abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74479077
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nogmaals, in mijn herinnering en wat ik er van gezien heb, wordt een examen afgenomen na een verkort traject van scholing (klaarstomen voor het examen)
Dan leer je toch nog niet hetzelfde?
pi_74479086
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:29 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dus geen HTS of hoger diploma?
Nope, niks, nada. Misschien zou je die omscholing kunnen betitelen als een MBO diploma, dat weet ik niet eens. Daarna gewoon veel trainingen en cursussen, waaronder Itil en Prince en Novell en Microsoft, etc. Maar verder echt niets.
pi_74479107
Op de site staat dat we het moeten zien als een soort van aanvulling.
pi_74479128
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:33 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dan leer je toch nog niet hetzelfde?
Ik ga er vanuit dat ik dat eigenlijk wel weet, in ieder geval dat wat relevant is voor je functioneren en daarnaast heb je ook veel opgepikt. Ik heb 12 jaar op een HBO opleiding gewerkt en ik verbaasde mij altijd over het geringe niveau van de leerling. Dat kan twee dingen betekenen, of het HBO is waardeloos of ik had inmiddels zoveel ervaring opgedaan dat ik dat niveau mij eigen had gemaakt. Als ik dat kan omzetten in een officieel document, dan vind ik daar niet zo heel veel dom aan.
  FOK!Babe zaterdag 7 november 2009 @ 12:36:33 #55
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74479132
Gisteren blijkbaar een beetje raar op mijn telefoon gezeten want dat ik 'm uit mijn broekzak toverde was mijn pin geblokkeerd. Ik heb dat ding al twee jaar dus zoeken naar de brief met de unlock code leek heaupeleaus. Ik loop de zolder op, trek een verhuisdoos open en het eerste wat ik zie is de verpakking van de simkaart en de bijbehorende brief Ik heb geluk vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74479158
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat ik dat eigenlijk wel weet, in ieder geval dat wat relevant is voor je functioneren en daarnaast heb je ook veel opgepikt. Ik heb 12 jaar op een HBO opleiding gewerkt en ik verbaasde mij altijd over het geringe niveau van de leerling. Dat kan twee dingen betekenen, of het HBO de school is waardeloos of ik had inmiddels zoveel ervaring opgedaan dat ik dat niveau mij eigen had gemaakt.
Ik begon met 25 man en 4 man studeerde op tijd af.
Een grote groep heeft of vroegtijdig de opleiding verlaten of zal nooit afstuderen.
En dat komt niet omdat het allemaal zo makkelijk was..
quote:
Als ik dat kan omzetten in een officieel document, dan vind ik daar niet zo heel veel dom aan.
Het blijft natuurlijk wel de omgekeerde volgorde en ik ben benieuwd hoeveel waarde een werkgever daadwerkelijk aan zo'n papiertje hecht.
Je hebt jezelf toch al lang bewezen?
pi_74479169
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nope, niks, nada. Misschien zou je die omscholing kunnen betitelen als een MBO diploma, dat weet ik niet eens. Daarna gewoon veel trainingen en cursussen, waaronder Itil en Prince en Novell en Microsoft, etc. Maar verder echt niets.
hi ouwe!

doe dat nu niet, straks word je in een ruzietje hier voor ongeschoolde boer uitgemaakt, zo gaat ut toch?

laten we beiden editten!
  One tough cookie zaterdag 7 november 2009 @ 12:40:57 #58
169210 liesje1979
pi_74479186
Is er geen gedichtenwedstrijd dit jaar?
pi_74479205
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:

Je hebt jezelf toch al lang bewezen?
Ja, bij de huidige en vorige werkgever wel. Maar je zit er tegelijkertijd redelijk vast omdat je het maar moeilijk hard kunt maken. En nu is een diploma niet zaligmakend in die zin dat mensen die wél zo'n ding hebben de baan kunnen vervullen, maar omgekeerd, er geen hebben, maakt het nog lastiger om ergens binnen te komen. Er wordt toch nog steeds en absoluut naar gekeken en het wordt gevraagd.
pi_74479246
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:39 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hi ouwe!

doe dat nu niet, straks word je in een ruzietje hier voor ongeschoolde boer uitgemaakt, zo gaat ut toch?
Willem-Jozef, dat risico is ingecalculeerd en neem ik bewust omdat, als het zou gebeuren, het mij totaal niet raakt.

Ik heb namelijk leuk en goed betaald werk, 't zal mij worst zijn wat derden er over zeggen.
pi_74479308
Bovendien ben ik eigenlijk ook wel een boer, maar naast lomp, op z'n tijd ook leuk, charmant en innemend.
pi_74479331
Vierrrrrrrrrrrrrrrr
pi_74479450
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Willem-Jozef, dat risico is ingecalculeerd en neem ik bewust omdat, als het zou gebeuren, het mij totaal niet raakt.

Ik heb namelijk leuk en goed betaald werk, 't zal mij worst zijn wat derden er over zeggen.
that's my boy! en anders maken we ze gewoon kapot, al die pm-ende trutten
pi_74479492
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
hoi

ik ben nog niet zo lang wakker, liesjens.. wat bedoel je?
pi_74479561
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien ben ik eigenlijk ook wel een boer, maar naast lomp, op z'n tijd ook leuk, charmant en innemend.
dat moet ik weer beamen natuurlijk

ja, inderdaad, dat je het nu zegt, het is dat je het nu zelf zegt.. ik wilde het net zeggen!!

nog fik gestookt (thuis of bij iemand anders, mag ook natuurlijk)?
pi_74479578
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:55 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

that's my boy! en anders maken we ze gewoon kapot, al die pm-ende trutten
Neuh, PMS-ende trutten is een fenomeen waar je best aan kunt wennen.
pi_74479626
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:00 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

dat moet ik weer beamen natuurlijk
ja, inderdaad, dat je het nu zegt, het is dat je het nu zelf zegt.. ik wilde het net zeggen!!
nog fik gestookt (thuis of bij iemand anders, mag ook natuurlijk)?
Ik heb bijna m'n tweede bak koffie op, dan gaat ie weer in de hens voor een lange dag. Ik stook dagelijks zo hard dat ik de scheuren in muur kan zien groeien

Weet jij nog ergens goedkoop beukenhout of ander materiaal
Ik zorg wel voor het transport
pi_74479885
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb bijna m'n tweede bak koffie op, dan gaat ie weer in de hens voor een lange dag. Ik stook dagelijks zo hard dat ik de scheuren in muur kan zien groeien

Weet jij nog ergens goedkoop beukenhout of ander materiaal
Ik zorg wel voor het transport
gooi je die cv nu niet meer aan in de winter, aaron?

in blauwe overalls met een gejatte vrachtwagen alle pallets ophalen bij unilever of zo. drinken we daarna ff een biertje bij het knisperend haardvuur
pi_74479909
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee eigenlijk.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74480001
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.

belachelijk..

hoe is ie piet?

moet je nog kostgeld betalen thuis nu je een baan hebt, of woonde je al op je zelluf?
pi_74480076
Ik woon al 3 jaar op mezelluf, maar thanx for asking . Het gaat prima ja, baantje aan de scriptie overgehouden en m'n eerste contract is alweer verlengd van een half jaar naar een jaar.

Met jou ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74480350
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik woon al 3 jaar op mezelluf, maar thanx for asking . Het gaat prima ja, baantje aan de scriptie overgehouden en m'n eerste contract is alweer verlengd van een half jaar naar een jaar.

Met jou ?
ooh, ok, haha.

ja, dat van die scriptie en daarna die baan heb ik onthouden natuurlijk.

ja, best goed. zit met een bak koffie en eerder taart lekker thuus te knutselen achter de computer en met pietje te schrijven. ga later vandaag een ex nog een beurt geven, denk ik
pi_74480681
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:14 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

gooi je die cv nu niet meer aan in de winter, aaron?

in blauwe overalls met een gejatte vrachtwagen alle pallets ophalen bij unilever of zo. drinken we daarna ff een biertje bij het knisperend haardvuur
Ik stook in principe alleen hout. Thermostaat staat op vijftien graden, als het kouder wordt tijdens mijn afwezigheid dan slaat de CV aan, maar dat is nog niet het geval geweest voor zover ik het kan bekijken.

Je kunt altijd, zowel met en zonder kachel op hoog bier komen halen.
pi_74480706
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:34 schreef willem-jozef het volgende:

[..]
ga later vandaag een ex nog een beurt geven, denk ik
Dat ga ik dus niet meer doen, komt alleen maar gedoe van

Edit: je kunt beter een toekomstige ex een beurt geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')