Uiteraard was het weer de schuld van Ian, maar buuv heeft niet zo vaak een nametopic, dus het was weer even tijdquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wut?![]()
en goeiemorgen natuurlijk.
mij welquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:28 schreef D. het volgende:
Ik probeer de TT te rijmen met de banner van NationaleVacaturebank.nl, maar het lukt me niet
ghehequote:Op zaterdag 7 november 2009 09:55 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg de ervaringscertificaat banner.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:55 schreef Dementor het volgende:
Wat een onzin is dat zeg, 't certificaat dan hequote:Op zaterdag 7 november 2009 09:55 schreef Dementor het volgende:
Voor de mensen die niet naar school zijn geweest is het denk ik best handig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat zeg, 't certificaat dan he.
Laters Mazaruquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:58 schreef mazaru het volgende:
Ik zwaai even om te zeggen dat ik weg moet![]()
Dat sociale leven is killing me![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:47 schreef Laysa het volgende:
mijn Banner is '' Bakken met koopmans'' Vind ik wel toepasselijk op de Buuv
Je maakt 't deeg ook zelluf?quote:
Nah, ik weet niet in hoeverre het meetelt bij de zaken die er echt toedoen, ik heb begrepen dat mensen met jaaaaaaaaaaren werkervaring bij een sollicitatie of hypotheekaanvraag tegenwoordig al hun middelbare schooldiploma moeten overleggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet naar school zijn geweest is het denk ik best handig.
Maar goed doe mij er dan ook maar eentje voor koekjes bakken en tuinen aanleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |