Ik zou mijn broertje nooit in de weg zitten....quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef De_Kok het volgende:
Jij bent er ook?Ik ga nu even boodschappen doen voor de hashbrownie
![]()
en Poit, ik zal geen foto's posten... anders zou je NOG méér concurrentie krijgen!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zou mijn broertje nooit in de weg zitten....
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef De_Kok het volgende:
Jij bent er ook?Ik ga nu even boodschappen doen voor de hashbrownie
![]()
en Poit, ik zal geen foto's posten... anders zou je NOG méér concurrentie krijgen!
Dat is gewoon kok met een pruik op!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
Kok lijkt je zusje hierop?
[ afbeelding ]
Jij hebt pech dat je zusje daar op lijktquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
Kok lijkt je zusje hierop?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb me xbox verkocht vandaag
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik overwogen maar ik dacht dat je veel blijer was met hetzelfde waarde aan bierquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef Poit het volgende:
ik dacht dat je je oude xbox aan mmij zou geven petti
Gaat snel ja. zo zit je lekker op de fiets in het licht. zo kom je thuis is het donderquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker cruisen door de polder. T is alweer vet donker joah
Moet je maar harder fietsenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gaat snel ja. zo zit je lekker op de fiets in het licht. zo kom je thuis is het donder
Dat zijn 2 pilsjes?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb ik overwogen maar ik dacht dat je veel blijer was met hetzelfde waarde aan bier
Ik heb hem voor 150 euro verkochtquote:
150 Euro voor een xbox?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 150 euro verkochtAls jij maar 2 biertjes kunt krijgen voor dat bedrag ga ik daar lekker nooit uit
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef koei het volgende:
Weekend
Alleen wel echt kutweerIk zou morgen gaan golfen, maar ik betwijfel of dat door gaat... En toen ik vanmorgen in de regen naar mn werk fietste reed er een auto langs waardoor ik een enorme sloot water over me heen kreeg
Was een smalle weg dus auto kon er niks aan doen en ik had gelukkig mn regenbroek en waterdichte jas aan dus kon er ook wel om lachen
Ik moet ook bekennen dat ik als ik zelf in de auto rij ,ik ook bij voorkeur door plassen heen rij ipv er omheen.
Nais!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef lkb9000 het volgende:
dance gavin dance was tof, maar wel wat kort en erg jammer dat de nieuwe zanger niet zo sterk live is als de oude. Wel flink wat mensen keihard op hun bek zien gaan bij mislukte crowdsurf pogingen, voelde de grond trillen van hun hoofd op de grond
Halverwege de hoofdact alweer weggegaan johquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Nais!
Maar wel vroeg afgelopen inderdaad..
Nu waar terug naar Groningen?
Oooohquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 01:31 schreef RitseB het volgende:
Is dat Internet op je mobiel toch nog ergrns goed voor
quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 8 november 2009 02:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb echt in een scheur gelegen, zelfs de twee meiden die hier waren vonden hem ontzettend tof. En dat voor een zombiefilm
Bill Murrayquote:Op zondag 8 november 2009 02:17 schreef Rossdale het volgende:
Mensen serieus! Ga Zombieland kijken! Die film is fucking geniaal
Duidelijk!quote:Op zondag 8 november 2009 02:17 schreef Rossdale het volgende:
Mensen serieus! Ga Zombieland kijken! Die film is fucking geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |