abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 13:21:05 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75876470
Soneal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 21 december 2009 @ 13:23:03 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75876568
Jeetje Soneal, wat een ellende! Ik vind het echt zo vreselijk rot voor je...
pi_75877416
Soneal, wat ontzettend naar allemaal. Sterkte met verwerken en herstellen.
pi_75878233
Soneal, het moest niet mogen gewoon. Ik kan niks anders zeggen.

sterkte!
pi_76174472
Een crosspost uit Z&G, omdat daar andere verhalen horen. Ik zag ertegenop om voor de tweede keer hier te posten, maar ja, het is niet anders.

"Nou, makkelijk gaat het nooit worden om dit berichtje te schrijven dus het moet maar. Wij hebben helaas geen hartje meer, bleek tijdens de echo. Onvoorstelbaar maar waar. "
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 12:02:48 #161
5428 crew  miss_sly
pi_76174564
Ahava,ik moet maar aan je denken sinds ik het gelezen heb. Ik ben nooit zo voor het zinnetje "het is niet eerlijk" omdat ik me dan altijd afvraag wanneer het nou wel eerlijk is, maar dit...nee, dit IS gewoon zo ontzettend niet eerlijk, ik heb er geen woorden voor.

Heel, heel veel sterkte de komende tijd en daarna Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, iets om het beter, gemakkelijker, minder verdrietig te maken of zelfs ongedaan te maken, maar dat gaat niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76174796
Sterkte....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_76174859
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef miss_sly het volgende:
Ahava,ik moet maar aan je denken sinds ik het gelezen heb. Ik ben nooit zo voor het zinnetje "het is niet eerlijk" omdat ik me dan altijd afvraag wanneer het nou wel eerlijk is, maar dit...nee, dit IS gewoon zo ontzettend niet eerlijk, ik heb er geen woorden voor.

Heel, heel veel sterkte de komende tijd en daarna Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, iets om het beter, gemakkelijker, minder verdrietig te maken of zelfs ongedaan te maken, maar dat gaat niet
Hier sluit ik me helemaal bij aan....
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:11:18 #164
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76174885
ahava ik kan 't gewoon niet geloven, dacht nog toen ik zag dat je in z&g gepost had 'oh wat heerlijk dat sombie nu eindelijk echt een kindje gaat krijgen, even lezen hoe 't gaat!' en baf, daar stond ineens dat zo heeel andere bericht... ik vind 't ook gemeen, van 't lot, de natuur, wat dan ook dat hiervoor heeft gezorgd. heel veel sterkte met 't verwerken van deze klap. en natuurlijk met het doormaken van de miskraam en alles. ook voor je partner.
in de haak.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:11:19 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76174886
Wat miss_sly zegt...
Het is nooit eerlijk, maar soms vraag je je echt af of er nou niet ergens iets of iemand zit die even in kan grijpen...
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:22:54 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76175308
Ahava, ik ben er helemaal beduusd van... Wat al eerder hier gezegd is, het is gewoon niet eerlijk, soms moet het gewoon eens een keer goed blijven gaan. Simpelweg omdat geen mens zoveel verdriet zou moeten doormaken zonder daar achteraf een 'beloning' voor te krijgen. Ik weet niet of het ik het zo duidelijk genoeg beschreven heb, maar ik hoop dat je snapt wat ik ermee bedoel...

De vorige echo met 9 weken was nog goed toch? Gaan ze kijken wanneer en wat er mis is gegaan? En is er al gesproken over wat ze nu gaan doen?

Ik zou graag even enorm willen schelden...

Ik denk aan je!
pi_76175476
Nogmaals bedankt, jullie lieve berichtjes doen me echt veel. Bij mij overheerst nu vooral het verdriet om wat er niet gaat zijn. Daarnaast zie ik ertegenop om hierna weer te starten met de behandelingen, die als emotioneel zwaar ervaar, zonder dat we weten of die diepe wens ooit vervuld gaat worden. Maar we willen dat alletwee zo graag dat we al weten dat we, na verloop van tijd, wel weer zullen.

De oneerlijkheid voel ik wel maar ik kan er niet zo veel mee dus dat is meestal maar een klein steekje en dan verdwijnt het weer. Naar mijn idee is dit namelijk niet bepaald door een hogere macht (waardoor er een bepaalde opzet achter zou zitten) maar is het willekeur. Het loopt gewoon zo in het leven, heel verdrietig, dat wel.

En naast al deze gevoelens voel ik ook dankbaarheid (wat ik zelf niet had verwacht), dat ik mijn lieve vriend naast me heb staan, dat er zo veel mensen om ons geven en met ons meeleven en ook dankbaarheid voor deze zwangerschap.
Dit kleintje heeft ons zoveel vreugde gegeven, al was het dan zo kort. Dat zal ik altijd blijven koesteren. Wonderlijk, zo veel liefde als je al kunt voelen voor een kind dat er nog niet is. Maar ja, die liefde was er al voor de zwangerschap (zoals het gedicht van Oxy "Mama-alleen" zo mooi uitdrukt) en is sindsdien alleen nog maar gegroeid.
pi_76175532
Och meisje, wat ontzettend naar. Inderdaad niet eerlijk, kan hier wel iets stuk gooien... zo boos word ik er van.
Heel veel sterkte.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:43:49 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76176099
Ahava, ook hier even:
bij het lezen van je berichtje kreeg ik gewoon kippenvel. Het is gewoonweg niet eerlijk, ook al is het willekeur.

Heel veel sterkte komende tijd, ook voor je vriend!
Dikke
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 13:09:20 #170
5428 crew  miss_sly
pi_76177239
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef Ahava het volgende:
Dit kleintje heeft ons zoveel vreugde gegeven, al was het dan zo kort. Dat zal ik altijd blijven koesteren. Wonderlijk, zo veel liefde als je al kunt voelen voor een kind dat er nog niet is. Maar ja, die liefde was er al voor de zwangerschap (zoals het gedicht van Oxy "Mama-alleen" zo mooi uitdrukt) en is sindsdien alleen nog maar gegroeid.
Ow dit is zo herkenbaar. Probeer dit vast te houden, daar kun je nog zoveel liefde en troost uit putten in de toekomst
pi_76177450
Ahava
pi_76177535
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef Ahava het volgende:
En naast al deze gevoelens voel ik ook dankbaarheid (wat ik zelf niet had verwacht), dat ik mijn lieve vriend naast me heb staan, dat er zo veel mensen om ons geven en met ons meeleven en ook dankbaarheid voor deze zwangerschap.
Ook al voelt het misschien niet zo: wat ben je sterk! Het ontroert me dat je ondanks je verdriet ook dat mooie van het samen-zijn en de liefde kunt voelen. Echt echt echt, daar feliciteer ik je mee. Hopelijk maakt dat het verdriet iets dragelijker en mag je over een tijdje ook zoveel liefde aan een volgend, voldragen en gezond kindje geven.
pi_76177642
ik ben echt sprakeloos...
pi_76186710
Sombie/Ahava, wat verschrikkelijk

Heel veel sterkte
Wat is dit enorm oneerlijk
pi_76186833
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Soneal het volgende:
Sombie/Ahava, wat verschrikkelijk

Heel veel sterkte
Wat is dit enorm oneerlijk
Hoe is het met jou Soneal?
pi_76186986
Wat k*t dat dit topic steeds weer omhoog komt
Sterkte Avaha!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_76187145
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hoe is het met jou Soneal?
Geestelijk beter dan fysiek, dus een hoop liefde doet veel goed.
Ik hoop dat Ahava de liefde blijft zien en voelen, want dat is wel de kracht die je ervoor nodig hebt.
pi_76187686
Wat valt hier nou nog meer op te zeggen... wat ontzettend verdrietig... heel erg veel sterkte meid...
pi_76187703
Die berichtjes zijn echt fijn! Ze geven me steun.

Soneal, ik vind het naar om te lezen dat het fysiek minder gaat met je. Heb je nog veel pijn dan?
Ik ben wel blij dat het geestelijk wel redelijk gaat als ik je berichtje goed begrijp. Wat betreft liefde, ik vind het wel toepasselijk dat ik nu een nick heb met de betekenis 'liefde'. Liefde maakt alles inderdaad dragelijker.
pi_76188990
Ahava, nee toch meisje...heel veel sterkte en probeer dat mooie gevoel vast te houden
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76189826
Ahava, wat een verdrietig nieuws

Ik wens jou en je vriend heel veel sterkte *knuf*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76191360
Ahava, wat vreselijk.
heel veel sterkte.
pi_76192190
Ahava, wat ontzettend verdrietig.
Mooi gedichtje in je sig, prachtig.
pi_76193424
O nee, Ahava, wat erg! Heel veel sterkte in de komende tijd!
(misschien overbodig maar ik heb 2,5 jaar geleden hetzelfde meegemaakt dus als je ervaringen wilt delen...)
  Jubileum moderator dinsdag 29 december 2009 @ 20:47:04 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76195128
Ach nee Ahava..... wat ontzettend oneerlijk weer en niet leuk!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:50:14 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76195268
Ahava... Wat erg! Ik vond het zó fijn dat je zwanger was..
Wat vind ik dit enorm verdrietig voor jullie.
Heel veel sterkte... For what's worth it...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76196237
Ahava, wat een rotnieuws zeg
Heel veel sterkte jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76199156
Ahava... we waren zo blij met z'n allen...
Heel veel sterkte nu.
pi_76200110
Ook hier een grote knuffel voor de meiden die het moeilijk hebben. Ben vandaag wel echt in een emobui, maar ben ook oprecht boos dat het allemaal zo oneerlijk is. Hoewel ik natuurlijk weet dat niets of niemand er wat aan kan doen...
pi_76200506
Ooh Ahava... dit meen je niet. Wat vind ik dit erg voor jullie! Eindelijk zwanger, na zóveel geduld en gedoe.. en dan dit... ik heb hier echt geen woorden voor. Heel, heel, heel veel sterkte..
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 30 december 2009 @ 11:17:08 #191
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_76213718
Ahava heeeeeel veel sterkte voor jou en je vriend, neem de tijd die je nodig hebt, laat niemand je vertellen welk termijn er voor verdriet staat, want verdriet is termijnloos.
Heel veel liefs,
Maffe
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 30 december 2009 @ 11:20:28 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76213826
Ahava, hoop dat je de nacht een beetje doorgekomen bent...

Soneal wat klote dat het fysiek nog niet lekker gaat met je, maar je hebt gelijk. Liefde doet heel erg veel, liefde en begrip. Zonder Martijn had ik het ook niet getrokken al die keren... Dat is ook het goeie wat ik eruit gehaald heb; een relatie die overduidelijk tegen een stootje kan. Een band die in moeilijke tijden alleen maar sterker schijnt te worden. Het is zo'n fijn gevoel; de wetenschap dat je altijd een vangnet bij je hebt als je wat wiebelig in het leven staat....
pi_76215053
Ahava
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Flugel ook zegt: liefde doet enorm veel, en het kan best dat je de komende dagen/weken op momenten volledig onredelijk en buiten zinnen verdrietig bent, maar dat gaat wel weer over....
En als je dan veilig in iemands armen kunt wegkruipen dan doet dat zoveel goed
  woensdag 30 december 2009 @ 13:38:23 #194
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76218744
Och nee toch, wat stemt het altijd vréselijk verdrietig als dit topic weer omhoog komt..

Ahava, ik had je zó vreselijk veel meer gegund als dit.. Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt, opdat je dit kunt overwinnen.. Ik zal aan jou en je lief denken Veel sterkte..

En Soneal, ook jij nog eens een dikke , het is goed te lezen dat je in elk geval houvast hebt aan de liefde die je om je heen en in je hebt. Moedig!
3!
pi_76258189
Bedankt weer voor al jullie lieve wensen.

De miskraam is inmiddels vanzelf op gang gekomen. Ik ben er een hele nacht mee bezig geweest. Het was soms tamelijk pijnlijk maar het voelt toch goed dat het vanzelf is gekomen. Ik heb ook het idee dat het goed is gegaan, dat het nu 'schoon' is. Het vruchtje is er volgens mij ook helemaal uitgekomen. Ik vloei nog wel heel licht en heb nog buikpijn, maar dat lijkt me erbij te horen.

Met ons gaat het op zich wel redelijk. We zijn heel verdrietig maar voelen ook dat we er samen weer gaan komen, dat het goed gaat komen.
Vandaag is wel een heel nare dag. Ik heb altijd al een hekel aan Oud en Nieuw maar nu zie ik er echt tegenop. Maar goed, ook dat gaat weer voorbij.

De tekst in mijn sig komt uit een liedje van Katie Melua I cried for you
pi_76258477
"Fijn" dat het allemaal vanzelf op gang is gekomen Ahava

Veel sterkte voor vandaag
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76258529
Ahava, wat klink je sterk.. ik hoop dat je dat gevoel vast blijft houden. "Gelukkig" is de miskraam vanzelf begonnen... heel veel sterkte, ook even extra voor vandaag...

ik vind het altijd zo moeilijk om iets te schrijven aan mensen die zoiets meemaken...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 31 december 2009 @ 12:19:55 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76258636
Ahava

Kan me voorstellen dat het goed voelt dat het zelf op gang gekomen is...

Heel veel sterkte, zeker ook vandaag...
pi_76260239
Ahava, wat 'fijn' dat het uit zichzelf is losgekomen... Dikke knuffel voor jou en je vent...

Soneal
pi_76265733
Ahava, lijkt me inderdaad prettiger als het zelf loskomt.
Sterkte, juist ook vandaag/vanavond.
pi_76277332
Ahava

Wat een geruststelling dat het voor je gevoel "goed" gegaan is en helemaal schoon is, het is allemaal al moeilijk genoeg.
Heel veel sterkte de komende dagen.

De text in je sig is zo mooi helaas
pi_76277456
Ahava, goed dat het goed voelt, alles .

Ik hoop zo dat jij en Soneal en andere meiden die hier hebben gepost dit jaar er volgend jaar op deze datum zoveel beter voorstaan
pi_76289773
Uhm, ja, ik ben misschien iets te vroeg geweest met te denken dat het schoon is. Vanmorgen verloor ik toch nog weer "iets". Geen pijn in mijn buik verder en nog steeds licht bloedverlies. Het lijkt me niet zorgelijk maar voor de zekerheid zal ik het ziekenhuis vandaag of morgen even bellen.

Bedankt weer voor het meeleven, meiden.

Hoe gaat het met jou, Soneal?
pi_77104785
Ik dacht dat ik zwanger was.... had allerlei zwangerschapskwaaltjes, dus maandagavond een test gedaan en tot mijn grote verbazing was die nog postief ook. Ik kon het eigenlijk niet geloven, het was zo onverwacht.... dinsdag nog een test gedaan, nog steeds positief en woensdag ook...
Omdat ik echt geen idee hoe ver ik zou zijn en vanwege mn schildklierproblemen, kreeg ik vandaag al een echo bij mijn gyn. En die was helemaal niet goed. Geen vruchtje te zien, wel een hoop weefsel. Hij dacht aan een mola zwangerschap, dus moest gelijk bloedprikken.
Net belde hij met de uitslag, hcg is niet zo hoog, dus hij denkt toch geen mola... Wat het dan wel is.... geen idee.... Moet maandag weer terug voor nog een echo.
En ik voel me zó ontzettend leeg en verdrietig
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77104842
Wat klote!
sterkte meis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77104898
tessie wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:29:26 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77104901
tessie... Beland jij zo even in een emotionele achtbaan...

Zou het kunnen dat je pas heel kort zwanger bent en er daarom nog niets te zien was op de echo of is dat al helemaal uitgesloten?

Heel veel sterkte meid, dit zijn sterke gevoelens.
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:29:39 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77104911
Och tessie, dat is ook om verdrietig van te worden...
pi_77104958
Heh, wat rot voor je, Tessie! En wat naar dat ook niet duidelijk is wat er aan de hand is. Sterkte
pi_77104997
Mijn hart staat altijd eventjes stil als dit topic weer bovenaan in de topiclijst komt te staan...

Veel sterkte, Tessie zo verdrietig...
pi_77105022
Nee, het kan haast niet dat ik pas heel kort zwanger ben... dus ik heb geen idee wat dat weefsel dan is.... mn hele baarmoeder leek er vol mee te zitten.
pi_77105259
Tessie wat is de reden dat ze je nog tot maandag laten wachten? Heeft ie aan kunnen geven wat ie denkt dat het is? Verdorrie zeg!
pi_77105284
och tessie
sterkte.. ben benieuwd wat de uitkomst is.
Je zal je wel heel erg raar voelen nu..
pi_77105373
Oh jeetje tessie... weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je wel sterkte wensen...
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:44:35 #215
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77105438
Bah, Tessie, wat naar! Veel sterkte en ik hoop op een 'goede' uitkomst!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77105719
Tessa wat naar en wat raar ook.
Maar boven alles wat ontzettend jammer. Bluh.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77105894
Tessie jemig zeg wat naar En wat lang wachten nog tot maandag.. Sterkte
pi_77105994
Och Tessie
Sterkte
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:00:53 #219
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77106052
ik denk dat iedereen het hier boven al gezegd heeft.. ik sluit mij hierbij aan.... sterkte
Be happy with the little things in life
pi_77106377
Thanx meiden.. jullie zijn lief
pi_77106489
Wat ontzettend naar zeg. Sterkte.
pi_77106586
Tessie, wat naar!
pi_77106854
och tessie toch. wat een hoop emoties in zo korte tijd, wat zul je blij geweest zijn met de positieve testen en wat noet dit dan een moeilijk, verdrietig nieuws zijn sterkte
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:24:11 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77106954
Jeetje Tessie, wat ongelofelijk verdrietig.
En dan ook nog eens de onzekerheid van wat er aan de hand is.
Sterkte
pi_77107055
Tessie, wat een rotnieuws ! En nog los van je emoties, pas je goed op jezelf? Als je je de komende dagen niet goed voelt, wel aan de bel trekken he...
pi_77107210
Tessie Wat een kl*te voor je.
pi_77108045
Oh Tessie, wat vreselijk.
En dan met al die onzekerheid ook nog het weekend door zien te komen.
Sterkte!
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:59:55 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77108327
He bah tessie dat is helemaal niet leuk! Sterkte
I`m not weird. I`m limited edition.
  Jubileum moderator donderdag 21 januari 2010 @ 19:58:01 #229
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77110960
Ach Tessie...ik vind het zo verdrietig voor je
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_77112241
Tessie wat ontzettend jammer
Sterkte
pi_77113825
Tessie...
sterkte voor jou en je man.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:56:36 #232
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77114020
Ach Tessie. Heel verdrietig voor jullie. Veel sterkte.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77114232
Och jeetje Tessie wat moeilijk... sterkte
Lotte!
Noah!
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:04:12 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77114419
Ach Tessie, wat is dat nu? Sterkte joh!
pi_77114537
Oooh Tessie, wat naar allemaal....
Eerst de verbazing, toen de blijdschap en dan nu de teleurstelling...
Sterkte meis
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:11:14 #236
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77114832
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:31 schreef leonieke het volgende:
Mijn hart staat altijd eventjes stil als dit topic weer bovenaan in de topiclijst komt te staan...

Veel sterkte, Tessie zo verdrietig...
Dat gevoel... ja dat heb ik ook.

tessie heel veel sterkte
pi_77115186
He Tessie, wat naar allemaal.
Dat je al niet lekker in je vel zat, er ineens iets heel bijzonders en fijns is en dat dat dan zo snel omslaat naar iets heel verdrietigs. Bah.
Dikke knuffel!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77116808
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve bedankt en een Ik vind het echt heel lief dat jullie allemaal zo lief reageren, en het is echt wel een steun.
Ik ga nu gewoon proberen niet aan allemaal enge dingen te denken wat dat weefsel kan zijn, ik probeer gewoon er niet zoveel aan te denken en dan af te wachten wat mn gyn maandag met de echo gaat zeggen.
pi_77117122
Tessie, wat enorm verdrietig nieuws
Dikke
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77121711
He, Tessie, wat naar! Eerst blijdschap en dan nu teleurstelling en verdriet. En dan ook nog die onzekerheid. Veel sterkte. Ik hoop dat het snel maandag is voor je.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 11:27:39 #241
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77171850
Tessie ik hoop met je mee dat het allemaal gewoon goed is, toch wel n hele dikke en knuf van mij.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:33:00 #242
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77174586
Tessie wat rot voor jullie.

Ik las het net pas... Sorry
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77174872
Tessie

Sterkte meid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_77177765
Tessie
Sterkte!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:39:49 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77178119
he tessie, wat naar zeg... (ik lees 't ook net pas). het zou zo'n mooie verrassing geweest zijn! ik hoop dat de gynaecoloog je maandag gerust kan stellen w.b. dat weefsel. sterkte!
in de haak.
pi_77182652
verdorie meid wat rot!
en die onzekerheid ook nu.
probeer je toch dit weekend even af en toe te ontspannen.
veel sterkte maandag bij de gynaecoloog.
dikke knuffel stormpje
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_77225418
Het weekend is bijna om, tessie. Morgen weet je eindelijk meer. Hoe is het nu met je? Hoe laat krijg je morgen de echo? Veel sterkte. Ik denk aan je.
pi_77225807
Oh Tessie.... Wat naar, zeg.
Sterkte, ik hoop dat het morgen een beetje gaat.
pi_77225964
Tessie, wat naar voor je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 24 januari 2010 @ 21:34:26 #250
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77226361
Tessie, wat ontzettend naar, sterkte morgen met de echo.
pi_77227319
voor jullie allemaal.
Morgen om 3 uur heb ik de echo. Ben wel heel zenuwachtig. Voel me nu heel raar eigenlijk, probeer er niet zoveel aan te denken, maar dat lukt niet heel erg. Ik vind het gewoon heel eng, dus ik hoop maar dat ik morgen gerust gesteld word en dat het meevalt allemaal.
  zondag 24 januari 2010 @ 21:49:58 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_77227360
Tessie heel veel sterkte morgen bij de echo. Gaat je lief mee?
  zondag 24 januari 2010 @ 21:51:17 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77227459
Tessie, sterkte morgen...

Ik hoop met je mee...
pi_77227616
Ja gelukkig gaat mn Lief wel mee, alleen zou ik geloof ik niet trekken. Ik hoop ook dat we niet heel lang moeten wachten ofzo, want mn gyn zei dat het ook kon uitlopen omdat hij ook dienst had. Dus maar hopen dat er niet net iemand een spoedkeizersnee nodig heeft rond die tijd.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:02:30 #255
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_77228204
Fijn dat hij mee gaat. Nou ja fijn, je snapt wel wat ik bedoel Veel sterkte in ieder geval en hopelijk hoef je niet lang te wachten.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:15:00 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77228976
Tessie, heel heel veel sterkte morgen.
pi_77229336
Tessie, sterkte morgen en ik hoop ook met je mee.
pi_77230130
Tessie, sterkte morgen voor jou en je man...
dit moet zo moeilijk zijn...
pi_77234180
Tessie, veel sterkte morgen..... ik weet niet wat ik anders moet zeggen...
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_77234660
Sterkte morgen!
pi_77239828
Sterkte vandaag Tessie.
pi_77239899
Heel veel sterkte vandaag Tessie
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:15:29 #263
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_77240511
Tessie, wat een narigheid! Hopelijk kunnen ze je voor wat betreft het weefsel geruststellen. Heel veel sterkte met het verwerken!

Ook voor iedereen hier die verdriet heeft om het verlies van een kindje een dikke !

Ik zelf zit de laatste dagen erg slecht in mijn vel, ik zou namelijk deze week uitgerekend zijn. En dat idee is zo confronterend, als alles goed was gegaan was ik een dezer dagen moeder geworden. Ik word er zo intens verdrietig van, barst bij het minste of geringste in huilen uit. Voel me dan vervolgens weer een aansteller... Pfff, ik maak het mezelf soms zo lastig.

Wat niet helpt is dat het nog niet weer gelukt is om zwanger te worden. Na de curettage is mijn menstruatie onregelmatig geworden (voor de zwangerschap kon ik de klok er op gelijkzetten), de laatste keer sloeg ik zelfs een hele maand over. We hebben nu 17 februari een afspraak bij de gynaecoloog omdat ik me er best zorgen over maak. Ik ben de jongste niet meer (35) en ik heb MS, ik ben zo bang dat ik een erge relapse krijg waardoor onze hele kinderwens gevaar loopt.

Al met al behoorlijke stressveroorzakers (tel er nog bij op dat ik ben ontslagen...), misschien is mijn cyclus daarom zo van slag. Maar ik wil niet het risico nemen om 'te laat' te zijn...

Ik herken het verhaal van Soneal, ik probeer (ben lang alleen geweest) ook veel zelf op te lossen, wil er een ander niet mee belasten...(de miskraam is immers al in juli geweest, wat 'stel ik me nu aan'? )... Slaat natuurlijk nergens op, sterker nog, mijn lief wordt er erg boos om. Hij is er onvoorwaardelijk voor me en wil helemaal niet uit de wind gehouden worden door mij. Ik hoef het niet alleen te doen, gelukkig!
pi_77241506
Succes vanmiddag Tessie!

Twentemeisje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 januari 2010 @ 11:11:54 #265
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77241935
Tessie, wat rot. Heel veel succes en sterkte.

Twentemeisje, zo verdrietig dat het dan ineens weer toeslaat. Ik weet niet of het voor jullie helpt maar wij don het zo: Wij houden 15 april aan als dag dat ik bevallen zou zijn. En die dag gaan we wat doen. Vorig jaar zijn we een dagje weg geweest en dit jaar gaan we in ondertrouw. We nemen alletwee vrij en alles mag die dag. Zwelgen van verdriet, gelukkig zijn met wat we wel hebben, zolang het maar samen is.

Ik droomde vannacht dat ik zwanger was. En voor het aller-, allereerst vond ik het daarna niet erg dat ik wakker werd. Ik had ons 3e kindje graag gehad, maar het is goed zo. En ik besef dat ik makkelijk praten heb met 2 kinderen die er wel zijn. Maar voor nu voelt het goed.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 25 januari 2010 @ 12:01:03 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77243458
Tessie, wat naar! Maar wel heel fijn dat het geen mola is (toch?) dan ben je ook weer zo een jaar verder...

Nog 3 uurtjes, en dan heb je de echo. hopelijk heb je dan zekerheid!

Twentemeisje, ook een voor jou! Hopelijk wordt jullie wens snel vervuld! En blijft de MS nog heeeeeel lang rustig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:25:46 #267
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_77250671
Sterkte vandaag Tessie, wat een rot bericht.

Ik herken het verhaal van Twentemeisje, ook hier komt mijn uitgerekende datum dichtbij (30 jan) Op een of andere manier leef ik er wel naar toe. Net of het daarna over is ofzo. Ik wil ook gewoon heel graag weer zwanger worden maar ben er toch ook wel weer bang voor dat het weer gebeurt. Mijn cyclus is ook ontregeld, ik denk dat ik dat onbewust zelf regel. Ik wil wel zwanger worden maar toch ook weer niet.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:32:37 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77251015
Twentemeisje

Herkenbaar hoor, ik heb tot nu toe alle uitgerekende data wel 'gevierd' er staat er in februari weer eentje voor de deur... Sterkte meid...

Vrouwtje_Theelepel, ik had ook angst, het vertrouwen in m'n lichaam was zo'n beetje verdwenen en dat maakt het allemaal nog wat lastiger. Merk wel dat ik nu steeds weer wat meer vertrouwen in m'n lichaam begin te krijgen. Het enige wat bij mij dus blijkbaar 'helpt' is een zwangerschap verder uitlopen dan de periode waarin ik de miskramen kreeg...

Tessie ik hoop dat je inmiddels al wat meer weet en dat het inderdaad 'meevalt' (voor wat betreft het lichamelijke dan, geestelijk liggen de kaarten heel anders)
pi_77251369
Wat blijft het toch altijd rot om dit topic bovenaan te zien...

Tessie en Twentemeisje: allebei sterkte!
pi_77256099
Tessie hoe is het gegaan?
pi_77256633
Ik geloof dat ik niet meeer in dit topic hoor Er was een vruchtzakje te zien op de echo Het baarmoeder slijmvlies is wel veel dikker dan normaal, maar volgens mijn gyn kan dat in principe geen kwaad als het vruchtje zich gewoon goed zou blijven ontwikkelen. Ik zou dan nu een week of 5 zwanger zijn. Zelfs mn gyn was verbaast. Hij zat met open mond op het scherm van het echo apparaat te tikken terwijl ie zei: kijk dan, kijk dan! Ik zag alleen een zwarte vlek, maar dat bleek dus een vruchtzakje te zijn.
Ik ben echt helemaal in shock, kan het haast niet geloven. En het is dan ook wel echt een wonder (of gewoon een hele slechte condoom ) en dan net op dat moment dat ik ook voor het eerst weer een eisprong had. Ik ben zo opgelucht dat het niks engs is en ik hoop echt dat het verder gewoon goed zal gaan. Moet 4 februari weer voor een echo.
pi_77256662
Tessie het is gewoon echt een wonder Wat mooi

En natuurlijk gefeliciteerd
pi_77256682
Wat een opluchting en wat fijn tessie, gefeliciteerd
  maandag 25 januari 2010 @ 17:44:40 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77256698
Dat meen je niet! Wat een verrassing!
Dat verwacht je dan toch ook nooit meer!
Gefeliciteerd!
  maandag 25 januari 2010 @ 17:45:12 #275
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77256718
O Tessie wat heerlijk om te horen

Van harte meid
pi_77256740
Oh wauw! Wat een heerlijk nieuws, Tessie jeetje, hoe moet jij je nu wel niet voelen..! Gefeliciteerd meid!
pi_77256751
Nee dit had ik echt niet verwacht Ik heb nu ook echt zoiets van ik ga eerst die volgende echo even afwachten en als die goed is, dan ga ik helemaal blij zijn enzo. Maar nu kan ik het gewoon echt niet geloven
  maandag 25 januari 2010 @ 17:48:24 #278
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77256835
Kan het mezelf helemaal voorstellen tessie, gelukkig is het al vrij snel 4 februari....

Was dit trouwens dezelfde gyn als vorige week?
  maandag 25 januari 2010 @ 17:51:10 #279
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77256944
wauw tessie..
Be happy with the little things in life
  maandag 25 januari 2010 @ 17:52:10 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77256990
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef tessie het volgende:
Nee dit had ik echt niet verwacht Ik heb nu ook echt zoiets van ik ga eerst die volgende echo even afwachten en als die goed is, dan ga ik helemaal blij zijn enzo. Maar nu kan ik het gewoon echt niet geloven
Dat kan ik me goed voorstellen!
Maar dan maak je trouwens wel flink wat hcg aan als je wel een positieve test had en geen duidelijk vruchtzakje vorige week toch? Of heeft de gyn daar niks over gezegd?
pi_77257016
Oh Tessie, wat speciaal en mooi.
pi_77257019
Ja was weer mijn eigen gyn
En die test was volgens mij precies 1 week geleden, dus toen was ik dan 4 weken ofzo, dus op zich is dat niet zo raar dat die gewoon positief was. Met het prikken gaf mn hcg ook aan een zwangerschap van ongeveer 5 weken, dus dat is dan (als één van de weinige dingen ) iets wat best normaal is...
pi_77257027
Tessie Dat meen je niet!!!
pi_77257071
super Tes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77257078
Oh Tessie! Wat bijzonder!
Krijg er kriebels van in mijn buik! Super!
pi_77257365
oooh wow geweldig tessie
  maandag 25 januari 2010 @ 18:03:37 #287
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_77257414
Wat ontzettend geweldig Tessie, echt HE-LE-MAAL GE-WEL-DIG!!! Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
pi_77257430
Tessie

Nog zo'n mooierd Gefeliciteerd
Lotte!
Noah!
  maandag 25 januari 2010 @ 18:05:09 #289
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77257481
Nou zeg is er gewoon helemaal niks engs aan de hand maar ben je gewoon zwanger! Nooit verwacht, heel erg leuk!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77257488
Jeetje wat een goed nieuws!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77257513
Oh Tessie, wat fijn!
Wat een opluchting moet dat zijn!
pi_77257813
Tessie, wat super!! Wat een opluchting moet dat zijn! En wat een verrassing!!
  maandag 25 januari 2010 @ 18:15:18 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77257847
tessie, wat zullen jullie opgelucht zijn!
Wauw, nou gefeliciteerd dan maar!!
pi_77258033
wauw tessie gefeliciteerd meis!!!!!!!!

geweldig!
een hele opluchting..
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_77258103
Wauw Tessie, gefeliciteerd! Goede gelegenheid om weer eens een mooie taart te bakken!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_77258493
Tessie wauw Gefeliciteerd! Nog 1,5 week en dan is het 4 februari, spannend wel nog even..
  maandag 25 januari 2010 @ 18:37:30 #297
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77258606
Waaaaaaaat??? Je bent dus toch zwanger Tessie Wow, als dát geen wonder is! Gefeliciteerd joh! En we helpen je allemaal hopen en duimen dat het goed mag gaan!
pi_77259640
Tessie Dat is goed nieuws zeg, wauw!

Twentemeisje en Vrouwtje-Theelepel, ik herken jullie gevoel helemaal. Mijn uitgerekend datum was vorig jaar op 5 januari en met oud en nieuw heb ik me een potjes staan janken, ik was zooo blij en opgelucht dat het rotjaar voorbij was. En letterlijk en figuurlijk was ik het kwijt daarna, die hele 5 januari is compleet aan me voorbij gegaan. En dat terwijl ik toen net in de medische molen zat. Ik hoop dat het voor jullie ook zo zal zijn. En ik wens jullie op hele korte termijn een goede nieuwe zwangerschap toe
pi_77260137
Goed nieuws in dit nare topic! Gefeliciteerd Tessie!
  maandag 25 januari 2010 @ 19:16:25 #300
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77260198
Tessie! Ge-wel-dig!!!!

Wat goed en fijn en mooi!!!!!
Van harte!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_77260416
Wauw Tessie!!!!!! Wat verrukkelijk!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 06:38:44 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')