste dagen van je leven geweest zijnquote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me geen enkel probleem Nebo
Als de game dinsdag niet op de mat ligt dan ga ik hem gewoon bij de MM halen en verkoop ik mijn pre-order wel weerMoet en zal hem dinsdag in huis hebben
Dit gaat geen GTA IV worden die ik gepre-ordered had en pas 1,5 week na lauch binnen kreeg omdat zowel consoleshop als TNT keihard faalden
Ow dan moet ik hem zo dus ook al wel ergens kunnen scoren! (al zullen ze er wel strict in zijn met al die releases om middennacht...)quote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef Rossdale het volgende:
Nee 10 november, dus officieel om middernacht
quote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef lkb9000 het volgende:
goeiesmorreges
Heerlijke zondag gehad. Beetje laat naar bed alleen..quote:
Boefje ben ik hequote:
quote:
Je hebt nu toch juist de tijd om alles te kijken?quote:Op maandag 9 november 2009 13:18 schreef Tain het volgende:
[..]ik heb straks zoveel in te halen qua series...
ja maar dan moet ik eerst 5 jaar wachten voordat alles gedownload is op deze pc...quote:Op maandag 9 november 2009 13:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch juist de tijd om alles te kijken?
Internet gewoon heel traag? Via torrents of usenet?quote:Op maandag 9 november 2009 13:26 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik eerst 5 jaar wachten voordat alles gedownload is op deze pc...
kan hier bijna niks instellen op de router, dus torrents zijn echt heel traagquote:Op maandag 9 november 2009 13:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Internet gewoon heel traag? Via torrents of usenet?
quote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
kan hier bijna niks instellen op de router, dus torrents zijn echt heel traag
Doe dan nieuwsgroepen kerel!!quote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
kan hier bijna niks instellen op de router, dus torrents zijn echt heel traag
Bij een goede provider zitten ook goede nieuwsgroepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 9 november 2009 14:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij een goede provider zitten ook goede nieuwsgroepen
Ninjaedit - Betalen om online te gamenJa, maar voor een goede provider moet je ook extra betalen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En betalen om online te gamen klopt ook niet, maar als je daar een stabiel goed werkend systeem voor terug krijgt heb ik er geen problemen mee. Online gamen op xbox live >>> PSNRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Je moet ook extra betalen voor boter op je broodquote:Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar voor een goede provider moet je ook extra betalen...
En betalen om online te gamen klopt ook niet, maar als je daar een stabiel goed werkend systeem voor terug krijgt heb ik er geen problemen mee. Online gamen op xbox live >>> PSN
Andere browser?quote:Op maandag 9 november 2009 15:09 schreef Lyzio het volgende:
Battlefield Heroes #5 "Waar DICE ons laat wachten"
Help please
Voor mensen die vaak online gamen is het geld voor xbl het meer dan waard. Maar ik doe het ook misschien een paar potjes per jaar dus vanaf nu koop ik alle games die een leuke multiplayer hebben gewoon voor de ps3 denk ik.quote:Op maandag 9 november 2009 15:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook extra betalen voor boter op je brood
Voor iets wat minder kost dan een jaar xbox live kan ik op een superstabiel met topsnelheid downloaden. Downloaden doe ik dagelijks, online gamen sporadisch. Andere prioriteiten, andere keuzes. Duidelijk, slotje.
Dat bedoel ik, andere prioriteiten. andere keuzes.quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voor mensen die vaak online gamen is het geld voor xbl het meer dan waard. Maar ik doe het ook misschien een paar potjes per jaar dus vanaf nu koop ik alle games die een leuke multiplayer hebben gewoon voor de ps3 denk ik.
Maar met torrents download ik alles wat ik wil op max snelheid, zie geen enkele reden om iets anders te nemen
Wat download jij eigenlijk via usenet waar torrents te traag voor zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, andere prioriteiten. andere keuzes.
Alles.quote:Op maandag 9 november 2009 15:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat download jij eigenlijk via usenet waar torrents te traag voor zijn?
niet? dan heb je niet goed gekeken mijn broederquote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef Poit het volgende:
Oh, en vroeger waren worstel torrents vrijwel niet te vinden.
Usenet FTW
Niet goed hebben gekeken staat bij mij gelijk aan teveel moeitequote:Op maandag 9 november 2009 15:37 schreef Tain het volgende:
[..]
niet? dan heb je niet goed gekeken mijn broeder
Ik upload als een gek, heb al meer dan 900GB aan credits opgebouwd bij tvtorrentsquote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Alles.
Ik vind het downloaden niet zo'n probleem maar stuit tegen het uploaden.
Vroeger gebruikte ik Direct Connect Vond ik echt geniaal maar daar ben ik te lui voor geworden.
Die vond ik minder, 804 heb ik echt keihard om gelachenquote:
Luie hondquote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet goed hebben gekeken staat bij mij gelijk aan teveel moeite
quote:Op maandag 9 november 2009 15:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Luie hond![]()
Kan zien dat je familie bent
Zombieland!quote:Op maandag 9 november 2009 17:17 schreef koei het volgende:
Zo, weer fijn gesquasht vandaag! Sinds we de regels hebben nagezocht zijn de wedstrijden wel een stuk leuker gewordenEn ik heb voor het eerst een bal via de achterwand goed terug geslagen
En nu even nadenken welke film het vanavond gaat worden... Cirque du freak, orphan, love happens of the informant...
quote:
FABquote:
Nice nummerquote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef lkb9000 het volgende:
Ooohhhh Infected Mushroom - Symphonatic
quote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4089559892/
Dat lachen wanneer je die agent wegschietquote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4089559892/
quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat lachen wanneer je die agent wegschietMoordenaars!1
quote:
Zozo! Jij durft!quote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Jahoor!
ga op tijd naar bed vandaag. ben kapot!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Jahoor!
ga op tijd naar bed vandaag. ben kapot!
Hij was LEKKUUUUUUR joh! Nu naar de winkel voor biertjes en meer voedsel! En dan weer Zombieland kijkenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij was LEKKUUUUUUR joh! Nu naar de winkel voor biertjes en meer voedsel! En dan weer Zombieland kijken
quote:Op maandag 9 november 2009 20:07 schreef Tain het volgende:
[..]ik ga van het weekend weer Zombieland kijken
deze wil ik:quote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef lkb9000 het volgende:
aaaaaa ga sneller usb stick ik wacht op je!
anders ik wel. laterzquote:Op maandag 9 november 2009 19:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ook, ben kapot van al dat gewerk
Nice, ik heb me altijd afgevraagd hoe je zoiets maaktquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:00 schreef koei het volgende:
Ik was even aan het uitproberen of mijn idee voor het sinterklaaskado voor mn ouders gaat werken. Ik ben van mn broer en zussen en hun kinderen foto's aan het verzamelen die dan samen één grotere foto gaan vormen, waarschijnlijk de trouwfoto van mn ouders als ik die sneaky mee kan pikken. Voorlopig dus even een andere foto gebruikt om te kijken hoe het zou worden (en ik heb ook een fotoset van nog maar 150 foto's gebruikt)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef Poit het volgende:
Moet zo werken maar na zo'n heerlijk weekend weinig zin eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |