Moest jij mij niet negeren?quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij bent de gangmaker wou je zeggen.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest jij mij niet negeren?
Je houdt je niet echt aan je woord.
Zeg het maarquote:Op zondag 8 november 2009 13:09 schreef gers het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACHT
Thanks for the infoquote:Op zondag 8 november 2009 13:18 schreef Fascination het volgende:
Heb net wel een halfuur op de wc gezeten. Ik voel me nu herboren, dat dan weer wel.
laat maar het is een pleonasmequote:Op zondag 8 november 2009 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg het maar![]()
Maar wel een terechte he.
Geen pleonasme
Ja mag het wel zeggen.quote:
Geen dank, ik hou je graag op de hoogte van mijn stoelgang.quote:
Good to knowquote:Op zondag 8 november 2009 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen dank, ik hou je graag op de hoogte van mijn stoelgang.
Maar hoe is het met jou?
Youtube filmpjes?quote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik en S.Seagal terug van de wedstrijd, hij had een hattrick en ik strakke passjes
Neen.quote:
U riep?quote:
Ik kan niet binnen blijven, ik ben buitengewoon snap je.. Ik ben buiten, gewoon.quote:
Frank "de tank" Demouge.quote:Op zondag 8 november 2009 13:56 schreef S.Seagal het volgende:
Otis. Wat is een eckt goede afmaker voorin.
Niet zo heel moeilijk te bedenken welk van de bovenstaande nummers ik dope zou vinden.quote:
Ik heb er 2 gepost die dope zijnquote:Op zondag 8 november 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk te bedenken welk van de bovenstaande nummers ik dope zou vinden.
Klopt, maar ik kende die laatste nog niet. Dus bedoelde die.quote:
Die is al rete oudquote:
Heb je dankzij mij weer een goed nummerquote:Op zondag 8 november 2009 14:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kende die laatste nog niet. Dus bedoelde die.
Thankquote:Op zondag 8 november 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je dankzij mij weer een goed nummer.
Ik heb ook geen foto van jouquote:
Ik serieus niet.quote:Op zondag 8 november 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wel waar! Iedereen heeft een foto van mij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |