Gedaan, afgekeurd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef D. het volgende:
Zo, laten we de eerste liveshow maar een kans geven...
Kijk dit zijn natuurlijk weer van die flutcommentaars, dat je iemand slecht vindt is je eigen mening. Maar doe even normaal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:27 schreef daWeasel het volgende:
Nou, het is dat zijn oma twee weken geleden is overleden, anders was ze dat na deze baggerperformance wel. Pffff.....niet om aan te horen.
Hij moet lekker Nederlands zingen, solo. Zoals al eerder gezegd was. Vind hem niks voor een groepjequote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind Wesley een beetje zo'n Jan Smit figuur, ik weet niet waarom, zelfde type of zo.
Dochter van Robert ten Brink: Charlotte ten Brinkquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef Karina het volgende:
Die 2e MP kan ik echt niet plaatsen, vast uit een soap of zo (die kijk ik niet, dus die ken ik niet).
Volgens mij wil HJ Dewi er gewoon in houden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:01 schreef SLP_ het volgende:
Ik dacht eerst aan Marly van der Velden maar denk nu dat het idd Charlotte ten Brink is! Wat was Henk Jan vandaag onredelijk zeg! Zo van, ja eerste liveshow dus iedere solo krijgt een 7 en de groepjes een 9. De jongens waren overduidelijk beter dan de meiden [die komen solo veel beter tot hun recht].
Als dat 'vals' is, dan zal het een van de weinige keren zijn dat ik valszingen mooi vind om naar te luisteren. Ik weet niet, ik ben gecharmeerd van die stem.quote:
Ik ga vast voor je supporterenquote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef celineetjuh het volgende:
Wesley vind ik wel leuk om naar te kijken en zingen kan hij ook wel
Gister trouwens auditie gedaan voor X-Factor in Eindhoven... ben door naar de volgende ronde!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef celineetjuh het volgende:
Gister trouwens auditie gedaan voor X-Factor in Eindhoven... ben door naar de volgende ronde!
Leuk! en de looks heb je ookquote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef celineetjuh het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:11 schreef daWeasel het volgende:
Ik vind die Davy heel erg vervelend met zijn holbewoner hoofd
morgen rond 23.30 uurquote:Op maandag 23 november 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
Wanneer werd dit nou herhaald?
Vanavond heel laat ofzo?
Ik vind het maar raar dat Dewi (weer) meedoet aan zoiets.
Beetje oneerlijk naar de rest zonder podiumervaring enzo
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:11 schreef daWeasel het volgende:
Ik vind die Davy heel erg vervelend met zijn holbewoner hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |