de zon schijnt hier nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
De zon schijnt hier nu. Eindelijk mooie kleuren buiten
Ik, het moest het land uit jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
Wie van dat randstedelijke tuig heeft zijn regen naar hier gestuurd![]()
?
quote:
de regen is nou bij jouwquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
Wie van dat randstedelijke tuig heeft zijn regen naar hier gestuurd![]()
?
dan was de andere kant op beter geweestquote:
Ja, was ff etenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het stil![]()
de stilte voor de storm
Vrouwen in je leven zijn slecht voor je.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben sinds 5 jaar weer in een supermarkt geweest![]()
Hou die troep maar lekker bij je... ik zat er middenin toen ik uit het dorp terugfietstequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, was ff etenen die regen terugsturen naar de randstad
.
Ik heb voor het eerst in 10 jaar weer eens cd's gekochtquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben sinds 5 jaar weer in een supermarkt geweest![]()
moet nu even regen buiten de randstad houden
Lege zeker. Om foute stoute illegale clandestiene onwettige verboden muziek die niet mag op te branden. Crimineel!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in 10 jaar weer eens cd's gekocht.
Nee, met muziek erop zelfsquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lege zeker. Om foute stoute illegale clandestiene onwettige verboden muziek die niet mag op te branden. Crimineel!
Jij vuile hielenlikker van de kapitalistische zionistische graai-industriequote:
Ik vond dat die boycot wel lang genoeg geduurd hadquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vuile hielenlikker van de kapitalistische zionistische graai-industrie
zolang het niet naar hier is is het mijn bestquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, was ff etenen die regen terugsturen naar de randstad
.
Oei, dat is serieus lekker nagenieten zegquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bordje leeg. Zit nu na te genieten van een glas Dimple 15y
zonder de kruidnagel mag je hem wel voor me makenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:47 schreef BrandX het volgende:
Haaaai allen
hij zwemt net weg![]()
Ik heb net heerlijke onvervalste superverse stamppot hutspot gemaakt met spekkies, kruidnagel en gelderse worst![]()
![]()
omg wat vind ik dat toch lekker!
Mijn gedachtequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zonder de kruidnagel mag je hem wel voor me maken
Jah!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Oei, dat is serieus lekker nagenieten zeg.
piertjequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zonder de kruidnagel mag je hem wel voor me maken
De kruidnagel is om het wat meer cachet te geven. Wat meer body. Wordt het wat minder flauw van.quote:
HOAXquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
KSC-stamppot meet in mijn huis
Goed zo. Was niet eens echt nodig om te zeggen, maar daarom niet minder waar natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Was niet eens echt nodig om te zeggen, maar daarom niet minder waar natuurlijk
rookworst en spekkies welquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:47 schreef BrandX het volgende:
Haaaai allen
hij zwemt net weg![]()
Ik heb net heerlijke onvervalste superverse stamppot hutspot gemaakt met spekkies, kruidnagel en gelderse worst![]()
![]()
omg wat vind ik dat toch lekker!
Had je net zo goed om de hoek een frietje oorlog en een mexicano kunnen halen....quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rookworst en spekkies wel, de rest is gekookte groente met aardappels
![]()
papa moest vandaag koken, pizza![]()
ik was ook de enige die gegeten heeft.
kook jij zo slechtquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rookworst en spekkies wel, de rest is gekookte groente met aardappels
![]()
papa moest vandaag koken, pizza![]()
ik was ook de enige die gegeten heeft.
ach, er zat iets van groente op de pizza, dat is gezond.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je net zo goed om de hoek een frietje oorlog en een mexicano kunnen halen....
Nee joh de hele boel is doodmisselijk daarquote:
echt niet, papa kan alleen maar lekker kokenquote:
nog 1 dag, dan kan ikweer vluchten naar kantoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh de hele boel is doodmisselijk daar
Drukkig op het werkquote:
had je nooit gedacht ooit te zeggen dat je blij bent om te gaan werkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 1 dag, dan kan ikweer vluchten naar kantoor
weer 1quote:
dat was voor ik kinderen hadquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je nooit gedacht ooit te zeggen dat je blij bent om te gaan werken
Sssssttttt. Mini-meeten met BX is tofquote:
Kloptquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssssttttt. Mini-meeten met BX is tof.
ik heb 2 honden die zijn nog ergerquote:
daar weet ik niks vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
crew meet noemen ze datquote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
Komen jullie trouwens ook wel eens cd's tegen in je collectie waarvan je je afvraagt waarom je die ooit hebt gekocht?
Ik zocht net ook de oude cd's (alle albums die ik al had dateren van voor 2000) uit en kwam daarbij het eerste album van Britney Spears tegen... wat bezielde me toen?
![]()
![]()
.
Ik heb tal van cd's die ik via FOK! probeerde te slijten, maar schijnbaar zijn ze zo slecht dat niemand ze wilt hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
Komen jullie trouwens ook wel eens cd's tegen in je collectie waarvan je je afvraagt waarom je die ooit hebt gekocht?
Ik zocht net ook de oude cd's (alle albums die ik al had dateren van voor 2000) uit en kwam daarbij het eerste album van Britney Spears tegen... wat bezielde me toen?
![]()
![]()
.
quote:
jaartje of anderhalf inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is dat wel heel lang gelden geweest
aanvulling:quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaartje of anderhalf inderdaad.
En met damart ook zoiets. Waren twee aparte meets
Je wil boeken weggooien? Dat is zondequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb tal van cd's die ik via FOK! probeerde te slijten, maar schijnbaar zijn ze zo slecht dat niemand ze wilt hebben
Liggen nu nog ind e kast, maar ik denk dat deze snel bij het afval terecht komen.
Heb ook nog 2 kisten met boeken die ik nog moet uitpakken/uitzoeken. Denk dat het grotendeel ook weer weg kan..
Ja idd!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil boeken weggooien? Dat is zonde.
Probeer ze dan te slijten aan liefhebbers.
Daar zaten toch geen Suske en Wiskes met nummers lager dan 67 tussen he?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik heb toen ik naar het buitenland toe gin al mijn boeken weggegeven aan een oud vrouwtje in de straat.
Ik wist dat ze het niet al te breed had, maar graag las. Omg wat was ze er blij meever boven verwachting!
Mijn suskes&wiskes en videobanden enzo heb ik weggegeven aan een opvang voor uit huis geplaatste kinderen tot 12 jaar.
Waren onbewust mijn goede daden voor 2008
whehehequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb tal van cd's die ik via FOK! probeerde te slijten, maar schijnbaar zijn ze zo slecht dat niemand ze wilt hebben
Liggen nu nog ind e kast, maar ik denk dat deze snel bij het afval terecht komen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar zaten toch geen Suske en Wiskes met nummers lager dan 67 tussen he?
Gelukkig maar... ik was al bang dat je collector's items met een waarde van enkele honderden of duizenden euro's had weggegevenquote:
is de fles dan leegquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik schenk er over 10 minuten ofzo nog eentje inmijn laatste voor vanavond.
marcquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar... ik was al bang dat je collector's items met een waarde van enkele honderden of duizenden euro's had weggegeven.
Hij zal wel een leven hebben.quote:
Dat was wel het laatste nieuws idd. Getrouwd en wel ergens in Noord-Holland gaan wonen. Ik hoop gewoon dat het goed gaat met hemquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zal wel een leven hebben.
Een foto die je hebt genomen voordat je aan de fles begon vanavond?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, en ik kan pics als bewijs toevoegen als het moet
note to myselfquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar... ik was al bang dat je collector's items met een waarde van enkele honderden of duizenden euro's had weggegeven.
Die woont ver weg toch?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zal wel een leven hebben.
Neee... Ik ga dat doen met de cd's die ook niet verkoopbaar blijken te zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil boeken weggooien? Dat is zonde.
Probeer ze dan te slijten aan liefhebbers.
ik wachtquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, en ik kan pics als bewijs toevoegen als het moet
quote:
Hij woonde toch eerst in het oosten ergens?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat was wel het laatste nieuws idd. Getrouwd en wel ergens in Noord-Holland gaan wonen. Ik hoop gewoon dat het goed gaat met hem.
Nee, ergens in Noord Holland. En daar is hij verhuisd van de ene kant naar de andere kant van Noord-holland :0.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Hij woonde toch eerst in het oosten ergens?
quote:
Net zoals ik vanaf nuquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zal wel weer heel hard moeten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |