De ouders alarmeerden de hulpdiensten maar toen was het al te laat.quote:Op maandag 9 november 2009 11:08 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Denk dus dat het ambulance personeel meer kan vertellen. Wie alarmeerde het ambulance personeel trouwens? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Waarom haalt men steeds in fucksnaam Wilders erbij. Echt, vermoeiend hoorquote:Op maandag 9 november 2009 11:13 schreef moussie het volgende:
[..]
Omdat het andere voorbeeld wel een imam was moet deze dat ook maar zijn? Het stond niet voor niets tussen haakjes, maar hé, het zijn moslims dus dan hoeven we het niet zo nauw te nemen, we laten die haakjes weg en verheven het geroddel uit de buurt tot motief, en hoppa, weer een reden om op Wilders te stemmen?
Mwoah, leven en laten leven. Mensen moeten zelf weten of ze religieus zijn of niet maar dit soort extremen moet je niet willen.quote:Even voor de goede orde, die kronkel is er al vanaf het moment dat je geloofd dat er 'goede geesten' zijn, de kwade geesten liggen in het verlengde daarvan
quote:Stuur ze dan maar naar Engeland, daar schijnt elke parochie zijn eigen exorcist te hebben
Wanneer het moord was, of een poging tot duivelsuitbanning door gebedsgenezing op deze achterlijke wijze? Helemaal met je eens.quote:Op maandag 9 november 2009 11:05 schreef error_404 het volgende:
[..]
De man klinkt mij als een godsdienstwaanzinnige in de oren. Dat soort figuren heb je in elke religie en , gek genoeg, zelf onder de atheïsten.
Het is een man die, ongeacht religie, een zieke kronkel in zijn hoofd heeft en blijkbaar dwingend genoeg was om anderen mensen over te halen en in zich te laten geloven.
Deze actie is in dat opzicht helemaal niet godsdienst gebonden; het is de actie van een geesteszieke man die uiteindelijk in doodslag uitmondde. (Doodslag, aangezien ik nergens heb gelezen dat er ook maar enig bewijs is van voorbedachte rade om het meisje haar leven te ontnemen, dus moord.)
Om iemand te overgieten met kokend water ter uitdrijving.quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Straks was het alleen idd een waterkokerKan de brandweer ons weer verlichten met informatie. Wie zet er alleen een waterkoker in de badkamer? Nou ja, ander verhaal
Grappig,quote:Op maandag 9 november 2009 11:13 schreef moussie het volgende:
[..]
Omdat het andere voorbeeld wel een imam was moet deze dat ook maar zijn? Het stond niet voor niets tussen haakjes, maar hé, het zijn moslims dus dan hoeven we het niet zo nauw te nemen, we laten die haakjes weg en verheven het geroddel uit de buurt tot motief, en hoppa, weer een reden om op Wilders te stemmen?
[..]
Even voor de goede orde, die kronkel is er al vanaf het moment dat je geloofd dat er 'goede geesten' zijn, de kwade geesten liggen in het verlengde daarvan
[..]
Stuur ze dan maar naar Engeland, daar schijnt elke parochie zijn eigen exorcist te hebben
En waar ben jij vervolgens mee bezig?quote:maar hé, het zijn moslims dus dan hoeven we het niet zo nauw te nemen
quote:Op maandag 9 november 2009 11:21 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Grappig,
[..]
En waar ben jij vervolgens mee bezig?
Zolang het maar geen moslims zijn bedoel je? Vervolgens doe jij hetzelfde maar zet het woordje chtisten erbij![]()
Lees je posts zelf eens
De al-oude black-widow-smoes "de tv viel plotseling in bad"quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef Waterwereld het volgende:
Straks was het alleen idd een waterkokerKan de brandweer ons weer verlichten met informatie. Wie zet er alleen een waterkoker in de badkamer? Nou ja, ander verhaal
Mja, kan. Ik zou wel balen wanneer we de uitslag van het onderzoek niet te weten komen en het verhaal in het vergetelhoekje zou komen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Om iemand te overgieten met kokend water ter uitdrijving.
Waarom men er Wilders bij haalt moet je mij niet vragen, het is wel wat er gebeurd, en dan dus op basis van een veronderstelde imam en een verondersteld motief.quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom haalt men steeds in fucksnaam Wilders erbij. Echt, vermoeiend hoorHeeft hij die vrouw gedwongen tot deze uitdrijving? Die man staat hier los van
En kom op, we hebben het over Belgie...
En toch doen juist series als Ghost Whisper, Medium, Supernatural ed het erg goed, en dat zijn dan de hedendaagse equivalenten van Hamlet en de Tovernaarsleerling.quote:Mwoah, leven en laten leven. Mensen moeten zelf weten of ze religieus zijn of niet maar dit soort extremen moet je niet willen.
Wederom volkomen relevant, daaruit blijkt namelijk dat zelfs in een land dat wij beschaafd achten exorcisme als volkomen 'normaal' wordt gezienquote:Wederom, totaal niet relevant. In Nederland heb je ook uitdrijvers.
Het is toeval dat dit een Islamitisch gebedsgenezer was? En serieus, hou op met het Wilders-argumentquote:Op maandag 9 november 2009 11:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom men er Wilders bij haalt moet je mij niet vragen, het is wel wat er gebeurd, en dan dus op basis van een veronderstelde imam en een verondersteld motief.
Mensen hebben altijd interesse in het occulte. Dat is iets van alle tijden. Wat is je punt?quote:En toch doen juist series als Ghost Whisper, Medium, Supernatural ed het erg goed, en dat zijn dan de hedendaagse equivalenten van Hamlet en de Tovernaarsleerling.
Hoevaak komen mensen daarbij te overlijden?quote:Wederom volkomen relevant, daaruit blijkt namelijk dat zelfs in een land dat wij beschaafd achten exorcisme als volkomen 'normaal' wordt gezien
Je hoeft het anders niet te benadrukken dat het moslims zijn, met een veronderstelde imam en een verondersteld motief, zoals gezegd komt die achterlijkheid overal voorquote:Op maandag 9 november 2009 11:21 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Grappig,
[..]
Zolang het maar geen moslims zijn bedoel je? Vervolgens doe jij hetzelfde maar zet het woordje chtisten erbij![]()
Lees je posts zelf eens
Grappig om te zien dat je iemand afvalt die nagenoeg hetzelfde zegt als wat jij zegt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:21 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Grappig,
[..]
Lees je posts zelf eens
quote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Je hoeft het anders niet te benadrukken dat het moslims zijn, met een veronderstelde imam en een verondersteld motief, zoals gezegd komt die achterlijkheid overal voor
Als het een Christelijke voorganger was, dan was een link naar het Christendom zelf eveneens even fout.quote:Op maandag 9 november 2009 11:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]En als het een priester was geweest had het er net zo goed gestaan, dit keer gaat het toevallig om een islamitische gebedsgenezer, boehoe.
Uiteraard, net zoals je niet "de islam" hierin kan betrekken als zijnde de bron. Maar de context is in dit geval een islamitische gebedsgenezer, zoals het in een ander geval met een priester een christelijke context heeft.quote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Als het een Christelijke voorganger was, dan was een link naar het Christendom zelf eveneens even fout.
Met dit verschil dat ik niet alle moslims over één kam wil scheren, maar verschil van lezen. En ja, zie dat we het op andere punten met elkaar eens zijn, maar in dit geval doet ze toch echt hetzelfde wat ze een ander verwijt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat je iemand afvalt die nagenoeg hetzelfde zegt als wat jij zegt.
Welk reactie op welke vraag. Je schiet nu 20 vragen op mij af, terwijl ik slechts een simpele en terechte opmerking maakte.quote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ik niet alle moslims over één kam wil scheren, maar verschil van lezen. En ja, zie dat we het op andere punten met elkaar eens zijn, maar in dit geval doet ze toch echt hetzelfde wat ze een ander verwijt.
Dat jij dat niet leest, en waarom quote je de reactie niet waar ik antwoord geef op je vraag?
Of had ik daar geen antwoord op mogen geven? Of moeten beantwoorden met. Nee, uiteraard zijn er geen jonge Imams.
En lees je mijn andere post? Het kan dus ook nog een ongeluk zijn. Die post is eenvoudig uit te leggen door een brandweer denk ik.
Net als bij het christendom kennen de moslims een soort van classis (las ik ergens)quote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Als het een Christelijke voorganger was, dan was een link naar het Christendom zelf eveneens even fout.
Ik zie het verband met mijn post niet, namelijk dat het inherent lieeren van dergelijk gedrag aan het Christendom of aan in dit geval de Islam, gewoon fout is.quote:Op maandag 9 november 2009 11:45 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Net als bij het christendom kennen de moslims een soort van classis (las ik ergens)
Mocht de Imam het hebben gedaan zal hij daar echt de gevolgen wel van merken.
Een islamiet zoekt hulp bij een priester, vast en zekerquote:Op maandag 9 november 2009 11:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]En als het een priester was geweest had het er net zo goed gestaan, dit keer gaat het toevallig om een islamitische gebedsgenezer, boehoe.
Ik vroeg aan Gia hoe zij aan het idee komt dat het meisje vermoord is omdat ze lesbisch was .. dat is tot nu toe namelijk niet meer dan een gerucht uit de gemeenschap ..quote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ik niet alle moslims over één kam wil scheren, maar verschil van lezen. En ja, zie dat we het op andere punten met elkaar eens zijn, maar in dit geval doet ze toch echt hetzelfde wat ze een ander verwijt.
Ik wilde de users erop duiden dat die daad heus wel bestraft gaat worden door iemand uit zijn ambt te zetten, mocht het een Imam zijn en de daad geen ongeluk waar geen uitdrijving aan te pas zou komen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:47 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik zie het verband met mijn post niet, namelijk dat het inherent lieeren van dergelijk gedrag aan het Christendom of aan in dit geval de Islam, gewoon fout is.
Moet je allemaal zelf weten, maar het één gaan veroordelen en vervolgens precies hetzelfde doen omdat het beestje een andere naam heeft? Benoem ik dat toch maar even. Spiegelen? Ik vind het juist een beetje afbreuk doen aan je woordenquote:Op maandag 9 november 2009 11:55 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik vroeg aan Gia hoe zij aan het idee komt dat het meisje vermoord is omdat ze lesbisch was .. dat is tot nu toe namelijk niet meer dan een gerucht uit de gemeenschap ..
en tja, de haakjes rond de 'imam' worden weg gelaten met als gevolg dat er meteen weer mensen beginnen te blaten over 'een reden meer om op Wilders te stemmen' .. dus zo gek is het niet om dan het christendom met zijn geïnstitutionaliseerde exorcisme erbij te halen, zoiets noem je ook wel 'een spiegel voorhouden'
Ik vond die dus niet terechtquote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Welk reactie op welke vraag. Je schiet nu 20 vragen op mij af, terwijl ik slechts een simpele en terechte opmerking maakte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |