Gelukkig moesten sjaakz en schwalben ook lachen anders zou er een fatwa op mij zijn uitgesprokenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Moest stiekem wel lachen..maar voel me ook lichtelijk gepest
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig moesten sjaakz en schwalben ook lachen anders zou er een fatwa op mij zijn uitgesproken.
Je mag best honger zeggen, mensen die je dan verbeteren zijn sneuquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Right.
Ik heb honger. Ohnee..dat noem je trek. Oke ik heb trek.
nehh ik ga gezond doen. Ik neem zo wel wat cup a soupquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag best honger zeggen, mensen die je dan verbeteren zijn sneu. Bestel een dubbele kapsalon.
cup a soupquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
nehh ik ga gezond doen. Ik neem zo wel wat cup a soup![]()
Smerig spul
Smoesjes, je bent gewoon een luilak!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef Sjaakz het volgende:
Ik had geen tijd joh, ik moest weg... Thee drinken.
Todesschwalben, waarom heet je todesschwalben=quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef Todesschwalben het volgende:
Wikwakka2, waarom heet je wikwakka2?
Omdat Duits een mooie taal is en het bovendien een historische nickname is voor een bepaalde groep Marokkanen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent gewoon een luilak!
[..]
Todesschwalben, waarom heet je todesschwalben=
Duits een mooie taal, zegt 'iequote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Omdat Duits een mooie taal is en het bovendien een historische nickname is voor een bepaalde groep Marokkanen.
Ach, ga toch poepen joh.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duits een mooie taal, zegt 'ie.
Whehe, straks ga je nog claimen dat Arabisch mooi klinktquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, straks ga je nog claimen dat Arabisch mooi klinkt!!!
Nee, niet terugkrabbelen mevrouwtje!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het dialect/de persoon die het spreekt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het dialect/de persoon die het spreekt.
Dat bedoel ik dus, zo is het nog best te pruimen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |