Hier sluit ik me helemaal bij aan....quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef miss_sly het volgende:
Ahava,ik moet maar aan je denken sinds ik het gelezen heb. Ik ben nooit zo voor het zinnetje "het is niet eerlijk" omdat ik me dan altijd afvraag wanneer het nou wel eerlijk is, maar dit...nee, dit IS gewoon zo ontzettend niet eerlijk, ik heb er geen woorden voor.
Heel, heel veel sterkte de komende tijd en daarnaIk zou willen dat ik iets voor je kon doen, iets om het beter, gemakkelijker, minder verdrietig te maken of zelfs ongedaan te maken, maar dat gaat niet
Ow dit is zo herkenbaar. Probeer dit vast te houden, daar kun je nog zoveel liefde en troost uit putten in de toekomstquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef Ahava het volgende:
Dit kleintje heeft ons zoveel vreugde gegeven, al was het dan zo kort. Dat zal ik altijd blijven koesteren. Wonderlijk, zo veel liefde als je al kunt voelen voor een kind dat er nog niet is. Maar ja, die liefde was er al voor de zwangerschap (zoals het gedicht van Oxy "Mama-alleen" zo mooi uitdrukt) en is sindsdien alleen nog maar gegroeid.
Ook al voelt het misschien niet zo: wat ben je sterk! Het ontroert me dat je ondanks je verdriet ook dat mooie van het samen-zijn en de liefde kunt voelen. Echt echt echt, daar feliciteer ik je mee. Hopelijk maakt dat het verdriet iets dragelijker en mag je over een tijdje ook zoveel liefde aan een volgend, voldragen en gezond kindje geven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef Ahava het volgende:
En naast al deze gevoelens voel ik ook dankbaarheid (wat ik zelf niet had verwacht), dat ik mijn lieve vriend naast me heb staan, dat er zo veel mensen om ons geven en met ons meeleven en ook dankbaarheid voor deze zwangerschap.
Dit kleintje heeft ons zoveel vreugde gegeven, al was het dan zo kort. Dat zal ik altijd blijven koesteren. Wonderlijk, zo veel liefde als je al kunt voelen voor een kind dat er nog niet is. Maar ja, die liefde was er al voor de zwangerschap (zoals het gedicht van Oxy "Mama-alleen" zo mooi uitdrukt) en is sindsdien alleen nog maar gegroeid.
Hoe is het met jou Soneal?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Soneal het volgende:
Sombie/Ahava, wat verschrikkelijk![]()
Heel veel sterkte
Wat is dit enorm oneerlijk
Geestelijk beter dan fysiek, dus een hoop liefde doet veel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Flugel ook zegt: liefde doet enorm veel, en het kan best dat je de komende dagen/weken op momenten volledig onredelijk en buiten zinnen verdrietig bent, maar dat gaat wel weer over....
En als je dan veilig in iemands armen kunt wegkruipen dan doet dat zoveel goed![]()
Dat gevoel... ja dat heb ik ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:31 schreef leonieke het volgende:
Mijn hart staat altijd eventjes stil als dit topic weer bovenaan in de topiclijst komt te staan...
Veel sterkte, Tessiezo verdrietig...
Dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef tessie het volgende:
Nee dit had ik echt niet verwachtIk heb nu ook echt zoiets van ik ga eerst die volgende echo even afwachten en als die goed is, dan ga ik helemaal blij zijn enzo. Maar nu kan ik het gewoon echt niet geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |