De meeste problemen omtrent burenoverlast die hier worden besproken herken ik niet (wel gehad) Het enige waar ik mij wel regelmatig aan stoorr is aan dit soort hangjeugd bij mij achteron op de openbare parkeerplaats bij de garageboxen.
het enige wat ik soms van mijhn onderbuurvrouw hoor is dat ze soms tegen haar kat te keer gaat, maar verder nog noiit harde muziek, luid geschreeuw of ander onacceptabel lawaai gehoord, buiten de normale woon en leef geluiden om.
Sinds de waslijnen en palen bij mij achterom weg zijn, heb ik geen last meer gehad van spelende kinderen, maar wel regelmatig hangjeugd van de nabij gelegen VMBO school.
Deze pic heb ik vorige week geschoten.
![]()
Hoop binnenkort duidelijkheid te krijgen of ik in een buurgemeente een nieuwbouw senioren woning mag huren, inschrijfdatum voor de selectie loopt tot 20 november as. Woningen worden in de loop van augustus 2010 opgeleverd. Zijn er maar 40 beschikbaar, maar zullen zeker meer kandidaten voor zijn.
Waar ik wel ieder jaar tegenop zie is de maand december, want dan wordt er hier vaak voortijdig vuurwerk en dergelijke afgestoken, al dat geknal in de straat vind ik irritanter dan burengeluiden.