Iedereen die hier post gaat ook doodquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedereen die in dit topic post moet dood!
huh?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Vieske het volgende:
Waarom hebben ze dat ene bijna flauwvallende meisje eruit geknipt. Volgens mij was ze best goed en stond ook nog tussen de laatste groep...heb haar niet voor publiek horen zingen?
okequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedereen die in dit topic post moet dood!
Tja, wie het weet mag het zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef leukerdje het volgende:
Wie zijn de mystery popstars paars en rood?
Ik ga geen namen onthouden...quote:
Oh, dan was het zeker Clarissaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef D. het volgende:
Ik hoor hier net dat de Myster die nu weg is in Holand's got talent zat
Geen idee, ik heb HGT niet/nauwelijks gezienquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, dan was het zeker Clarissa.
Dewi's haar:quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, wie het weet mag het zeggen.
Rood: Dewi? (maar ik twijfel nu, vanwege het haar)
Paars: dochter van Patricia Paay?
ja dit vond ik ook raar. ze had een blauw/groen jurkje aan volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Vieske het volgende:
Waarom hebben ze dat ene bijna flauwvallende meisje eruit geknipt. Volgens mij was ze best goed en stond ook nog tussen de laatste groep...heb haar niet voor publiek horen zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |