de zon schijnt hier nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
De zon schijnt hier nu. Eindelijk mooie kleuren buiten
Ik, het moest het land uit jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
Wie van dat randstedelijke tuig heeft zijn regen naar hier gestuurd![]()
?
quote:
de regen is nou bij jouwquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
Wie van dat randstedelijke tuig heeft zijn regen naar hier gestuurd![]()
?
dan was de andere kant op beter geweestquote:
Ja, was ff etenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het stil![]()
de stilte voor de storm
Vrouwen in je leven zijn slecht voor je.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben sinds 5 jaar weer in een supermarkt geweest![]()
Hou die troep maar lekker bij je... ik zat er middenin toen ik uit het dorp terugfietstequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, was ff etenen die regen terugsturen naar de randstad
.
Ik heb voor het eerst in 10 jaar weer eens cd's gekochtquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben sinds 5 jaar weer in een supermarkt geweest![]()
moet nu even regen buiten de randstad houden
Lege zeker. Om foute stoute illegale clandestiene onwettige verboden muziek die niet mag op te branden. Crimineel!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in 10 jaar weer eens cd's gekocht.
Nee, met muziek erop zelfsquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lege zeker. Om foute stoute illegale clandestiene onwettige verboden muziek die niet mag op te branden. Crimineel!
Jij vuile hielenlikker van de kapitalistische zionistische graai-industriequote:
Ik vond dat die boycot wel lang genoeg geduurd hadquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vuile hielenlikker van de kapitalistische zionistische graai-industrie
zolang het niet naar hier is is het mijn bestquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, was ff etenen die regen terugsturen naar de randstad
.
Oei, dat is serieus lekker nagenieten zegquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bordje leeg. Zit nu na te genieten van een glas Dimple 15y
zonder de kruidnagel mag je hem wel voor me makenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:47 schreef BrandX het volgende:
Haaaai allen
hij zwemt net weg![]()
Ik heb net heerlijke onvervalste superverse stamppot hutspot gemaakt met spekkies, kruidnagel en gelderse worst![]()
![]()
omg wat vind ik dat toch lekker!
Mijn gedachtequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zonder de kruidnagel mag je hem wel voor me maken
Jah!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Oei, dat is serieus lekker nagenieten zeg.
piertjequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zonder de kruidnagel mag je hem wel voor me maken
De kruidnagel is om het wat meer cachet te geven. Wat meer body. Wordt het wat minder flauw van.quote:
HOAXquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
KSC-stamppot meet in mijn huis
Goed zo. Was niet eens echt nodig om te zeggen, maar daarom niet minder waar natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Was niet eens echt nodig om te zeggen, maar daarom niet minder waar natuurlijk
rookworst en spekkies welquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:47 schreef BrandX het volgende:
Haaaai allen
hij zwemt net weg![]()
Ik heb net heerlijke onvervalste superverse stamppot hutspot gemaakt met spekkies, kruidnagel en gelderse worst![]()
![]()
omg wat vind ik dat toch lekker!
Had je net zo goed om de hoek een frietje oorlog en een mexicano kunnen halen....quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rookworst en spekkies wel, de rest is gekookte groente met aardappels
![]()
papa moest vandaag koken, pizza![]()
ik was ook de enige die gegeten heeft.
kook jij zo slechtquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rookworst en spekkies wel, de rest is gekookte groente met aardappels
![]()
papa moest vandaag koken, pizza![]()
ik was ook de enige die gegeten heeft.
ach, er zat iets van groente op de pizza, dat is gezond.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je net zo goed om de hoek een frietje oorlog en een mexicano kunnen halen....
Nee joh de hele boel is doodmisselijk daarquote:
echt niet, papa kan alleen maar lekker kokenquote:
nog 1 dag, dan kan ikweer vluchten naar kantoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh de hele boel is doodmisselijk daar
Drukkig op het werkquote:
had je nooit gedacht ooit te zeggen dat je blij bent om te gaan werkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 1 dag, dan kan ikweer vluchten naar kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |