quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, geef me dat knopje maar dan zit ik hier zo alleen kerstfeest te vieren.
Je zou je binnen vijf minuten doodongelukkig voelen, na tien minuten met je mobiel gaan gooien en na een kwartier alle deuren intrappenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, geef me dat knopje maar dan zit ik hier zo alleen kerstfeest te vieren.
Hoe is 't met de wagenquote:
Kutantwoord!quote:
Daar deed je het toch voor?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
Tering ik heb er twee notes bij in één week (avond) Wat sneu (voor mij)
Jamaar... ik vind je lief!quote:
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Soury het volgende:Tering ik heb er twee notes bij in één week (avond) Wat sneu (voor mij)
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euroquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.
Ik vind jou ook liefquote:
Boeien! Vrouwen horen sowieso niet achter het stuurquote:
Amateurquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euro. Dat zijn een heleboel avonden stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |