Wilders heeft moslims nodig als politiek voer. Pechtold heeft Wilders nodig als politiek voer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:09 schreef AAA2009 het volgende:
[..]
Voor de uitspraak van Wilders groeide D66, dus het is grote onzin wat je zei.
Dat soort mensen vindt je bij elke partij, alleen bij het anti-Wilders kampquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:03 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan, als je weet dat het voor elke poltieke partij (en dus ook die van Wilders) opgaat? Dus je bent bewust aan het liegen ofzo?
Je weet vast het antwoord niet op de volgende vraag:quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:09 schreef Ringo het volgende:
Ach gut, heeft Geert weer zitten kwijlen over de linkse elite? Ik moet zeggen dat de man wel creatief is in het verzinnen van bijnamen voor zijn tegenstanders. En ook de adjectieven mogen ons weer om de oren vliegen. Dat ie het niveau van een opgenaaide Fok!user maar nauwelijks ontstijgt, zal ik hier verder onvermeld laten.
Ik weet niet of hij er op zou willen zweren, stel hem de vraag zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:03 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij niets meent van zijn standpunten betreffende moslims. Daar komt het feitelijk op neer
de Sint is hier echter niet mee tevree, en neemt de heren naar Spanje meequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef IHVK het volgende:
Geert en Alexander zorgen voor elkander.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef IHVK het volgende:
de Sint is hier echter niet mee tevree, en neemt de heren naar Spanje mee
Goedquote:
Lees z'n stukje nog eens rustig door zou ik zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef AAA2009 het volgende:
[..]
Je weet vast het antwoord niet op de volgende vraag:
Welke partij heeft vanaf WOII tot Balkenende III in de regering gezeten?
Hoezo linkse elite? Je bent aan het liegen om mensen zonder kennis ervan te overtuigen dat er een zogenaamde linkse elite is.
Woordrader van de dag; sarcasmequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef AAA2009 het volgende:
[..]
Hoezo linkse elite? Je bent aan het liegen om mensen zonder kennis ervan te overtuigen dat er een zogenaamde linkse elite is.
Geen idee, do tellquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef AAA2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef AAA2009 het volgende:
[..]
Voor de minder goede verstaander had ik beter aanhalingstekens kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef AAA2009 het volgende:
De tegenpartij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef AAA2009 het volgende:
[..]
Wilders moet wel in superlatieven spreken. Dat is het enige wat zijn zwart-wit denkende aanhang kan en wil begrijpen. Voor relativering en nuance zijn ze doof...quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:05 schreef thingamajig het volgende:
Het ergste wat er is? Zelfs nog erger dan moslimsterrorisme, kanker in je oogkassen en een kogel door je kop? Jeetje
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Vitale het volgende:
[..]
Wilders moet wel in superlatieven spreken. Dat is het enige wat zijn zwart-wit denkende aanhang kan en wil begrijpen. Voor relativering en nuance zijn ze doof...
Ik begrijp die kaart voor geen meter. Maar voor de vuist weg klinkt het wel plausibel. Hoe minder blootstelling aan de multiculturele samenleving hoe linkser men stemt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:08 schreef Disana het volgende:
Ik vind deze link geen apart topic waard, dus aangezien het hier eerder over links - rechts ging, dump ik hem maar hier:
http://www.weetmeer.nl/2009/11/politieke-landkaart-2009/
Laat de rechtsdenkers er hun voordeel mee doen: ik woon in Groningen dat samen met Nijmegen het roodst is gekleurd
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik begrijp die kaart voor geen meter.
quote:Ook denkt Wilders dat D66 zijn succes enkel te danken heeft aan de oppositie tegen zijn partij. “Ze zijn groot geworden door het verzet tegen ons.” Daarnaast is Pechtold volgens Wilders ‘altijd haantje de voorste als er kritiek op de PVV geleverd kan worden’.
Het is precies andersom.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik begrijp die kaart voor geen meter. Maar voor de vuist weg klinkt het wel plausibel. Hoe minder blootstelling aan de multiculturele samenleving hoe linkser men stemt.
Het is gewoon weer geript hoor. Geef hem niet teveel eer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Teflonbuikspreekpop, een nominatie voor woord van het jaar 2009.
Uhh ja, want in Amsterdam, Eindhoven en Nijmegen hebben ze geen blootstelling aan de multiculturele samenleving. Dit in tegenstelling tot rechtse bolwerken als Westland en Reeuwijk, die worden overstroomd door allochtonen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik begrijp die kaart voor geen meter. Maar voor de vuist weg klinkt het wel plausibel. Hoe minder blootstelling aan de multiculturele samenleving hoe linkser men stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |