1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Geduld mopquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
ligt het aan mij of is dit topic koos op-loos
Nee, da's Ptwishquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:59 schreef Bamba het volgende:
Greys, maar Irene Moors wordt al geil van elke jonge kerel heb ik zo het idee
Doe ook es je best dan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef Pagan het volgende:
Hulde, 1 uur 13 minuter om hem vol te baggeren.
Maar toch, dat kan beter!!!
Ik durf morgen niet naar de dagcijfers te kijkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef Pagan het volgende:
Hulde, 1 uur 13 minuter om hem vol te baggeren.
Maar toch, dat kan beter!!!
Zwabber moet er sowieso inquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft er IEMAND bezwaar als we isdatzo eruit slopen en Zwabber erin?
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft er IEMAND bezwaar als we isdatzo eruit slopen en Zwabber erin?
Helleu!quote:
Ik heb zo'n idee dat ik er na vanavond ook wel instaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf morgen niet naar de dagcijfers te kijken
Trusten Morrie!
Jah in KLB hadden ze toch niet zulke zeikersquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZIe je!
Jullie baggeren zoveel dat er zelfs een KLB-mod huis komt houden
klopt wel inderdaad, kreeg een tip dat er hier werd gebaggerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZIe je!
Jullie baggeren zoveel dat er zelfs een KLB-mod huis komt houden
Ik wilde iets gaan kijken maar dat vergat ik! en nu weet ik niet meer wat ik wilde kijkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Helleu!
Wat heb jij gekeken vanavond?
We hebben anders nog nooit zo weinig (lees: geen) ruzie gemaakt als vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klopt wel inderdaad, kreeg een tip dat er hier werd gebaggerd
Bonjour madame!quote:
Jullie schijnen hier heel wat af te baggeren. Er zijn de afgelopen dagen ruim 65/70 notes uitgedeeld hier in de SCquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jah in KLB hadden ze toch niet zulke zeikers
Hij heeft hier weken, zo niet maanden, niet gepostquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
We gaan toch niet zomaar mensen uit de OP slopen
Gewoon er bij zetten, boeit het nou dat die rijen ava's dan niet meer gelijk staan. Dan kan er dus nooit meer iemand bij zonder dat we er eentje uit slopen?
Daar geloof ik echt geen ruk van!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jullie schijnen hier heel wat af te baggeren. Er zijn de afgelopen dagen ruim 65/70 notes uitgedeeld hier in de SC
Vol is vol?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft hier weken, zo niet maanden, niet gepost![]()
En vol = vol
Ja volgens mij zijn zelfs de Pfaffs afgelopen nuquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
Maar even een serieuze vraag...
Wat gaan we nu kijken?
Heul niet, tis een unicum als hier iemand meer dan 5 notes heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jullie schijnen hier heel wat af te baggeren. Er zijn de afgelopen dagen ruim 65/70 notes uitgedeeld hier in de SC
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft hier weken, zo niet maanden, niet gepost![]()
En vol = vol
Dat kan ik me niet voorstellen. We zijn keiliefquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:
Daar ben jij er eentje van hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet, tis een unicum als hier iemand meer dan 5 notes heeft.
Wij zijn braaf
Nou zeg, we mogen toch wel ruk zeggen..??quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
jij zit nu op 21 notes
Nietus, vierquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
jij zit nu op 21 notes
De gemiddelde notes die ik hier lees zeggen iets anders.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. We zijn keilief
alleen als senesta niet kijkt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou zeg, we mogen toch wel ruk zeggen..??![]()
Als zij notes zou krijgen voor de keren dat ze door een slotje heenpost..quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
En wie zou die hier dan uitgedeeld moeten hebben?
Elies?
Ik denk Senesta! Die houdt gewoon heel wijselijk haar mond hier en zit alleen maar te turven!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
En wie zou die hier dan uitgedeeld moeten hebben?
Elies?
Oeh nee zou zij zo evil zijn??????quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk Senesta! Die houdt gewoon heel wijselijk haar mond hier en zit alleen maar te turven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |