1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Geduld mopquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
ligt het aan mij of is dit topic koos op-loos
Nee, da's Ptwishquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:59 schreef Bamba het volgende:
Greys, maar Irene Moors wordt al geil van elke jonge kerel heb ik zo het idee
Doe ook es je best dan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef Pagan het volgende:
Hulde, 1 uur 13 minuter om hem vol te baggeren.
Maar toch, dat kan beter!!!
Ik durf morgen niet naar de dagcijfers te kijkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef Pagan het volgende:
Hulde, 1 uur 13 minuter om hem vol te baggeren.
Maar toch, dat kan beter!!!
Zwabber moet er sowieso inquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft er IEMAND bezwaar als we isdatzo eruit slopen en Zwabber erin?
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft er IEMAND bezwaar als we isdatzo eruit slopen en Zwabber erin?
Helleu!quote:
Ik heb zo'n idee dat ik er na vanavond ook wel instaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf morgen niet naar de dagcijfers te kijken
Trusten Morrie!
Jah in KLB hadden ze toch niet zulke zeikersquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZIe je!
Jullie baggeren zoveel dat er zelfs een KLB-mod huis komt houden
klopt wel inderdaad, kreeg een tip dat er hier werd gebaggerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZIe je!
Jullie baggeren zoveel dat er zelfs een KLB-mod huis komt houden
Ik wilde iets gaan kijken maar dat vergat ik! en nu weet ik niet meer wat ik wilde kijkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Helleu!
Wat heb jij gekeken vanavond?
We hebben anders nog nooit zo weinig (lees: geen) ruzie gemaakt als vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klopt wel inderdaad, kreeg een tip dat er hier werd gebaggerd
Bonjour madame!quote:
Jullie schijnen hier heel wat af te baggeren. Er zijn de afgelopen dagen ruim 65/70 notes uitgedeeld hier in de SCquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jah in KLB hadden ze toch niet zulke zeikers
Hij heeft hier weken, zo niet maanden, niet gepostquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
We gaan toch niet zomaar mensen uit de OP slopen
Gewoon er bij zetten, boeit het nou dat die rijen ava's dan niet meer gelijk staan. Dan kan er dus nooit meer iemand bij zonder dat we er eentje uit slopen?
Daar geloof ik echt geen ruk van!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jullie schijnen hier heel wat af te baggeren. Er zijn de afgelopen dagen ruim 65/70 notes uitgedeeld hier in de SC
Vol is vol?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft hier weken, zo niet maanden, niet gepost![]()
En vol = vol
Ja volgens mij zijn zelfs de Pfaffs afgelopen nuquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
Maar even een serieuze vraag...
Wat gaan we nu kijken?
Heul niet, tis een unicum als hier iemand meer dan 5 notes heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jullie schijnen hier heel wat af te baggeren. Er zijn de afgelopen dagen ruim 65/70 notes uitgedeeld hier in de SC
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft hier weken, zo niet maanden, niet gepost![]()
En vol = vol
Dat kan ik me niet voorstellen. We zijn keiliefquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:
Daar ben jij er eentje van hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet, tis een unicum als hier iemand meer dan 5 notes heeft.
Wij zijn braaf
Nou zeg, we mogen toch wel ruk zeggen..??quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
jij zit nu op 21 notes
Nietus, vierquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
jij zit nu op 21 notes
De gemiddelde notes die ik hier lees zeggen iets anders.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. We zijn keilief
alleen als senesta niet kijkt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou zeg, we mogen toch wel ruk zeggen..??![]()
Als zij notes zou krijgen voor de keren dat ze door een slotje heenpost..quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
En wie zou die hier dan uitgedeeld moeten hebben?
Elies?
Ik denk Senesta! Die houdt gewoon heel wijselijk haar mond hier en zit alleen maar te turven!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
En wie zou die hier dan uitgedeeld moeten hebben?
Elies?
Oeh nee zou zij zo evil zijn??????quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk Senesta! Die houdt gewoon heel wijselijk haar mond hier en zit alleen maar te turven!
Note-VRIJ is misschien een wat ruim begripquote:
Die laatste note bevat 19 postsquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Fak, dan heb ik dr zeker elke keer een gekregen als ik Qwea Kuthoerrrrr noemde.
Twas een valsstrik
Dan moet je een abbo hebben, ik trap dr niet in, ik merk het wel als ik gebanned wordquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?
Tis mn koosnaampje voor dr jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Snappen ze dan niet dat dat een liefdesuiting is?
*kras*
Maar dan telt ie als 1 note neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die laatste note bevat 19 posts
Oeh kinkyquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:13 schreef nokwanda het volgende:
We worden geďnfiltreerd door de Mod-politie
zo te zien heb je dat maar een keer of 4 gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Fak, dan heb ik dr zeker elke keer een gekregen als ik Qwea Kuthoerrrrr noemde.
Twas een valsstrik
Hoeveel je er hebt kan je wel zien. De inhoud moet je voor dokken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan moet je een abbo hebben, ik trap dr niet in, ik merk het wel als ik gebanned word
Ja dan kan je ze inzien..maar je kunt abbo loos wel kijken hoeveel notes je hebt dacht ik..quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan moet je een abbo hebben, ik trap dr niet in, ik merk het wel als ik gebanned word
Ok dit had dus even ECHT niet gehoeven, ik zit niet 24//7 achter mn pc ofzo, ik was aan het werk, als het nou een dag na het versturen van de mails geweest wasquote:Hoi MM!
Zou je alsjeblieft via je mail je lootje willen activeren?
Bijna iedereen heeft het gedaan, we wachten er nog op drie, waar jij er eentje van bent.
We willen je niet pushen, maar pas als iedereen geactiveerd heeft worden de lootjes getrokken en iedereen is zo nieuwsgierig!
Groetjes
Wat staat er in het bovenste zinnetje als je HIER klikt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan telt ie als 1 note neem ik aan?
(Pssst, ik heb een full abbo waarmee ik notes kan lezen, je moet een ander proberen 4,50 te ontfutselen)
Oooooooh 3 maar....quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat staat er in het bovenste zinnetje als je HIER klikt?
Ik moet mijn notes quota wel halen dit jaar natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alleen als senesta niet kijkt!
Huh? Da's mijn PM, die is toch gewoon aardig?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok dit had dus even ECHT niet gehoeven, ik zit niet 24//7 achter mn pc ofzo, ik was aan het werk, als het nou een dag na het versturen van de mails geweest was
Je hebt 35 notes gekregen van onze moderators.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat staat er in het bovenste zinnetje als je HIER klikt?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok dit had dus even ECHT niet gehoeven, ik zit niet 24//7 achter mn pc ofzo, ik was aan het werk, als het nou een dag na het versturen van de mails geweest was
Nee nee Greys, jij wilde gewoon hyperen!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Da's mijn PM, die is toch gewoon aardig?
Waarom reageer je daar nou zo kribbig op? :
Het was niet eens mijn idee
Er werd hier gevraagd of we gewoon ter herinnering even een PMetje wilden sturen aan degenen die nog niet gereageerd hadden. Is dat nou zo'n ramp?
Je zit voor dit jaar al rond de 45 toch? dan moet je er dus nog 105quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet mijn notes quota wel halen dit jaar natuurlijk
Ik denk bij een paarse jelly niet aan een badquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh mn bad loopt en heel mn huis ruikt naar paarse jelly
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
MM, serieus, lees je de PM wel goed?
Er staat 'alsjeblieft' en 'we willen niet pushen' en die PM is toch gewoon normaal?
Nou jongens, echt... volgende keer PM-en degenen die haast hebben maar lekker zelf hoor
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk bij een paarse jelly niet aan een bad
Ik wel, onder de douche zijn ze een crime en in bad krijg je een zalige berg schuim dr van!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk bij een paarse jelly niet aan een bad
Ja, als er in jouw zinnetje staat dat je er 3 hebt, heb je er 3!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die notes?
Word je gebanned als je dr veel hebt en zo ja hoeveel?
En Greys , klopte dat linkje en heb ik dr echt maar 3?
Nou ja, je kunt er in ieder geval nog even tegenaan, gezien Ll er al 68 heeft en nog steeds postquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 28 positievequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als er in jouw zinnetje staat dat je er 3 hebt, heb je er 3!
En ik heb er 4 waarvan 1 positieve note!![]()
Ik heb wel al 3x 'verlof' gehadquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er in ieder geval nog even tegenaan, gezien Ll er al 68 heeft en nog steeds post
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wel, onder de douche zijn ze een crime en in bad krijg je een zalige berg schuim dr van!
Maar hoe weet ik of mijnes positief of negatief zijn?????????quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als er in jouw zinnetje staat dat je er 3 hebt, heb je er 3!
En ik heb er 4 waarvan 1 positieve note!![]()
Nee, het gaat om de kwaliteit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Laat je niet gek maken johquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
MM, serieus, lees je de PM wel goed?
Er staat 'alsjeblieft' en 'we willen niet pushen' en die PM is toch gewoon normaal?
Nou jongens, echt... volgende keer PM-en degenen die haast hebben maar lekker zelf hoor
En heb je nu voorwaardelijk?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb wel al 3x 'verlof' gehad
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh en er is geen standaard aantal geloof ik oh-oh, waarbij je gebanned wordt.
Het gaat ook om de 'ergte' () van de ellende die je uitgehaald hebt geloof ik.
kom op zeg je kan toich niet verwachten van mensen dat ze 24/7 in staat zijn hun mail te checken? ik werk ook volledige dagen en dan heb ik geen tijd om mn mail te checken, als het nou eeuwen duurde voor ik mn lootje eens in ging vullen ok, maar wacht minimaal een dag met dir soort pms ofzo. Nouja had net mn lootje ingevuld want ik lees eerst mn mail en ga dan naar fok) dus maakt niet uit maar t is een beetje een overbodig/pusherige pmquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Da's mijn PM, die is toch gewoon aardig?
Waarom reageer je daar nou zo kribbig op? :
Het was niet eens mijn idee
Er werd hier gevraagd of we gewoon ter herinnering even een PMetje wilden sturen aan degenen die nog niet gereageerd hadden. Is dat nou zo'n ramp?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Ik denk dat Nok ook niet aan een douche dacht
Heul niet, ik heb er ook 4 en ben nog nooit gebandquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 28 positieve![]()
En bij 4 notes krijg je een ban oh-oh
PMS?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom op zeg je kan toich niet verwachten van mensen dat ze 24/7 in staat zijn hun mail te checken? ik werk ook volledige dagen en dan heb ik geen tijd om mn mail te checken, als het nou eeuwen duurde voor ik mn lootje eens in ging vullen ok, maar wacht minimaal een dag met dir soort pms ofzo. Nouja had net mn lootje ingevuld want ik lees eerst mn mail en ga dan naar fok) dus maakt niet uit maar t is een beetje een overbodig/pusherige pm
Nee, maar jammer dat er dan meteen zo fel op gereageerd wordtquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken joh![]()
Was niet vervelend bedoeld toch? Ik snap best dat jullie ongeduldig zijn
Tis maar een pm Memoquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom op zeg je kan toich niet verwachten van mensen dat ze 24/7 in staat zijn hun mail te checken? ik werk ook volledige dagen en dan heb ik geen tijd om mn mail te checken, als het nou eeuwen duurde voor ik mn lootje eens in ging vullen ok, maar wacht minimaal een dag met dir soort pms ofzo. Nouja had net mn lootje ingevuld want ik lees eerst mn mail en ga dan naar fok) dus maakt niet uit maar t is een beetje een overbodig/pusherige pm
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]goed geraden. Mara jij snapt em blijkbaar. Hoe komt dat dan?
Ik vind dat je overdreven reageert en dat vind ik niet aardig. Het was niet slecht bedoelt. Kun je soms ook iets positief zien? Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik niet snap, please enlighten mequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]goed geraden. Mara jij snapt em blijkbaar. Hoe komt dat dan?
Ik weet niet, dat moet je aan Fiets vragen.quote:
Nou, jouw kribbigheid is ook een beetje overbodig en een domper op de feestvreugdequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen gezeurquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis maar een pm MemoTis weekend!
De volgende keer stuur ik je wel een push-PM
Je staat nog bovenaan op mijn lijstje!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat moet je aan Fiets vragen.
Ik gedraag me best redelijk de laatste tijd, dus mn verlof is voorbij denk ik, en ben hopelijk ook niet genomineerd voor iets
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wij kunnen 'm hier niet missen hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je staat nog bovenaan op mijn lijstje!
Owwwwwww die , nah, die ligt in mn nachtkastje, die mik ik niet in mn bad, die schuimt niequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is nog net geen 23.30
Purple Gelly
Nja zodra ik de mail zag heb ik dat ding ingevuld maar je kan niet verwachten dat iemand de hele dag zn mail zit te checken, nja maakt verder niet uit ik reageerde ook wel wat overtrokken misschienquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, jouw kribbigheid is ook een beetje overbodig en een domper op de feestvreugde
We lopen hier voor de gein al dagen te hyperen en iedereen te stalken (6 keer per minuut soms, gewoon expres, voor de lol) om die lootjes in te vullen. Ik stuur jou - op verzoek van anderen nota bene - een heel vriendelijke PM en klaarblijkelijk ben je niet met je goede been uit bed gestapt.
Geeft niets, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Dat laatste denk ik!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen gezeur
En ik ben moe dat is het misschien ook wel
Het moet! er zit niets anders opquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wij kunnen 'm hier niet missen hoor!
Er staat geen woord gezeur in de PM. Het was gewoon heel aardig bedoeld en om je te betrekken bij de feestvreugde. En nu lekker uitrustenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen gezeur
En ik ben moe dat is het misschien ook wel
Voor de beste user 2009 mag ik dan hopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je staat nog bovenaan op mijn lijstje!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het moet! er zit niets anders op
Dat verwachtte ook niemand, echt niet. Al had je het morgen gedaan was het ook prima.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nja zodra ik de mail zag heb ik dat ding ingevuld maar je kan niet verwachten dat iemand de hele dag zn mail zit te checken, nja maakt verder niet uit ik reageerde ook wel wat overtrokken misschien
Ja, naja, zonder baard ziet ie dr ook niet uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Bamba het volgende:
Jezus, wat ziet die Reinout Oerlemans eruit zeg! Wat een baardaap!
Qwea,quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor de beste user 2009 mag ik dan hopen.
Kan zo wel wat anderen noemen die eerder een permban kunnen gebruiken
Oeh wie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor de beste user 2009 mag ik dan hopen.
Kan zo wel wat anderen noemen die eerder een permban kunnen gebruiken
Da's waar...maar het kan dus nóg erger!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, naja, zonder baard ziet ie dr ook niet uit
haaaj beebquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Qwea,
Bamba,
Greys,
wie nog meer?
tja, dat zal dan maar moeten wachtenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
en hij heeft me nog wel net ten huwelijk gevraagd
Dat kan met zo een hoofd altijd wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's waar...maar het kan dus nóg erger!!
Huwelijksstokerd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tja, dat zal dan maar moeten wachten
WTF zei ik vanmiddag dan???????quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oh, en oh-oh krijgt natuurlijk ook een ban voor haar uitspraken van vanmiddag.
Z'n baard is bijna pikzwart! En dan die tanden erbij...brrrrquote:
Ekskjoezzzzzzz mie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Qwea,
Bamba,
Greys,
wie nog meer?
quote:
Dat ga ik niet herhalen.quote:
Ik ben benieuwd naar zondag!quote:
Nou kom op zeg, als ik t kan zeggen kun jij t ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ga ik niet herhalen.
Ja het is nu wel een keer genoeg hoorquote:
Da's haar koosnaampje voor Qweaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ga ik niet herhalen.
Jaaaaaaaaa ik ben ook ZO benieuwdquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zondag!De nieuwe aflevering!
Ik zit met een half oog naar RTL5 te kijken, iets over pornosterren
ja, dat is zoquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou kom op zeg, als ik t kan zeggen kun jij t ook
quote:Ik vind senesta echt een hele slechte mod, ze is nooit online en zo.
We laten hem het zeggen en dan moet MM of Senesta hem een note geven!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou kom op zeg, als ik t kan zeggen kun jij t ook
Kuthoerrrrrrrrrr?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's haar koosnaampje voor Qwea
Of bedoelde je dat niet?
Ouwe stokerd jij!![]()
Nee, daar doelde ik niet op. Wel een lief koosnaampje trouwens.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's haar koosnaampje voor Qwea
Of bedoelde je dat niet?
Ouwe stokerd jij!![]()
Dat zei ik heul niequote:
... staat toch echt in je laatste notequote:
Dat mag, als hij ff 30 notes wist bij mijquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
Oh SF! Slechterik!
Zeg nou maar gewoon dat je ons leuk vindt en in de OP wilt.
Da's toch een veel makkelijker manier?
Nou ho halt, willen we hem wel in onze OP????????quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
Oh SF! Slechterik!
Zeg nou maar gewoon dat je ons leuk vindt en in de OP wilt.
Da's toch een veel makkelijker manier?
Oh ja hoor en dan hoeft er zeker niet iemand weg met z'n ava?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag, als hij ff 30 notes wist bij mij
Zegt 'meisjes plagen, zoentjes vragen' je iets?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ho halt, willen we hem wel in onze OP????????
2 bekers fristi en wat colaquote:
Ja nee echt , jij vindt echt ALLES schattig hequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt 'meisjes plagen, zoentjes vragen' je iets?![]()
Eigenlijk is het gewoon schattig
Awww...Fristi met een rietje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 bekers fristi en wat cola
FRISTI????????quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oh god ja, die Fristi, die doet het 'm ben ik bangquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie het goede in de mensch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt , jij vindt echt ALLES schattig he![]()
![]()
Moeder Theresaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het goede in de mensch.
ZELFS in SF!
(sta ik al op vijf?)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
Fristi
Je bent een leuke voor MrSubtle gok ik
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
Fristi
Je bent een leuke voor MrSubtle gok ik
Ho hallo nee jij ons!!!!!quote:
Bij murp op visite?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG NOTE NOTE NOTEquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
Die weet wel raad met die zadelpijn van je, ouwe hosselkoning
Ja dat zei ik gister al, maar niemand luisterdequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:Davud Hasselhof wsa echt stronzat bij die MTV awards he
behoorlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:David Hasselhof was echt strontzat bij die MTV awards he
Ik ga het redden voor het einde van het jaar in dit tempoquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef Bamba het volgende:
Senesta is ons aan het observeren voor notes ;-)
Dat 'ie nog iets uit z'n strot kreeg...quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:David Hasselhof was echt strontzat bij die MTV awards he
Ik was in slaap gevallen onder Beyoncé dus ik had t gemistquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik gister al, maar niemand luisterde![]()
Die Kate Perry maakte nog leuke grap erover later
Kate Perry vind ik een tof wijf!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik gister al, maar niemand luisterde![]()
Die Kate Perry maakte nog leuke grap erover later
Ik val weleens OP d'r in slaap. Man wat een gedonder is dat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen onder Beyoncé dus ik had t gemist
Ik vond dat filmpje van zijn dochter toen echt zo enorm triest.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
David Hasselhof was echt strontzat bij die MTV awards he
Oh echt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik val weleens OP d'r in slaap. Man wat een gedonder is dat.
Allemaal gedoe dat ze de meest sexy getinte vrouw is en bladibla
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik val weleens OP d'r in slaap. Man wat een gedonder is dat.
Allemaal gedoe dat ze de meest sexy getinte vrouw is en bladibla
Sta ik al in de OP?quote:
Ik moet nog even verder terug lezen van vandaag las ik alquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf steken op 3, Senes, werk es door
![]()
Nou, ga es kijken?quote:
Bespaar je de moeite, niks als een hoop gehyper over lootjes bladiblaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet nog even verder terug lezen van vandaag las ik al
Dan moet Loveless er twee uitgooien, want anders zijn zijn rijtjes met ava's niet mooi gelijk!quote:
Tsjekquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, niks als een hoop gehyper over lootjes bladibla
MM heeft 'm ingeleverd! Dat wist ik heul nietquote:Memento-Mori heeft het lootje ingeleverd.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, niks als een hoop gehyper over lootjes bladibla
Neequote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tsjek![]()
[..]
MM heeft 'm ingeleverd! Dat wist ik heul niet
Ik heb er al eentje gevonden zo te horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet Loveless er twee uitgooien, want anders zijn zijn rijtjes met ava's niet mooi gelijk!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:54 schreef Takaiki het volgende:
En dan kom ik een keer kleppen, word ik straal genegeerd![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:54 schreef Takaiki het volgende:
En dan kom ik een keer kleppen, word ik straal genegeerd![]()
Ik help hem wel even,, gooi er zelf wel even twee uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet Loveless er twee uitgooien, want anders zijn zijn rijtjes met ava's niet mooi gelijk!
ja maar, ja maar...Wie moet er dan pusherige pm's sturen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje gevonden zo te horen
Gooi ze gelijk van het forum dan, scheelt weer een F&F relquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik help hem wel even,, gooi er zelf wel even twee uit
:* :Wquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:54 schreef Takaiki het volgende:
En dan kom ik een keer kleppen, word ik straal genegeerd :'( :{w
1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Gooi nou niet je eigen ruiten in lovequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gooi ze gelijk van het forum dan, scheelt weer een F&F rel
diequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Willen we geen rellen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waar baseer je die keuze op?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die
Wie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Gheghe, weer iemand die een pushy PM had van moeder Theresa
Je staat er al in hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die
heb gewoon twee gegokt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En waar baseer je die keuze op?
Oh machtige SF?
Zeg piem0l, van BigBird en Ml-etje blijf je afquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die
Takatakatiki, had die geen PM?quote:
Nee, je staat achteraan...Weet je wat dat betekent?quote:
NIET MIJN KUTHOERRRRRRRRR!!!!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht meer aan deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht meer aan deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens naar mijn postgemiddeldequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg piem0l, van BigBird en Ml-etje blijf je af![]()
En je staat al in de OP. Vanaf het volgende topic. Dus dan moet je het waarmaken ook he?
Nee die had ik niet gePMd, die had al geactiveerd en Cat had haar al bericht iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Takatakatiki, had die geen PM?
Oh nee, die had een boodschap van Cat denk ik he?
Nou, zo wordt een dagje Blijdorp morgen bijna de moeite waardquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh!
Ik sla je morgen met je eigen roze handtassie voor je oren in de dierentuin!
Dat ik even onder het bureau moet komen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, je staat achteraan...Weet je wat dat betekent?
Waar zie je zuks?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn postgemiddelde
Ze ging d'r boobs flashen naar Bokito.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zo wordt een dagje Blijdorp morgen bijna de moeite waard
kijk nou dan!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zo wordt een dagje Blijdorp morgen bijna de moeite waard
Bijna!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ik even onder het bureau moet komen?
Neeheeeee, selectief lezer, ik vroeg me af wat er dan zou gebéuren, da's heel wat anders!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze ging d'r boobs flashen naar Bokito.
Hou het nieuws in de gaten
Jeetje Greys, dat weet IK nog!quote:
Dan ben je toch het lievelingetje van iedereenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bijna!
Je bent nu de bitch van de F&F SC
Wel fijn dat je toch af en toe geaaid wordt he..?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kijk nou dan!
[ afbeelding ]
ik in blijdorp!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kijk nou dan!
[ afbeelding ]
ik in blijdorp!
Maar ben je nu die kleine zwarte of die grote bruine?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kijk nou dan!
[ afbeelding ]
ik in blijdorp!
Mijn genialiteit en scherpte zijn op sinds ik twee slokken rode wodka redbull heb genomenquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wel fijn dat je toch af en toe geaaid wordt he..?
Ja, dat gaat zomaar vanzelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Besef je je wel dat als je hier vaste klant wordt, dat je dan eigenlijk altijd in de top-10 van de dagcijfers belandt, ook al wil je dat niet?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wel fijn dat je toch af en toe geaaid wordt he..?
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ben je nu die kleine zwarte of die grote bruine?
Daar heeft hij deze SC niet voor nodig ben ik bangquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Besef je je wel dat als je hier vaste klant wordt, dat je dan eigenlijk altijd in de top-10 van de dagcijfers belandt, ook al wil je dat niet?
En die nam je hoe laat vanochtend?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn genialiteit en scherpte zijn op sinds ik twee slokken rode wodka redbull heb genomen
Dagcijfers # 189quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Greys, je hebt gedronken he?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
/GerardJoling
kleine zwarte!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ben je nu die kleine zwarte of die grote bruine?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk es even sta ik zomaar ineens in de op
Oh, is hij een van de drie die soms boven me staat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar heeft hij deze SC niet voor nodig ben ik bang
Rotmokkelquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die nam je hoe laat vanochtend?
Ouwe zuipert van me!
Aaaaaah dat vind ik wel de schattigstequote:
Ik dacht dat jij die helemaal niet meer nodig had bij Bokito??quote:
aantal posts: 85330 (gemiddeld 67 per dag)quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, is hij een van de drie die soms boven me staat?![]()
Nouhouquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, is hij een van de drie die soms boven me staat?![]()
[..]
Rotmokkel
zo ben ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaah dat vind ik wel de schattigste
Nee, dat grappige en vrolijke heb ik helemaal van mezelfquote:
ik heb zo mijn dagenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, jij bent nog erger dan ikLoveless en oh-oh bij elkaar!
Waar kan ik zien hoeveel ik er gemiddeld per dag heb?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aantal posts: 85330 (gemiddeld 67 per dag)
Oh echt, het water loopt me in de mond, geitensatéquote:
In je profiel debiel!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar kan ik zien hoeveel ik er gemiddeld per dag heb?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeee, selectief lezer, ik vroeg me af wat er dan zou gebéuren, da's heel wat anders!
aantal posts: Verborgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar kan ik zien hoeveel ik er gemiddeld per dag heb?
Bij mij staat het er niet, leipoquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In je profiel debiel!
Hoe lam ben je al???
![]()
Is de Heer thuis of moet Binkie dalijk weer met je zoenuh?
Ik heb nu een abbo he, dus herhaling ligt op de loer!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zooooooo graag meewillen, he. Alleen al om je dat te zien doen. En stel je voor dat Bokito dan een camera tevoorschijn zou toveren en een geweldige pic van jouw boobs zou maken.
Qwea? Geef oh-oh haar account eens even terugquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In je profiel debiel!
Hoe lam ben je al???
![]()
Is de Heer thuis of moet Binkie dalijk weer met je zoenuh?
Ik dacht dat je door mij begon te kwijlenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt, het water loopt me in de mond, geitensaté
Hoe zet ik dat aan? Ergens in de opties ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aantal posts: Verborgen
Ja dan hejje t zelf op verborgen gezet mutseflutsquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij staat het er niet, leipo
En Heer is thuis. Maar die slaapt al. Hier beneden. In de stoel
[..]
Ik heb nu een abbo he, dus herhaling ligt op de loer!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea? Geef oh-oh haar account eens even terug
Whoehoehoeeeeoeoeoehoeoeoequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea? Geef oh-oh haar account eens even terug
Ik denk dat dat zelfbescherming is van d'rquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan hejje t zelf op verborgen gezet mutsefluts
*PROEST*quote:
bij opties jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zet ik dat aan? Ergens in de opties ofzo?
*ff kijken*
aantal posts: 12854 (gemiddeld 14 per dag)quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb pas echt een beschaafd gemiddelde
dus Qwea heeft zo'n mooie naam en jij heet hetzelfde als Nies...Ik voel me voorgelogen...quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
*PROEST*
Qwea was ook al zo akelig redelijk over de texmex vanavond, onze switch begint op te vallen he?
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
ohjee bijna het einde, ik zeg maar even niks anders kan ik de volgende op maken
20047 (gemiddeld 13 per dag)quote:
helemaal niet,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |