abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74476889
Wilders: D66 ergste wat er is:-D66-ergste-wat-er-is.html
quote:
PVV-leider Geert Wilders haalt hard uit naar D66 vandaag. Hij noemt de partij ‘echt het ergste wat er is, nog erger dan GroenLinks’. D66-leider Pechtold is volgens hem een ‘glibberige teflonbuikspreekpop’. Dit zegt Wilders vandaag in de Telegraaf.

Ook denkt Wilders dat D66 zijn succes enkel te danken heeft aan de oppositie tegen zijn partij. “Ze zijn groot geworden door het verzet tegen ons.” Daarnaast is Pechtold volgens Wilders ‘altijd haantje de voorste als er kritiek op de PVV geleverd kan worden’.

De PVV lag deze week zwaar onder vuur. Eerst werd de partij in een uitgelekt onderzoek een gevaar voor de democratie en de staatsveiligheid genoemd. Daarna zei minister Eberhard van der Laan (PvdA) van Wonen, Wijken en Integratie dat de grote PVV-aanhang een gevaar voor de rechtsstaat vormt.

Volgens Wilders kunnen zijn critici hem niet aan en schieten zij ‘onder de gordel’.
Hoe hypocriet kan je zijn?

- Wilders zelf de glibberige buikspreekpop van Israël.
- Wilders zelf groot geworden door het verzet tegen de oppositie, of de 'politieke elite' zoals hij dat noemt.
- Wilders zelf altijd 'haantje de voorste' als er kritiek op de Islam geleverd moet worden.
- Wilders reageert zelf altijd 'onder de gordel' als discriminatie in zijn voorstellen wordt aangekaart.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2009 09:48:02 ]
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:50:49 #2
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74476927
Gelukkig kan Wilders niet demoniseren en alleen gedemoniseerd worden, anders zou dit demoniseren zijn.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_74476929
Wat een faler die Wilders
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_74477032
Zet hiermee Wilders niet de d66 stemmer gelijk aan het ergste wat er is?
pi_74477095
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:01 schreef Triggershot het volgende:
Zet hiermee Wilders niet de d66 stemmer gelijk aan het ergste wat er is?
Het gaat Wilders alleen om de ideologie van de D66er hoor, niet om ... ehm o, de D66er heeft geen ideologie.
I´m back.
pi_74477115
quote:
Ook denkt Wilders dat D66 zijn succes enkel te danken heeft aan de oppositie tegen zijn partij. “Ze zijn groot geworden door het verzet tegen ons.”
Hoe komt die aan deze gruwelijke zelfoverschatting .. D66 zat met 24 zetels in de regering toen hij net kwam kijken in de politiek ..

Daarnaast, jezelf profileren door je af te zetten tegen een andere partij is vrij normaal in de politiek, jezelf op de kaart zetten door je af te zetten tegen de eigen partij is daarentegen vrij zeldzaam
pleased to meet you
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:21:24 #7
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_74477228
Hypocriet mannetje is het.
Moet je straks kijken wat er gebeurt als hij aan de macht komt als je op een muur kalkt:

"Wilders is een blonde Hitler"

Dan val je meneer in zijn persoontje aan en zit je zeker 5 jaar in de cel!
Dit is dus zijn 'vrijheid van meningsuiting'. Meneer die zich de hele dag aangevallen voelt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:24:49 #8
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_74477262
Nou ja, D66 is natuurlijk een linksige club maar verder totaal niksig. Die partij staat nergerns voor, meer een soort ' gevoel' Op die complete kruiperige en slaafse EU-geilheid na dan

Maar goed, Wilders geeft Pechtold hiermee wel wat Pechtold wil; de erkenning als de enige echte bestrijder des Wilders.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:42:51 #9
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74477448
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou ja, D66 is natuurlijk een linksige club maar verder totaal niksig. Die partij staat nergerns voor, meer een soort ' gevoel' Op die complete kruiperige en slaafse EU-geilheid na dan

Maar goed, Wilders geeft Pechtold hiermee wel wat Pechtold wil; de erkenning als de enige echte bestrijder des Wilders.
dat dus
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:48:49 #10
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74477526
Politici weten echt niet hoe ze elkaar moeten bespelen
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_74477681
Hier wat uitgebreider van de verguisde krant.

En hetzelfde zeg ik al veel langer. D66 heeft zijn bestaanrecht aan de PVV te danken anders was het nog steeds 2 keer niks.
quote:
Wilders: D66 heeft alles volstrekt aan ons te danken Jaap Folkerts en Paul Jansen
DEN HAAG - Soms speelt Geert Wilders toneel. Dan doet hij of hij kwaad is, over dingen die door zijn politieke tegenstanders over hem worden gezegd en geschreven. Dan veert hij op, verheft zijn stem en dient zijn opponenten met hapklare brokken van repliek. En schuilt er achter de frons dikwijls een tevreden lachje. Maar vandaag niet.

Vandaag is de PVV-leider echt in alle staten. Eigenlijk de hele week al. Hij voelt zich gepakt: door PvdA-minister Eberhard van der Laan (Integratie), die hem en zijn partij een gevaar voor de rechtsstaat noemt. Door nog een andere PvdA-minister, Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken), die de PVV onder de loep laat nemen door vermeend vooringenomen onderzoekers. En door D66-leider Alexander Pechtold, die het etiket extreemrechts en racist op hem en zijn achterban plakt.

Het zijn oude tactieken, weet Wilders. Links doet pogingen om de PVV te diskwalificeren nu de jonge partij op inhoud onverslaanbaar lijkt. Hij noemt de PvdA "een partij die verschrompelt tot een garnaal", een partij die nog geen begin van een antwoord heeft op de multiculturele samenleving, op integratie. "Ze zijn in paniek. De reflex is nog steeds: ontkennen en verketteren. Van der Laan is daar een exponent van."

Voor D66 ligt dat anders. De club van Pechtold - die vandaag in Breda congresseert - is de tegenpool van de PVV en even succesvol in de peilingen. Volgens de democraten komt dat door hun verstandige politiek en de kwaliteiten van Pechtold. Maar Wilders meent dat die partij alleen door de PVV uit het rijk der politieke doden is opgestaan. "D66 heeft alles volstrekt aan ons te danken."

Pechtold is toch gewoon een goede politicus?

"Ik vind Pechtold een hele gladde politicus."

Hoezo glad?

"Nou, hij is zo'n Teflon-buikspreekpop. Je ziet hem bewegen, hij praat, alsof iemand een hand achter hem heeft die hem beweegt. Ondertussen zegt hij eigenlijk zo weinig. Glad en glibberig. Ik vind D66 echt het ergste wat er is, nog erger dan GroenLinks. En dat zegt heel wat."

Maar waarom is D66 dan zo erg?

"Het is van alles wat. D66 heeft nooit heldere standpunten. Ik heb er helemaal niets mee. Maar Pechtold is succesvol, dat geef ik toe. Dus in die zin is hij geen slechte politicus."

Toch zegt u: ze hebben hun succes aan ons te danken.

"Zonder de PVV had D66 nog op drie zetels gestaan. Ze zijn groot geworden door het verzet tegen ons. Daarom is Pechtold ook altijd haantje de voorste als er kritiek op ons kan worden geleverd. De PVV voedt hem, wij zijn z'n voedsel."

U heeft zich deze week anders ook behoorlijk kunnen profileren door u tegen D66 af te zetten. U noemde Pechtold samen met Van der Laan politieke handlangers van Mohammed Bouyeri, de moordenaar van Theo van Gogh.

"Ik ben niet als eerste naar buiten gegaan om ze een draai om de oren te geven. Zij hebben een keiharde aanval onder de gordel uitgevoerd. Dan is het mijn plicht op te komen voor al die PVV-kiezers."

Heeft u niet onbedoeld meegewerkt aan de grote Pechtold-show, in de aanloop naar zijn partijcongres?

"Luister, er zijn gewoon grenzen. Hij spreekt niet alleen mij aan, maar ook al die mensen die op de PVV stemmen. Als je het gemiddelde van de peilingen neemt, gaat dat om 1,5 tot 2 miljoen mensen. Die krijgen allemaal een snauw voor de kop omdat ze door de ene malloot racist worden genoemd en door de andere malloot een gevaar voor de rechtsstaat. Dan zijn ze wat mij betreft politieke handlangers van Mohammed Bouyeri.

Waarom?

"Omdat ze opnieuw zo'n sfeer creëren. Moet je je voorstellen dat een labiel persoon eerst hoort dat wetenschappers ons in de extreemrechtse hoek drukken, dan een Kamerlid en dan een minister. Dat is nogal wat. Het is ongekend dat een minister zegt dat een politieke tegenstander een gevaar voor de rechtsstaat is. Daardoor ben je medeverantwoordelijk voor een sfeer die kan leiden tot haat en geweld. Wat ze mij verwijten, doen ze zelf."

Het hele interview is te lezen in De Telegraaf van zaterdag.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:02:01 #12
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74477699
D66 +2 zetels in de peilingen dankzij deze uitspraken van Wilders.
Géén kloon van tvlxd!
pi_74477704
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

En hetzelfde zeg ik al veel langer. D66 heeft zijn bestaanrecht aan de PVV te danken anders was het nog steeds 2 keer niks.
[..]

Maar nogmaals gaat hetzelfde dan niet op? Wilders heeft zijn bestaansrecht aan moslims(extremisme) te danken, anders was het 2x niks?
pi_74477709
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:02 schreef Montov het volgende:
D66 +2 zetels in de peilingen dankzij deze uitspraken van Wilders.
Het Wilderseffect.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:04:28 #15
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74477732
quote:
D66 heeft zijn bestaanrecht aan de PVV te danken anders was het nog steeds 2 keer niks.
Is dat een slecht punt van D66 of een positief punt van de PVV?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:04:45 #16
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477736
Pechtold + 2
batman!
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:05:28 #17
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477743
Het ergste wat er is? Zelfs nog erger dan moslimsterrorisme, kanker in je oogkassen en een kogel door je kop? Jeetje
batman!
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:07:53 #18
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477777
=edit=

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 07-11-2009 15:32:12 ]
batman!
pi_74477778
quote:
‘echt het ergste wat er is, nog erger dan GroenLinks’
OMG. Eminem verbleekt bij deze koning van de beledigingen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:09:53 #20
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477806
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou ja, D66 is natuurlijk een linksige club
Ha, SP en GL walgen van de economisch rechtse standpunten van de D66. Je weet totaal niet waar je over praat.
batman!
pi_74477811
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar nogmaals gaat hetzelfde dan niet op? Wilders heeft zijn bestaansrecht aan moslims(extremisme) te danken, anders was het 2x niks?
Plus aan de marokkaanse capuchonklootzakjes die complete wijken terroriseren, hulpverleners tot buschauffeurs molestreren, de torenhoge criminaliteitscijfers van allochtonen. Begrijpelijk want het volk heeft daar overlast van ondanks de miljarden die zijn geïnvesteerd in deze "hulpbehoevenden" gaat het terreur nog gewoon door.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:11:19 #22
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74477829
quote:

[..]
Op GeenStijl staat het hele interview. Hij heeft het over ‘teflonbuikspreekpop’, en weer over ‘kopvodden’, maar daarnaast: ‘Ik maak geen stemming, ik zeg wat ik vind.’

Kortom, zolang je zegt wat je vindt, kan Wilders eigenlijk geen bezwaar hebben tegen je mening.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_74477832
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:04 schreef Montov het volgende:

[..]

Is dat een slecht punt van D66 of een positief punt van de PVV?
Als D66 niets anders heeft is het een zeer slecht punt.
pi_74477835
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
pi_74477837
Ik denk dat D66 absoluut wel enigszins meelift met het succes van Geert Wilders, maar dan omdat de andere partijen toch een soortement appeasement-houding tegenover deze extremist innemen. De andere partijen lijken bang de problemen te benoemen en denken dat ze politiek gestraft worden als ze het beestje bij het naampje noemen en D66 lijkt daar wat minder last van te hebben, en ik denk dat dat gewaardeerd wordt door een groot gedeelte van nadenkend Nederland.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:12:05 #26
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74477838
Maar we kunnen allemaal ermee eens zijn dat blanke negers toch nog een tandje erger zijn.
Géén kloon van tvlxd!
pi_74477851
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Plus aan de marokkaanse capuchonklootzakjes die complete wijken terroriseren, hulpverleners tot buschauffeurs molestreren, de torenhoge criminaliteitscijfers van allochtonen. Begrijpelijk want het volk heeft daar overlast van ondanks de miljarden die zijn geïnvesteerd in deze "hulpbehoevenden" gaat het terreur nog gewoon door.
Je bent het dus als het ware met me eens dat het een one-issue partij is die inspeelt op de angsten van het volk?
pi_74477853
D66 staat voor het complete opgaan van Nederland in het ondemocratische Europa. Dus inderdaad, D66 is het ergste wat er is.
pi_74477868
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:07 schreef thingamajig het volgende:

[..]

Geen wonder dat je het er mee eens bent, jij bent dan ook de Fok! buikspreekpop van die neo-nazistische gek...
Achjee, nummer 2 die naar godwin verwijst. Pssst, niet verder vertellen maar de neo-nazis moesten niets van de joden hebben.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:15:08 #30
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74477878
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
D66 staat voor het complete opgaan van Nederland in ondemocratisch Europa. Dus inderdaad, D66 is het ergste wat er is.
Dat is tactiek van D66, want zoals Wilders zegt: ‘wij zijn pure democraten’.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:15:31 #31
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74477881
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als D66 niets anders heeft is het een zeer slecht punt.
Ze hebben zelf ook standpunten . In mijn ogen is D66 juist een van de enige partijen die Wilders aan probeert te pakken en niet alleen afschuw spreekt over hem. Het succes van de oppositiepartijen komt in mijn ogen gewoonweg door de ontevredenheid die bestaat over de partijen die op dit moment regeren.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_74477894
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent het dus als het ware met me eens dat het een one-issue partij is die inspeelt op de angsten van het volk?
Nee, hij heeft ook andere punten als je zijn partijprogramma leest.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:19:01 #33
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477921
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Achjee, nummer 2 die naar godwin verwijst. Pssst, niet verder vertellen maar de neo-nazis moesten niets van de joden hebben.
Ha, een verwijzing naar een godwin verwijzing, die in dit geval totaal niet opgaat. -edit- mooi geweest

[ Bericht 20% gewijzigd door paddy op 07-11-2009 15:36:29 ]
batman!
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:19:06 #34
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74477922
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:11 schreef Iblis het volgende:

Kortom, zolang je zegt wat je vindt, kan Wilders eigenlijk geen bezwaar hebben tegen je mening.
Behalve als je zegt dat je vindt dat hij extreem rechts is of een fascist. Dan wordt hij 'ziedend'. Dat mag niet. Hij mag wel Pechtold demoniseren, maar hijzelf moet gevrijwaard blijven van negatieve kritiek. En nog zien mensen de parallelen niet...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74477927
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Toegegeven, maar die punten tref je ook terug bij de resterende partijen. De vraag is wat geeft Wilders zo een hoge bestaansrecht in de - vooralsnog - peilingen buiten de wanprestaties van de oppositie, welke standpunten?
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:20:11 #36
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477936
quote:

[..]

Heeft hij niet! Tis alleen maar kankeren op moslims, en hij heeft zijn succes alleen maar daaraan te danken.

Bovendien, waarom zou ik het programma van Wilders gaan lezen als gekke Geert ook niet de moeite neemt om het programma van D66 te lezen?
batman!
pi_74477938
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ze hebben zelf ook standpunten . In mijn ogen is D66 juist een van de enige partijen die Wilders aan probeert te pakken en niet alleen afschuw spreekt over hem. Het succes van de oppositiepartijen komt in mijn ogen gewoonweg door de ontevredenheid die bestaat over de partijen die op dit moment regeren.
Hier ben ik het in principe wel mee eens hoor alleen komt het zo slecht uit de de partij. Pechtold scoort gewoon goed met zijn jankerige puppieogen bij de jeugdigen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:20:42 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_74477939
quote:

[..]

Ja, anti-semitisme is echt de definierende toets voor fascisme, niet gewoon onverdraagzaamheid of haatzaaien tegen een bepaalde groepering. Nee, alleen als je haat zaait tegen Joden, kun je een fascist zijn. Je wordt er niet echt geloofwaardiger op, mevrouw.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:21:44 #39
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477946
quote:

[..]

Ja, dat gaat ook allemaal zo lekker

batman!
pi_74477951
-edit- reactie op verwijderde quote

[ Bericht 54% gewijzigd door paddy op 07-11-2009 15:39:15 ]
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:22:41 #41
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477968
-edit En weg

[ Bericht 52% gewijzigd door paddy op 07-11-2009 15:38:44 ]
batman!
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:23:55 #42
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74477981
- edit: opzouten -

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2009 11:29:47 ]
batman!
pi_74477986
quote:
"Zonder de PVV had D66 nog op drie zetels gestaan. Ze zijn groot geworden door het verzet tegen ons. Daarom is Pechtold ook altijd haantje de voorste als er kritiek op ons kan worden geleverd. De PVV voedt hem, wij zijn z'n voedsel."
Geert Wilders: 'Zodra er kritiek op mij komt, stijgt degene die die kritiek uit in de peilingen.'

Zou er toch zowat sprake zijn van tot inkeer komen?
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:24:22 #44
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74477990
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Behalve als je zegt dat je vindt dat hij extreem rechts is of een fascist. Dan wordt hij 'ziedend'. Dat mag niet. Hij mag wel Pechtold demoniseren, maar hijzelf moet gevrijwaard blijven van negatieve kritiek. En nog zien mensen de parallelen niet...
Ik vind dat ook opvallend, hij lijkt helemaal in zijn wiek geschoten, zelfs als het wetenschappers betreft die nog over een conceptrapport spreken.

Dan is hij er als de kippen bij om zulke uitingen als demonisering en stemmingmakerij en klimaat van onverdraagzaamheid – en wat hij nog meer aan termen heeft – te betitelen.

Zelf echter gaat hij onvermoeibaar door met louter aanvallen op de persoon. Dit hele interview bevat nauwelijks inhoudelijke kritiek op D66, maar voornamelijk dat Pechtold een gladjakker is, dat D66 nog erger is dan Groen Links, dat ze hun hele succes in feite aan hem te danken hebben, en ga zo maar door.
pi_74477998
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij wordt ook ziedend als ik je lul noem of niet om gelijk te janken in FB. Waarom zou hij het recht niet hebben om ziedend te worden c.q. een weerwoord te geven?
pi_74478000
In al die interviews komt hij best wel over als een klein kind.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:26:19 #47
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74478013
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:25 schreef Monidique het volgende:
Ja, een klein kind dat altijd iedereen pest, maar daarna keihard gaat janken als hij straks niet mee mag doen met tikkertje
batman!
pi_74478034
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:25 schreef Monidique het volgende:
De bewering iets of iemand 'is het ergste dat er is...' lijkt idd ontsproten te zijn uit het brein van een pakweg 5- à 6-jarige.
I´m back.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:27:45 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_74478036
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jij wordt ook ziedend als ik je lul noem of niet om gelijk te janken in FB. Waarom zou hij het recht niet hebben om ziedend te worden c.q. een weerwoord te geven?
Ik ben in ieder geval niet zo'n hypocriet, dat ik mensen daarnaast het recht ontzeg om over mij te klagen in FB, muts. Als jij niet ziet dat Wilders, behalve een neo-fascist, ook een hypocriet is, vraag ik me echt af, hoe jij in deze wereld staat.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:28:36 #50
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74478051
-edit- kappen

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 07-11-2009 15:41:55 ]
batman!
pi_74478060
Voor het eerst dat ik het grotendeels eens ben met Wilders.
Pechtold is inderdaad een glibberige politicus die,net als Halsema, voor iedere scheet een debat wil om zichzelf te profileren. Schreeuwlelijk die inderdaad zijn populariteit vnl. te wijten heeft aan de PVV.
Veel geblaat en weinig wol.
Jammer dat de kiezer van tegenwoordig op figuren als Wilders en Pechtold gaan stemmen.
Het schijnt belangrijker te zijn om overal tegen te zijn en zoveel mogelijk tegen de meer realistische partijen aan te schoppen dan zelf een goed alternatief te bieden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_74478116
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval niet zo'n hypocriet, dat ik mensen daarnaast het recht ontzeg om over mij te klagen in FB, muts.
goh, wie heeft je het recht ontzegd Lord_Lachmed?
quote:
Als jij niet ziet dat Wilders, behalve een neo-fascist, ook een hypocriet is, vraag ik me echt af, hoe jij in deze wereld staat.
In ieder geval met beide benen op de grond die meer van de wereld heeft gezien dan menig fokkertje die al jankt over zaken die als mop of overdrachtelijk zijn bedoeld.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:36:40 #53
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74478172
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat Wilders alleen om de ideologie van de D66er hoor, niet om ... ehm o, de D66er heeft geen ideologie.
Alsof partijen die een ideologie aanhangen de oplossing zijn. Ik wil een partij die logische en pragmatische oplossingen bedenkt, niet een partij die uit een eigen ideologie 'oplossingen' probeert op te leggen.

D66
Pechtold
Wilders 'Hup! Lopen!'
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:36:49 #54
66444 Lord_Vetinari
pi_74478174
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

goh, wie heeft je het recht ontzegd Lord_Lachmed?
Jij. Althans, je zou het graag willen. Je blijft er maar over doorgaan. Boehoehoe, L_V heeft een keer in FB geklaagd over een uitlating van iemand, boehoehoe, dat mag niet, want we moeten alles over alles en iedereen kunnen zeggen, boehoehoe.

Jankmuil.
quote:
[..]

In ieder geval met beide benen op de grond die meer van de wereld heeft gezien dan menig fokkertje die al jankt over zaken die als mop of overdrachtelijk zijn bedoeld.
Tuurlijk. Mop of overdrachtelijk bedoeld. De JS mag best met de HJ vergeleken worden, hoor. Is maar een geintje / overdrachtelijk bedoeld. Moet kunnen. Even doordenken over dit soort zaken moet vooral niet mogen en er mag zeker niet over geklaagd worden.

Maar zelf wel elk topic doodtrollen met 'Godwin' gebler, als iemand iets lelijks zegt over je gedroomde Fuhrer voor Volk en Vaderland, Geert 'ik heb geen inhoud, dus brul ik maar wat onderbuiksentimenten' Wilders.

Dat is dus hypocriet en als je niet weet wat het is, kan ik je www.vandale.nl adviseren.
pi_74478177
quote:

[..]

Ah dus complete groepen gelovigen willen uitroeien is alleen erg als het om joden gaat? Apart .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_74478256
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:36 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Alsof partijen die een ideologie aanhangen de oplossing zijn. Ik wil een partij die logische en pragmatische oplossingen bedenkt, niet een partij die uit een eigen ideologie 'oplossingen' probeert op te leggen.

D66
Pechtold
Wilders 'Hup! Lopen!'
Ik ook, daar gaat het niet om, ik parafraseerde alleen Wilders' staccato reactie op de kritiek die hij krijgt Islambasher te zijn. Dan zegt-ie, ik ben slechts tegen de ideologie van de Islam, ik ben niet tegen moslims. Als hij dit ook zou doen bij D66ers dan gaat dat dus niet op.
Overigens denk ik dat juist het ontbreken van ideologie bij D66 idd een doorn in het oog is bij PVV/PVVers. Men noemt dit algauw postmaterialisme en komt dan met filosofen als Nietzsche op de proppen en allerlei andere falauwekul.
I´m back.
pi_74478497
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij. Althans, je zou het graag willen. Je blijft er maar over doorgaan. Boehoehoe, L_V heeft een keer in FB geklaagd over een uitlating van iemand, boehoehoe, dat mag niet, want we moeten alles over alles en iedereen kunnen zeggen, boehoehoe.
Je laat je wel kennen zeg. Als iemand commentaar geeft is het gelijk proberen te verbieden en janken.
quote:
Jankmuil.
[..]
Niveautje zeg
quote:
Tuurlijk. Mop of overdrachtelijk bedoeld. De JS mag best met de HJ vergeleken worden, hoor. Is maar een geintje / overdrachtelijk bedoeld. Moet kunnen. Even doordenken over dit soort zaken moet vooral niet mogen en er mag zeker niet over geklaagd worden.
Hoevaak moet ik het nog neerzetten dat niemand je iets verboden heeft? Ben je dyslectisch of zo?
quote:
Maar zelf wel elk topic doodtrollen met 'Godwin' gebler, als iemand iets lelijks zegt over je gedroomde Fuhrer voor Volk en Vaderland, Geert 'ik heb geen inhoud, dus brul ik maar wat onderbuiksentimenten' Wilders.
Je bent volgens mij écht de weg kwijt zeg. Neem een pilletje
quote:
Dat is dus hypocriet en als je niet weet wat het is, kan ik je www.vandale.nl adviseren.
Je adviseert maar een eind weg. Maar volgens mij ben je weer aan trollen om een ander een ban aan te smeren zoals al vaker als de mening van een ander je niet aanstaat.
pi_74478513
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah dus complete groepen gelovigen willen uitroeien is alleen erg als het om joden gaat? Apart .
Yep, deporteren en uitroeien, bekt goed hé?
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:06:01 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_74478577
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Yep, deporteren en uitroeien, bekt goed hé?
Wilders vindt van wel, ja.
pi_74478624
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wilders vindt van wel, ja.
Ik reageerde op "uitroeien" maar dat had je ook al niet door. Ik krijg nu toch echt medelijden met je hoor.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:10:18 #61
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_74478648
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:46 schreef Triggershot het volgende:
Wilders: D66 ergste wat er is:-D66-ergste-wat-er-is.html
Ach, noem eens drie grote successen van D66 voor de NL burger?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_74478705
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:10 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het grootste succes is natuurlijk 1994, toen het CDA na tachtig jaar regeren in de oppositie mocht.
pi_74478885
Wat een enorme jankmuil is die Wilders ook he, gatverdamme.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_74478925
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:11 schreef Iblis het volgende:

[..]

Op GeenStijl staat het hele interview. Hij heeft het over ‘teflonbuikspreekpop’, en weer over ‘kopvodden’, maar daarnaast: ‘Ik maak geen stemming, ik zeg wat ik vind.’

Ik zou Wilders wel eens in debat willen zien met Pechtold maar dat durft Wilders niet.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:26:00 #65
66444 Lord_Vetinari
pi_74478954
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:24 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik zou Wilders wel eens in debat willen zien met Pechtold maar dat durft Wilders niet.
He, volgens de Televaag reageerders is dat niet waar. Wilders gaat wel in debat, het is gewoon links dat zegt dat hij dat niet doet.

(Maar dan geschreven met phrases als 'hij word', 'ik vindt' en vooral zonder leestekens.)
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:26:35 #66
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_74478969
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:10 schreef Napalm het volgende:

[..]

Uit de losse pols: De NL burger kan ook trouwen als ie homo of lesbisch is, de NL burger kan genieten van ruimere winkeltijden, de NL burger kan euthanasie laten plegen bij ondraaglijk lijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')