Gelukkig moesten sjaakz en schwalben ook lachen anders zou er een fatwa op mij zijn uitgesprokenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Moest stiekem wel lachen..maar voel me ook lichtelijk gepest
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig moesten sjaakz en schwalben ook lachen anders zou er een fatwa op mij zijn uitgesproken.
Je mag best honger zeggen, mensen die je dan verbeteren zijn sneuquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Right.
Ik heb honger. Ohnee..dat noem je trek. Oke ik heb trek.
nehh ik ga gezond doen. Ik neem zo wel wat cup a soupquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag best honger zeggen, mensen die je dan verbeteren zijn sneu. Bestel een dubbele kapsalon.
cup a soupquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
nehh ik ga gezond doen. Ik neem zo wel wat cup a soup![]()
Smerig spul
Smoesjes, je bent gewoon een luilak!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef Sjaakz het volgende:
Ik had geen tijd joh, ik moest weg... Thee drinken.
Todesschwalben, waarom heet je todesschwalben=quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef Todesschwalben het volgende:
Wikwakka2, waarom heet je wikwakka2?
Omdat Duits een mooie taal is en het bovendien een historische nickname is voor een bepaalde groep Marokkanen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent gewoon een luilak!
[..]
Todesschwalben, waarom heet je todesschwalben=
Duits een mooie taal, zegt 'iequote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Omdat Duits een mooie taal is en het bovendien een historische nickname is voor een bepaalde groep Marokkanen.
Ach, ga toch poepen joh.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duits een mooie taal, zegt 'ie.
Whehe, straks ga je nog claimen dat Arabisch mooi klinktquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, straks ga je nog claimen dat Arabisch mooi klinkt!!!
Nee, niet terugkrabbelen mevrouwtje!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het dialect/de persoon die het spreekt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het dialect/de persoon die het spreekt.
Dat bedoel ik dus, zo is het nog best te pruimen.quote:
BanSheeBoy, ik heb hele mooie verhalen over je gehoord.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ik me ook maar melden. Ook een Marokkaan, een wederzijdse.²
Goede timing... het is erg rustig hier.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ik me ook maar melden. Ook een Marokkaan, een wederzijdse.²
Zeker omdat de turken hier niet meer posten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Goede timing... het is erg rustig hier.
Ja? Noem er een paar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
BanSheeBoy, ik heb hele mooie verhalen over je gehoord.
Kom er later op terug, nu even genieten van voedsel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Noem er een paar.
Kom hier al 9 jaar.²
Vertel!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb mezelf vandaag weer eens voor schut gezet![]()
Slaapje doen heeft het schaamtegevoel wel verminderd
Ik viel...in de busquote:
Ach ja... Vooral als je er zelf ook wel een beetje om kan lachen is het... wel lachen toch?!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:![]()
ahja..het is nu voorbij. Maar ik ga er zeker nog aan herinnerd worden en ook al is dat niet zo..dan gebeurt er volgende week wel weer wat
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef Sjaakz het volgende:
Marokkanen hebben alleen maar een emmer en een mobiele telefoon nodig.
Een ping is signaaltje wat je naar een andere computer verstuurt om te kijken of de andere computer bestaat/aan staat of om te kijken hoe lang het duurt voordat deze je signaal ontvangt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom heeft iedereen een blackberry en wtf is pingen? Ik ga nu googlen
Oh. Stomquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een ping is signaaltje wat je naar een andere computer verstuurt om te kijken of de andere computer bestaat/aan staat of om te kijken hoe lang het duurt voordat deze je signaal ontvangt.
Ik krijg een kopje heerlijke Marokkaanse theequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef Sjaakz het volgende:
Ik had geen tijd joh, ik moest weg... Thee drinken.
Beetje huismus, beetje grieperig, beetje te oud om elk weekend uit te gaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh. Stom![]()
Waarom zit je op zaterdagavond thuis? Ook een huismus?
Van wie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik krijg een kopje heerlijke Marokkaanse thee
Ahh beterschap!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Beetje huismus, beetje grieperig, beetje te oud om elk weekend uit te gaan
Van jou, ik heb je TR gelezen en van de 7 een 6 gemaaktquote:
Helemaal vergetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Van jou, ik heb je TR gelezen en van de 7 een 6 gemaakt.
kom maar door
Maar wel vanaf hoge hoogte inschenken he
Maar het was een positievequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Een topic door mij gestart is voor het eerst gereport.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!
Duizend maal dank...
[ afbeelding ]
Stond er een complimentje voor mij in dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar het was een positievedat kan ook he
.
lol! Nee dat niet, maar het was ten goede van het topic. En een topic die jij bent gestart.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stond er een complimentje voor mij in dan?
Nee.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven is een en al feest, toch?
WAT??quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja sorry, het is nu eenmaal zo. En sinterklaas bestaat ook niet.
Doe er eens wat aan dan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie hebben stomme gesprekjes.
Post zelf dan eens iets dat niet stom is, maar pas op dat je niet uitglijdt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Heb je nog een dom spelletje? Geen Bubblequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik ben moe.. wil alleen maar knikken, lachen en schaapachtig voor me uit staren
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:55 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heb je nog een dom spelletje? Geen Bubble
Een typische slowchat dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
*gooit bal naar user*quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Maar we kunnen met een stuiterbal overgooien..nou niet overgooien, hij moet één keer de grond raken. Snap je? Dat blijft echt uren leuk..zonder sarcasme
Serieus?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is hij niet super schattig?![]()
Is dat een Marokkaans knulletje?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is hij niet super schattig?![]()
Een verkaasde Marokkaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er staat toch ''Justin Bieber'' boven..
Jawel, maar Bieber kan zomaar een Marokkaanse achternaam zijn toch? Klinkt niet echt Engels in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er staat toch ''Justin Bieber'' boven..
Volgens mij is het een Canadees oid=pquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jawel, maar Bieber kan zomaar een Marokkaanse achternaam zijn toch? Klinkt niet echt Engels in ieder geval.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Sjaakz het volgende:
Stuiterbal game http://www.donpixel.com/play/en/050912180926/
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Canadees oid=p
Nee Bieber kan echt geen Marokkaanse achternaam zijn haha
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, ik ken veel Marokkanen, let nooit op achternamen dus dat soort dingen weet ik niet hoor.
ik kom niet voorbij lvl 7quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Even kijken wie er het verst komt?
nopequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha is ook helemaal niet belangrijk
Oke jij hebt gewonnen.quote:
level 4 lukt wel, maar level 5 met die op en neer gaande balken en die knipperende.... daar loop ik vast.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke jij hebt gewonnen.
Ik zit bij level 4 te prutsen..maar het gaat me niet lukken! Ik zal niet slapen voordat ik bij level 8 ben. Ik kan niet tegen mijn verlies
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
level 4 lukt wel, maar level 5 met die op en neer gaande balken en die knipperende.... daar loop ik vast.
Jemig wat een verschrikkelijk spelquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
http://www.zapping-arena.com/flexball2/
Is het ook!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duits een mooie taal, zegt 'ie.
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
http://www.zapping-arena.com/flexball2/
Daar is de restartknop linksonder voor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Level 7 en stuitert nu al meer dan een minuut op en neer
Te laat achtergekomen, ik dacht dat ik daarmee het hele spel opnieuw zou starten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar is de restartknop linksonder voor.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:16 schreef Rookert het volgende:
Doe rechtermuisknop op het spel, klik op 'vooruit' en zie hoe makkelijk het gaat![]()
Vertelde een vriend van me ooit, vind die spelletjes nu niet leuk meer
Ik heb hem er maar ingezet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Een header/banner voor het Marokkanen-topic:
[ afbeelding ]
Staat daar nou Marokkanen of FOK!?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Staat daar nou Marokkanen of FOK!?
Dus of en niet op?
Oh, en ik zal hem dan maar centraal zetten, net zoals bij het Turkentopic.
Hey tnx... Niet slechtquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo! Wat voor tentamens had je?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef Meki het volgende:
Wel al mijn tentamens gehaald :d
Mwah, ik vertoon nu al studieontwijkend gedrag. Slecht begin.quote:
Doe je soms ook alle ECDL toetsen voor extra ECTS?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ik vertoon nu al studieontwijkend gedrag. Slecht begin.
Maar ja, mijn eerste tentamen is toch Skills 1: IT (lees: hoe gebruik je office) dus dat gaat niet echt moeilijk worden. Helaas wel maar 2 ECTS.
]quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
ECDL?
Hadden ze dat maar, zou makkelijk verdienen zijn. Alhoewel, als je ziet hoeveel moeite sommige vrouwen uit mijn klas al hebben met simpele Office dingen, zal dat wel neit voor iedereen geldenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:56 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
]
Oh niet dus... als keuzevak bedoelde ik. Dat is namelijk 1 ECTS per IT toets. En per toets iets van 10 minuten. Gaat ook over hoe je de computer opstart, hoe je een bestand opslaat etc.
Oh, ik dacht dat ik ergens las dat je iba deed bij Erasmus dus ik dacht RBS.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar, zou makkelijk verdienen zijn. Alhoewel, als je ziet hoeveel moeite sommige vrouwen uit mijn klas al hebben met simpele Office dingen, zal dat wel neit voor iedereen gelden.
Allemaal goed. Mischien is het veranderd of zo?quote:Op zondag 8 november 2009 00:00 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik ergens las dat je iba deed bij Erasmus dus ik dacht RBS.
Nee, die ECDL toetsen bestaan al een tijd. Ik ga er binnenkort nog een doen zelfs. Je krijgt zelfs na 6 toetsen je ECDL rijbewijs!quote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allemaal goed. Mischien is het veranderd of zo?
Heb jij het ook gestudeerd of zo?
Wat de hell, een computerrijbewijsquote:Op zondag 8 november 2009 00:03 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, die ECDL toetsen bestaan al een tijd. Ik ga er binnenkort nog een doen zelfs. Je krijgt zelfs na 6 toetsen je ECDL rijbewijs!
Nee, nee, je kan je er gewoon voor inschrijven via dat rampzalig keuzenvakken systeem. Het is voor alle jaren. Als je nog ECTS mist weet je wat je moet doen dus.quote:Op zondag 8 november 2009 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat de hell, een computerrijbewijs![]()
. Wel een beetje sneu eigenlijk.
Maar toch apart dan dat ik er nog nooit van gehoord heb, mischien is het alleen voor ouderejaars?
Ah mooi, als ik vakken niet haal ga ik daar maar eens kijken dan. Methodologyquote:Op zondag 8 november 2009 00:08 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, nee, je kan je er gewoon voor inschrijven via dat rampzalig keuzenvakken systeem. Het is voor alle jaren. Als je nog ECTS mist weet je wat je moet doen dus.
Geen iba..quote:Op zondag 8 november 2009 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah mooi, als ik vakken niet haal ga ik daar maar eens kijken dan. Methodology. Vakken waar je hele boeken uit je hoofd moet leren
. Multiple choice
.
Wat studeer jij?
ah, zo'n rechtenstudentje zeker. Of psychologie, dat zijn echt van die vrouwenstudiesquote:Op zondag 8 november 2009 00:14 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Geen iba..
...en ook geen communicatie
FOUT... en nu ga ik Bejeweled spelen.quote:Op zondag 8 november 2009 00:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ah, zo'n rechtenstudentje zeker. Of psychologie, dat zijn echt van die vrouwenstudies.
Geschiedenis? Criminologie (whehe ik zou hier een grapje over kunnen maken)?quote:Op zondag 8 november 2009 00:17 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
FOUT... en nu ga ik Bejeweled spelen.
Toen ik zei dat ik bij lvl7 was gekomen ofzo was ik al gestopt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie zouden het ook gewoon kunnen zeggen.
Maar welk level ben je nou gekomen met dat ballenspel van je?
Ja, ik ga maar eens een film kijkenquote:Op zondag 8 november 2009 00:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Stom spel was het ook.
Marketing, Bedrijfseconomie, Finance,quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Goed zo! Wat voor tentamens had je?
The road to Guantánamo natuurlijkquote:Op zondag 8 november 2009 00:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Heavenly creatures?
Hij was niet op TV joh. Wie kijkt er nog TV tegenwoordig!quote:Op zondag 8 november 2009 11:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, die ziet er wel interessant uit. Nu heb ik hem gemist.
Mensenquote:Op zondag 8 november 2009 11:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hij was niet op TV joh. Wie kijkt er nog TV tegenwoordig!
Eerstejaars.quote:Op zondag 8 november 2009 12:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Las dat je iba @ eur doet..welk jaar?
Ja, ik ben stiekem een vrouw en heb mijn hele leven uit mijn duim gezogenquote:
Ik ook hoor. Nou ja, dat zou ik eigenlijk moeten doen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee zij is denk ik hard aan het leren oid
quote:Op zondag 8 november 2009 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marokkaans? Nederlands? Voornaam?
Datzelfde denkt ze waarschijnlijk over jou.quote:Op zondag 8 november 2009 12:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee zij is denk ik hard aan het leren oid
Dan wordt het inderdaad moeilijk gokken voor mij aangezien er iets van 100 Nederlandse meisjes in mijn klas zittenquote:Op zondag 8 november 2009 12:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nederlands. Zeg ik lekker niet( like u care hehehe)
Hoe gingen je eerste tentamens? Je hebt er toch al 2 gehad ofzo dit jaar?quote:Op zondag 8 november 2009 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Nou ja, dat zou ik eigenlijk moeten doen.
Eentje, een mid-term, 30% van het eindcijfer van een vak.quote:Op zondag 8 november 2009 12:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe gingen je eerste tentamens? Je hebt er toch al 2 gehad ofzo dit jaar?
Neehoor, heb bij haar in de klas gezeten..zij weet hoe ijverig ik ben kuchekuchequote:Op zondag 8 november 2009 12:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Datzelfde denkt ze waarschijnlijk over jou.
Ik geef je een hint..ze is rond de 1.80quote:Op zondag 8 november 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad moeilijk gokken voor mij aangezien er iets van 100 Nederlandse meisjes in mijn klas zitten.
Dit is wel Nederland, hè? de helft van die meisjes zijn langer dan ik. Ok dat mischien niet, maar toch.quote:Op zondag 8 november 2009 12:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik geef je een hint..ze is rond de 1.80.
Hehe net of er weinig lange meiden bestaan lol.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is wel Nederland, hè? de helft van die meisjes zijn langer dan ik. Ok dat mischien niet, maar toch.
Nou ja, ik zie vaak genoeg langere vrouwen voorbijlopen. Gelukkig ben ik met 1,83/1,84 perfect gemiddeld.quote:Op zondag 8 november 2009 12:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouw is toch maar 1.68?=p
I
Ja gelukkig..mocht je iets kleiner of groter zijn dan had dat natuurlijk vreselijk geweest. Hiehie'quote:Op zondag 8 november 2009 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie vaak genoeg langere vrouwen voorbijlopen. Gelukkig ben ik met 1,83/1,84 perfect gemiddeld.
Misschien is je prins op z'n ezeltje analfabeet.quote:Op zondag 8 november 2009 12:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En waarom heb ik nog nooit een uitgebreide liefdesbrief mogen ontvangen..![]()
Oops!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Staat daar nou Marokkanen of FOK!?
Dus of en niet op?
Oh, en ik zal hem dan maar centraal zetten, net zoals bij het Turkentopic.
Tnx!quote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oops!Hier is de nieuwe.
[ afbeelding ]
Niemand uit Amsterdam ???quote:Op zondag 8 november 2009 12:25 schreef Sjaakz het volgende:
Veel mensen uit Rotterdam e.o. hier trouwens
Waar komen de anderen dan vandaan ?quote:
Denk het nietquote:Op zondag 8 november 2009 18:31 schreef Rookert het volgende:
Heeft iemand dat spel van gisteren serieus uitgespeeld eigenlijk?
http://www.donpixel.com/play/en/050912180926/quote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef zarGon het volgende:
Welk spel om precies te zijn?
Tja, we komen nou eenmaal niet uit twee elkaar beconcurrerende boerendorpjes in de achterhoek.quote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar blijft de wederzijdse haat en nijd tussen de Turken en de Marokkanen?
Over voetbalfans gesproken... Wat een club!quote:Op zondag 8 november 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij vooral Rotterdam en Amsterdam, toch? Geen voetbalfans hier zeker.
quote:Spelers Willem II vergoeden kosten
Spelers en staf van Willem II gaan alle kosten van de supporters bij de wedstrijd tegen NAC vergoeden. Trainer Alfons Groenendijk zei dit na afloop van het duel dat door de Tilburgers met 4-0 werd verloren. "De slechtste wedstrijd onder mijn leiding", aldus Groenendijk. "Een pak slaag. Onthutsend. Ik heb mijn eigen spelers niet herkend."
Groenendijk vond het triest voor de 600 à 700 fans die uit Tilburg naar Breda waren gekomen om Willem II te zien spelen. "Voor hen was het de wedstrijd van het jaar. Wij speelden zó slecht. Het minste wat wij kunnen doen is om allen de kosten terug te betalen. Wij zullen dat zeker doen, want wij hebben de fans de rest van het seizoen nog hard genoeg nodig. Vanaf morgen gaan we de ploeg bij elkaar rapen om deze schande, deze blamage uit te wissen."
Ik heb hem net uitgespeeld. 30 minuten bezig geweest,quote:Op zondag 8 november 2009 19:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
http://www.donpixel.com/play/en/050912180926/
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:16 schreef Rookert het volgende:
Doe rechtermuisknop op het spel, klik op 'vooruit' en zie hoe makkelijk het gaat![]()
Vertelde een vriend van me ooit, vind die spelletjes nu niet leuk meer
Bij gebrek aan een applaussmiley:quote:Op zondag 8 november 2009 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb hem net uitgespeeld. 30 minuten bezig geweest,.
Hey criminele mocro'squote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar blijft de wederzijdse haat en nijd tussen de Turken en de Marokkanen?
Beeldbevestigingquote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hey criminele mocro's
of zien jullie dit als een compliment?
Ik denk toch wel Marokkaans.quote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beeldbevestiging![]()
Guerrouj : is dat een Marokkaanse naam of niet? Zag die naam laatst ergens en ben een onwetende boer op het gebied van namen uit Noord-Afrikaanse/Arabische oorden, het kan Turks, Iraans of voor mijn part Somalisch zijn
Ik zou het echt niet wetenquote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, ok![]()
Wat is eigenlijk het Turkse equivalent van Jan Jansen/De Vries?
Zoals?quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, ken wel een paar veel voorkomende Turkse achternamen
...... oglu (puntjes verschillen)quote:
Ken wel een Demirhan/m.quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
...... oglu (puntjes verschillen)
Celik
Demir
Dogan
Zijn de achternemen die ik veel tegenkom.
Vader uit 't Gooi, moeder uit Groningenquote:Op zondag 8 november 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk Demirhan.
Wat is jouw afkomst?
Ik weet niet waarom, maar ik had in het begin het idee dat je een Turk was, misschien door het Turkentopic.quote:Op zondag 8 november 2009 22:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vader uit 't Gooi, moeder uit Groningen![]()
Valt mee of tegen
Eh lul, muil houden pauper, neem een bierrtje ofzoquote:
Haha, tja, gewoon interesse, that's allquote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had in het begin het idee dat je een Turk was, misschien door het Turkentopic.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Rookert het volgende:
Guerrouj : is dat een Marokkaanse naam of niet? Zag die naam laatst ergens en ben een onwetende boer op het gebied van namen uit Noord-Afrikaanse/Arabische oorden, het kan Turks, Iraans of voor mijn part Somalisch zijn
Het is vrij irritant om te zien dat hij daar gewoon mee weg komt.quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef Sjaakz het volgende:
Waarom doe je nog moeite? Als WT weer eens begint over zijn voorliefde voor het uitmoorden van hele bevolkingsgroepen is de discussie toch gewoon voorbij? Daar kan geen redelijk argument meer tegenop.
Franse Marokkanen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:27 schreef Sjaakz het volgende:
Ik vind Frans wel een fijne taal om te horen en te spreken.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Sjaakz het volgende:
Ah, ik heb nooit Franse Marokkanen buiten Frankrijk meegemaakt. Daar zijn ze best ok.
Als The Bourne Ultimatum representatief is ziet het er best mooi uit, al ben ik er nooit geweestquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Sjaakz het volgende:
Ik wil volgend jaar trouwens wel echt weer eens naar Tanger. Heb gehoord dat het erg mooi is geworden.
Dat hebben ze in de medina opgenomen, het eeuwenoude gedeelte van de stad. Het nieuwe gedeelte bestaat alleen uit hoogbouw en een wijk met villa's.quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als The Bourne Ultimatum representatief is ziet het er best mooi uit, al ben ik er nooit geweest
Ja, maar daar zou ik als Westerse kortzichtige toerist toch niet komen, behalve voor m'n hotel waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 19:44 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dat hebben ze in de medina opgenomen, het eeuwenoude gedeelte van de stad. Het nieuwe gedeelte bestaat alleen uit hoogbouw en een wijk met villa's.
Voor mij is het zeker 15+ jaar geleden. En toen ben ik daar ook niet zo lang geweest dat ik me er echt iets bijzonders van herinner.quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als The Bourne Ultimatum representatief is ziet het er best mooi uit, al ben ik er nooit geweest
Tanger is inderdaad geen toeristenstad, hoewel er in de zomer wel veel Spanjaarden te vinden zijn. 10 jaar geleden was het de smerigste en meest armzalige stad van Marokko. Tijdens de periode van Hassan II werd deze stad volkomen genegeerd, Mohammed VI heeft echter zijn eigen persoonlijk project van de stad gemaakt. Alles is groots, modern opgezet, brede straten, giga flatscreen TV's midden op de boulevard, steeds hogere gebouwen, de grootste haven van afrika. Ik ben benieuwd hoe lang het zo door kan gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 19:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar daar zou ik als Westerse kortzichtige toerist toch niet komen, behalve voor m'n hotel waarschijnlijk.
Al Hoceima wel dit jaar nog, maar geen tijd gehad om echt rond te kijken... Wel mooi om die stad in het donker te zien met die verlichte fontijnen enzo.quote:Op maandag 9 november 2009 19:57 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Neen, ben je recentelijk nog in Oujda of Al Hoceima geweest?
Nouja, het is opzich wel de meest toeganklijke poort tot Afrika lijkt me? Heel dichtbij Europa en het moet opzich het visitekaartje van Marokko zijn. Kom je daar aan als toerist met de auto, rijd je door een vuillnistbelt. Niet echt aanlokkelijk...quote:Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Tanger is inderdaad geen toeristenstad, hoewel er in de zomer wel veel Spanjaarden te vinden zijn. 10 jaar geleden was het de smerigste en meest armzalige stad van Marokko. Tijdens de periode van Hassan II werd deze stad volkomen genegeerd, Mohammed VI heeft echter zijn eigen persoonlijk project van de stad gemaakt. Alles is groots, modern opgezet, brede straten, giga flatscreen TV's midden op de boulevard, steeds hogere gebouwen, de grootste haven van afrika. Ik ben benieuwd hoe lang het zo door kan gaan.
Een andere noordelijke verwaarloosde stad waar nu een hoop grootse projecten gepland en uitgevoerd worden.quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Rookert het volgende:
En wie/wat is Nador?
Klopt, nu hebben ze de nieuwe haven iets oostelijk van de stad aangelegd. De oude haven wordt een aanlegplaats voor plezierjachten. Er was anders geen ruimte voor de expansie.quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nouja, het is opzich wel de meest toeganklijke poort tot Afrika lijkt me? Heel dichtbij Europa en het moet opzich het visitekaartje van Marokko zijn. Kom je daar aan als toerist met de auto, rijd je door een vuillnistbelt. Niet echt aanlokkelijk...
En wie/wat is Nador?
Ah, okquote:Op maandag 9 november 2009 20:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een andere noordelijke verwaarloosde stad waar nu een hoop grootse projecten gepland en uitgevoerd worden.
Er is uiteraard nog steeds een kloof tussen arm en rijk, maar goed het gaat de laatste 10 jaar eigenlijk best goed met Marokko, ook dit jaar kan men rekenen op 5.3% economische groei - ondanks de economische crisis. Je ziet het aan de toename van het verkeer op de weg, de toename van projecten, de aanleg van diverse snelwegen et cetera. 10 jaar geleden lag er amper 100 km snelweg, dit is nu 10 x zoveel.quote:Op maandag 9 november 2009 20:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, ok
Gaat het eigenlijk een beetje goed met de economie in Marokko? Je hoort altijd mensen klagen dat "die Turken" hun geld alleen maar uitgeven in Marokko () en niet in Nederland, dus dan zouden ze redelijk wat te spenderen hebben? Gezien die projecten dan. Of is het ook gewoon een flinke kloof tussen arm en rijk?
Doen ze best netjes dan ja. Misschien toch een keertje naar Marokko, lekker budget naar Marrakech met Ryanair ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Er is uiteraard nog steeds een kloof tussen arm en rijk, maar goed het gaat de laatste 10 jaar eigenlijk best goed met Marokko, ook dit jaar kan men rekenen op 5.3% economische groei - ondanks de economische crisis. Je ziet het aan de toename van het verkeer op de weg, de toename van projecten, de aanleg van diverse snelwegen et cetera. 10 jaar geleden lag er amper 100 km snelweg, dit is nu 10 x zoveel.
Misschien dat je nog de chicks van Sex in the City tegenkomtquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doen ze best netjes dan ja. Misschien toch een keertje naar Marokko, lekker budget naar Marrakech met Ryanair ofzo
Sex in the city? Klinkt als een verkapte pornofilmquote:Op maandag 9 november 2009 20:15 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Misschien dat je nog de chicks van Sex in the City tegenkomtDie zijn aan het opnemen nu.
Chicks...40+ en onder de plamuur, nee dank uquote:Op maandag 9 november 2009 20:15 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Misschien dat je nog de chicks van Sex in the City tegenkomtDie zijn aan het opnemen nu.
Ik ben niet ''sjaggie'' maar gewoon moe.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben niet ''sjaggie'' maar gewoon moe.
Haha weet je wat irritant is? Als je echt chagrijnig bent en mensen gaan dat tegen je zeggen zo van ''jij bent ook chaggie''..dan denk ik nou net viel t wel mee maar nu $TR%^$R^#@R
Dat kijk ik nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet jij geen Sex & the City opnemen?![]()
Sex and the city bedoel ik.quote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sex in the city? Klinkt als een verkapte pornofilm.
Goede keusquote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet![]()
Ik ben meer van comedy central
Hahah precies! Als ik aan het lezen/denken ben of aan het opletten ben indd frons ik altijd heel erg en dan denken ze indd dat je boos bentquote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan zit je aan het studeren of kijk je geconcentreerd en gaan mensen zitten zeiken dat je te boos kijkt en eens moet lachen
.
Mila kuna? Die oekraiense?quote:Op maandag 9 november 2009 20:26 schreef Todesschwalben het volgende:
That 70s Show, zeer goede serie, maar nu Eric Foreman er niet meer is --- is er geen reet meer aan. Scrubs is ook leuk trouwens.
Hoe heet trouwens die lekkere chick uit that 70's show (haar echte naam), met zwart stijl haar en prachtige ogen.
quote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
family guy # 1![]()
Echt vervelend dat sommigen die humor niet begrijpen..zucht
Meg heeft de stem van Mila Kunis.quote:Op maandag 9 november 2009 20:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Mensen die Family Guy's briljantheid, absurdheid en droogheid snappen![]()
En dat mens (met die fucking irritante stem) heet Mila Kunis dacht ik
Bestaan die mensen dan? Ik kijk het eigenlijk nooit, maar zie af en toe een filmpje op youtube en dan vind ik het altijd eigenlijk wel grappig.quote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
family guy # 1![]()
Echt vervelend dat sommigen die humor niet begrijpen..zucht
quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Todesschwalben het volgende:
Oe, family guy ff kijken (als het geen herhaling is van wat ik eerder heb gezien iig).
Hoezo kan je dat niet?quote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaloers. Ik heb na al die jaren nog steeds geen comedy central op mn tv opgezocht..ik kan dat gewoon niet.
Dus of ik moet beneden kijken of ik moet iets anders kijken. Oke duidelijk optie 2
Meg wordt altijd vergeten of hard genaaid door de rest van het gezinquote:Op maandag 9 november 2009 20:31 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Meg heeft de stem van Mila Kunis.
Maar, de tering wat een lekkere dame zeg.. ongelooflijk.
Ik heb gen UPC.quote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet?
Als je UPC hebt moet je gewoon even kijken welk kanaal je in moet stellen.
Home Alone 1 en 2 vond ik vroeger leukquote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Todesschwalben het volgende:
Wtf, Mila Kunis doet het met Mecaulacay... Maculcau....Macaulau.... Macaulay Culkin.
Nu hoef ik haar niet meer.
Macaulay Culkinquote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Todesschwalben het volgende:
Wtf, Mila Kunis doet het met Mecaulacay... Maculcau....Macaulau.... Macaulay Culkin.
Nu hoef ik haar niet meer.
quote:Op maandag 9 november 2009 20:37 schreef Todesschwalben het volgende:
Eerste keer dat ik moest huilen van het lachen bij een tekenfilm.
Vrouwen "quote:Op maandag 9 november 2009 20:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
RUGPIJN, BUIKPIJN.
Jullie moeten zo blij zijn dat jullie geen vrouwen zijn![]()
Waarom ben ik zo een aansteller? Ik denk dat ik in therapie moet..niet alleen om dat aanstelgedoe hoor.![]()
Waarom zeg ik zoiets? En waarom haal ik t nu niet gewoon weg? Nee, te laat. Klik.
En je hoort nog stemmen ookquote:Op maandag 9 november 2009 20:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
RUGPIJN, BUIKPIJN.
Jullie moeten zo blij zijn dat jullie geen vrouwen zijn![]()
Waarom ben ik zo een aansteller? Ik denk dat ik in therapie moet..niet alleen om dat aanstelgedoe hoor.![]()
Waarom zeg ik zoiets? En waarom haal ik t nu niet gewoon weg? Nee, te laat. Klik.
Zinnen moet je niet bouwen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik bouw echt 9 van de 10 keer verkeerde zinnen. Fijn dat jullie dat negeren
Ojaquote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Trouwens ik ben bijna jarig![]()
Weten jullie ook nooit iets om te vragen?
quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Een pil tegen de buik- en rugpijn? Geld? Een jaarvoorraad kapsalons? Een laptop? Een reis naar Marokko? Een cursus Arabisch? Een feest?
Pas maar op dat bilmiyorem dit niet leest!quote:Op maandag 9 november 2009 20:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja werkt niet haha.
Laptop heb ik voor mn examen gehadhad ook echt een prachtig rapport WHAHAHA NOT.
Feestjes vind ik dom.
Maar een reis naar Marokko is wel een idee !
Vraag een luchtje? Me zusje werkt bij de douglas..25 procent korting hahahah samengevat'; luchtjes in overvloed.quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja![]()
Het komt bij uiteindelijk neer op geld, saai, maar ja, beter dan niets. Of ik moet een zware aftershave vragen, tips?![]()
Vraag een luchtje!
Whatever dudequote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Zinnen moet je niet bouwen.
Je bent toch niet zo'n Ici Paris meisje? Ik kan al bijna niet meer ademen als ik langs die tent loop, je zal er maar werkenquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vraag een luchtje? Me zusje werkt bij de douglas..25 procent korting hahahah samengevat'; luchtjes in overvloed.
Omschrijf Ici Paris meisje? En nee ik werk daar niet en haal ook niet mn stuff daar, dus ik zal er wel niet één zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n Ici Paris meisje? Ik kan al bijna niet meer ademen als ik langs die tent loop, je zal er maar werken![]()
Ik zou ook voor die reis naar Marokko gaanSowieso is reizen 1 van de vetste vrijetijdsbestedingen.
En de duurste
Daarom zijn er Ryanair en Easyjet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n Ici Paris meisje? Ik kan al bijna niet meer ademen als ik langs die tent loop, je zal er maar werken![]()
Ik zou ook voor die reis naar Marokko gaanSowieso is reizen 1 van de vetste vrijetijdsbestedingen.
En de duurste
Zo meisje met een mierzoete walm om haar heen waardoor de mussen van het dak vallen. En prada-tas + heul hoge hakken..quote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omschrijf Ici Paris meisje? En nee ik werk daar niet en haal ook niet mn stuff daar, dus ik zal er wel niet één zijn?
Mijn oude oppas was daarheen gegaan met haar vriend voor zn werk. Ze waren er nog geen week of wonnen een Toyota met krasloten aldaarquote:Op maandag 9 november 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij lijkt Marokko echt gigantisch veel op Oman, alleen wat drukker dan. Maar toch interessant om er een keer heen te gaan.
Oh nee ik ben duidelijk geen Ici-Paris meisje..quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo meisje met een mierzoete walm om haar heen waardoor de mussen van het dak vallen. En prada-tas + heul hoge hakken..
RyanairMaar je komt niet Europa niet uit, behalve Marokko dan enzo. Wat ik dus wel een keer ga doen, naar Marrakech
En in de 11 jaar dat ik er heb gewoond heb ik nog nóóit ook maar een auto gewonnen. Had die oppas trouwens een Arabische naam? dat helpt daar nogalquote:Op maandag 9 november 2009 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn oude oppas was daarheen gegaan met haar vriend voor zn werk. Ze waren er nog geen week of wonnen een Toyota met krasloten aldaar.
Nee, volgens mij niet, wel van die soort krullen en kleur haar die je niet krijgt als al 10 generaties uit Friesland komtquote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En in de 11 jaar dat ik er heb gewoond heb ik nog nóóit ook maar een auto gewonnen. Had die oppas trouwens een Arabische naam? dat helpt daar nogal.
Maar je ruikt wel lekker door je 100+ luchtjes van je zusje?quote:Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nee ik ben duidelijk geen Ici-Paris meisje..
Jij maakt echt stomme opmerkingen? Het feit dat je veel luchtjes hebt wil toch niet zeggen dat je een hele walm om je heen hebt? Wat een eikelboom ben je toch he..quote:Op maandag 9 november 2009 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar je ruikt wel lekker door je 100+ luchtjes van je zusje?![]()
Heb zin om NL te verlaten voor mn tentamens
quote:Op maandag 9 november 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij maakt echt stomme opmerkingen? Het feit dat je veel luchtjes hebt wil toch niet zeggen dat je een hele walm om je heen hebt? Wat een eikelboom ben je toch he..
Als ik eenmaal begin..quote:Op maandag 9 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
"Eikelboom".
Je mag best échte scheldwoorden gebruiken hoor.
Whatever. Don't wanna talk about it anymore hihi'quote:Op maandag 9 november 2009 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet![]()
Als je genoeg keuze hebt, lijkt me dat je een lekker luchtje eruit kan pikken en dan is het geen walm..
Sorry for being ignorant
Eikelboom is wel baas btw
Vergeet "quote:Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Whatever. Don't wanna talk about it anymore hihi'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |