Gelukkig moesten sjaakz en schwalben ook lachen anders zou er een fatwa op mij zijn uitgesprokenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Moest stiekem wel lachen..maar voel me ook lichtelijk gepest
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig moesten sjaakz en schwalben ook lachen anders zou er een fatwa op mij zijn uitgesproken.
Je mag best honger zeggen, mensen die je dan verbeteren zijn sneuquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Right.
Ik heb honger. Ohnee..dat noem je trek. Oke ik heb trek.
nehh ik ga gezond doen. Ik neem zo wel wat cup a soupquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag best honger zeggen, mensen die je dan verbeteren zijn sneu. Bestel een dubbele kapsalon.
cup a soupquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
nehh ik ga gezond doen. Ik neem zo wel wat cup a soup![]()
Smerig spul
Smoesjes, je bent gewoon een luilak!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef Sjaakz het volgende:
Ik had geen tijd joh, ik moest weg... Thee drinken.
Todesschwalben, waarom heet je todesschwalben=quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef Todesschwalben het volgende:
Wikwakka2, waarom heet je wikwakka2?
Omdat Duits een mooie taal is en het bovendien een historische nickname is voor een bepaalde groep Marokkanen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent gewoon een luilak!
[..]
Todesschwalben, waarom heet je todesschwalben=
Duits een mooie taal, zegt 'iequote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Omdat Duits een mooie taal is en het bovendien een historische nickname is voor een bepaalde groep Marokkanen.
Ach, ga toch poepen joh.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duits een mooie taal, zegt 'ie.
Whehe, straks ga je nog claimen dat Arabisch mooi klinktquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, straks ga je nog claimen dat Arabisch mooi klinkt!!!
Nee, niet terugkrabbelen mevrouwtje!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het dialect/de persoon die het spreekt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het dialect/de persoon die het spreekt.
Dat bedoel ik dus, zo is het nog best te pruimen.quote:
BanSheeBoy, ik heb hele mooie verhalen over je gehoord.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ik me ook maar melden. Ook een Marokkaan, een wederzijdse.²
Goede timing... het is erg rustig hier.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ik me ook maar melden. Ook een Marokkaan, een wederzijdse.²
Zeker omdat de turken hier niet meer posten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Goede timing... het is erg rustig hier.
Ja? Noem er een paar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
BanSheeBoy, ik heb hele mooie verhalen over je gehoord.
Kom er later op terug, nu even genieten van voedsel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Noem er een paar.
Kom hier al 9 jaar.²
Vertel!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb mezelf vandaag weer eens voor schut gezet![]()
Slaapje doen heeft het schaamtegevoel wel verminderd
Ik viel...in de busquote:
Ach ja... Vooral als je er zelf ook wel een beetje om kan lachen is het... wel lachen toch?!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:![]()
ahja..het is nu voorbij. Maar ik ga er zeker nog aan herinnerd worden en ook al is dat niet zo..dan gebeurt er volgende week wel weer wat
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef Sjaakz het volgende:
Marokkanen hebben alleen maar een emmer en een mobiele telefoon nodig.
Een ping is signaaltje wat je naar een andere computer verstuurt om te kijken of de andere computer bestaat/aan staat of om te kijken hoe lang het duurt voordat deze je signaal ontvangt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom heeft iedereen een blackberry en wtf is pingen? Ik ga nu googlen
Oh. Stomquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een ping is signaaltje wat je naar een andere computer verstuurt om te kijken of de andere computer bestaat/aan staat of om te kijken hoe lang het duurt voordat deze je signaal ontvangt.
Ik krijg een kopje heerlijke Marokkaanse theequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef Sjaakz het volgende:
Ik had geen tijd joh, ik moest weg... Thee drinken.
Beetje huismus, beetje grieperig, beetje te oud om elk weekend uit te gaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh. Stom![]()
Waarom zit je op zaterdagavond thuis? Ook een huismus?
Van wie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik krijg een kopje heerlijke Marokkaanse thee
Ahh beterschap!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Beetje huismus, beetje grieperig, beetje te oud om elk weekend uit te gaan
Van jou, ik heb je TR gelezen en van de 7 een 6 gemaaktquote:
Helemaal vergetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Van jou, ik heb je TR gelezen en van de 7 een 6 gemaakt.
kom maar door
Maar wel vanaf hoge hoogte inschenken he
Maar het was een positievequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Een topic door mij gestart is voor het eerst gereport.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!
Duizend maal dank...
[ afbeelding ]
Stond er een complimentje voor mij in dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar het was een positievedat kan ook he
.
lol! Nee dat niet, maar het was ten goede van het topic. En een topic die jij bent gestart.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stond er een complimentje voor mij in dan?
Nee.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven is een en al feest, toch?
WAT??quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja sorry, het is nu eenmaal zo. En sinterklaas bestaat ook niet.
Doe er eens wat aan dan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie hebben stomme gesprekjes.
Post zelf dan eens iets dat niet stom is, maar pas op dat je niet uitglijdt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Heb je nog een dom spelletje? Geen Bubblequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik ben moe.. wil alleen maar knikken, lachen en schaapachtig voor me uit staren
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:55 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heb je nog een dom spelletje? Geen Bubble
Een typische slowchat dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
*gooit bal naar user*quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Maar we kunnen met een stuiterbal overgooien..nou niet overgooien, hij moet één keer de grond raken. Snap je? Dat blijft echt uren leuk..zonder sarcasme
Serieus?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is hij niet super schattig?![]()
Is dat een Marokkaans knulletje?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is hij niet super schattig?![]()
Een verkaasde Marokkaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er staat toch ''Justin Bieber'' boven..
Jawel, maar Bieber kan zomaar een Marokkaanse achternaam zijn toch? Klinkt niet echt Engels in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er staat toch ''Justin Bieber'' boven..
Volgens mij is het een Canadees oid=pquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jawel, maar Bieber kan zomaar een Marokkaanse achternaam zijn toch? Klinkt niet echt Engels in ieder geval.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Sjaakz het volgende:
Stuiterbal game http://www.donpixel.com/play/en/050912180926/
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Canadees oid=p
Nee Bieber kan echt geen Marokkaanse achternaam zijn haha
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, ik ken veel Marokkanen, let nooit op achternamen dus dat soort dingen weet ik niet hoor.
ik kom niet voorbij lvl 7quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Even kijken wie er het verst komt?
nopequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha is ook helemaal niet belangrijk
Oke jij hebt gewonnen.quote:
level 4 lukt wel, maar level 5 met die op en neer gaande balken en die knipperende.... daar loop ik vast.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke jij hebt gewonnen.
Ik zit bij level 4 te prutsen..maar het gaat me niet lukken! Ik zal niet slapen voordat ik bij level 8 ben. Ik kan niet tegen mijn verlies
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
level 4 lukt wel, maar level 5 met die op en neer gaande balken en die knipperende.... daar loop ik vast.
Jemig wat een verschrikkelijk spelquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
http://www.zapping-arena.com/flexball2/
Is het ook!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duits een mooie taal, zegt 'ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |