ik geloof jequote:
sorryquote:
LL is hier wat verwacht je danquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zal wel weer heel hard moeten werken
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Net zoals ik vanaf nu
Ciao en laters!
waar ?quote:
trustenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 031 goldfinger1963
02. 025 BrandX
03. 018 Dr_Flash
04. 016 DaMart
05. 010 marcb1974
06. 006 wel.o.k
07. 005 Sjowhan
08. 005 MPG
09. 004 Papierversnipperaar
10. 002 indahnesia.com
11. 002 vrolijke-frits
12. 001 motorbloempje
13. 001 OA
Reeks-statistieken!
Ik heb wat dat betreft mega mazzel met dit huisje. Vanaf een uurtje of 12 heb ik de rest van de dag de zon vol op mijn balkonquote:Op zondag 8 november 2009 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
Het zonnetje schijnt hier in de keuken ook. Aangezien ik daar geen balkon heb, is het voor mij dit keer: jammer joh!
giga contrast met gister inderdaadquote:Op zondag 8 november 2009 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen
![]()
Wat een schitterend weer ineens vandaag
BeeIxquote:
That post is worthless without picsquote:Op zondag 8 november 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
Wat een prachtig weer vandaag. Net terug van 2 uurtjes wandelen in het duin. Dat ziet er op de foto's denk ik toch ook wel wat mooier uit dan met die somere grauwe lucht van vorige week.
helemaal mee eensquote:
en ik denk dat ik ook een camera mee ga nemenquote:Op zondag 8 november 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog even de mooiste foto's uit die 144 van vanochtend zoeken.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, er staan wat foto's online: [centraal] herfstfoto's
Inclusief een hertfst:
[ afbeelding ]
En een eekherfst:
[ afbeelding ]
Die eekhoorn bleef even poseren voor me... die hing een halve minuut zo tegen die boom. Net voldoende tijd voor mij om die foto te makenquote:
mooie foto'squote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, er staan wat foto's online: [centraal] herfstfoto's
Inclusief een hertfst:
[ afbeelding ]
En een eekherfst:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit binnen met de muts op de kopnet even met de tondeuse aan de gang geweest, koud boven nu
zo kaal is dat nietquote:
Ik ben er maar mooi weer een half pond mee afgevallenquote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo kaal is dat niet![]()
bij mij is dat lang haar
quote:Op zondag 8 november 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er maar mooi weer een haf pond mee afgevallen
hier gelukkig niet maar het is wel koud aan het wordenquote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt hier nu wel erg mistig, vrij plotseling
Hier ook. Ik zag het daarstraks wel spectaculair aankomen... de lucht hier was nog blauw, en boven het duin grijs en daaronder een witte mistdeken.quote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt hier nu wel erg mistig, vrij plotseling
Hier is het nog steeds onbewolkt!quote:Op zondag 8 november 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook. Ik zag het daarstraks wel spectaculair aankomen... de lucht hier was nog blauw, en boven het duin grijs en daaronder een witte mistdeken.
maar wel koudquote:
een droogtrommel wil ook wel helpenquote:Op zondag 8 november 2009 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerige kutwinter
Was drogen? Dat is verwarming aan (anders wordt het in geen 3 dagen droog) en ramen open (anders ga je kapot van de zeepdampen). En dus is het toch gewoon steenkoud binnen
Zal blij zijn als ik een aparte ruimte heb om de was te drogen, di's niks
Reuze handige uitvinding.quote:Op zondag 8 november 2009 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een droogtrommel wil ook wel helpen
quote:
IN een studentenflat zekerquote:Op zondag 8 november 2009 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een droogtrommel wil ook wel helpen
daar ook welquote:
maar goed dan dat Fok! er isquote:Op zondag 8 november 2009 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
de was,ik wist dat ik nog wat vergeten was dit weekend.
is ook niet mijn wekr normaal.
Warm is inderdaad andersquote:
Mooie plaatquote:Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
Warm is inderdaad anders![]()
Je kan echter wel mooie foto's maken op zulke dagen.
[ afbeelding ]
Dat is het minste probleem: Bovenop de wasmachinequote:Op zondag 8 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ook wel
klein probleem is waar zet je dat kreng
mooie fotoquote:Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
Warm is inderdaad anders![]()
Je kan echter wel mooie foto's maken op zulke dagen.
[ afbeelding ]
dat is altijd zolang ze het zelf maar niet hoeven te betalenquote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het minste probleem: Bovenop de wasmachine![]()
Groter probleem: Niemand heeft geld > Niemand vindt het nodig > Uiteindelijk schaf je zelf zo'n ding aan > Iedereen vindt het toch wel hel handig eigenlijk![]()
In Deventer komt definitely een droger
Dat geloof je nooit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dat geloof je nooit...
Hoax! rotterdam=randstad=betonjungleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
heb je al bij conrad gekeken ?quote:Op zondag 8 november 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en eigenlijk het liefst met NOG meer laatjes
Whehe. Weer wat geleerdquote:Op zondag 8 november 2009 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaar...
Het was dan ook niet hier maar hier.
Nog nietquote:Op zondag 8 november 2009 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je al bij conrad gekeken ?
http://www1.conrad.nlquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm die hebben ook niet echt wat ik wil.. Ik zal weleens bij een Blokker of een ijzerhandel of zo binnenlopen![]()
Farnell? Die leveren niet aan particulieren geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
zat net al te kijken maar weet niet meer de naam van dat andere bedrijf
Heeft de lokale gamma/praxis/etc die dingen niet?quote:Op zondag 8 november 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm die hebben ook niet echt wat ik wil.. Ik zal weleens bij een Blokker of een ijzerhandel of zo binnenlopen![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek trouwens iets als een opbergsysteem met zo veel mogelijk laatjes, veel kleine (zeg 5 cm) en wat grotere (tot ca. 20 cm). Weet iemand toevallig waar ik op Internet zoiets kan vinden? Ik zoek dus zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan wat meer info over hoe groot die laatjes zijn en waar ik het kan kopen voor niet al te overdreven veel geld.
is iig niet echt duidelijk of ze dat wel doenquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja daar was ik dus ook alMaar die leveren niet aan particulieren denk ik
die hebben meestal wel van dat soort dingenquote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen wel ff bij de Gamma kijken iig
welk heb je dit keer gelezen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer een boek uit! En nu de stapel ongelezen boeken steeds kleiner wordt, en mijn boekenkast steeds voller, moet ik toch maar weer eens gaan puzzelen met de ruimte in de boekenkast>
Nee, MIJN boekenkastquote:
'Het verloren symbool' van Dan Brown. En nu ga ik beginnen met 'Onder professoren' van Willem Frederik Hermansquote:
typen op een PsP is vermoeinder dan het lijkt.quote:
Ik had het tegen dat sletfiguur. Ik ga er van uit dat JIJ wel weet wat een pronomen possesivum is.quote:
Jij typt met Paint Shop Pro?quote:Op zondag 8 november 2009 22:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
typen op een PsP is vermoeinder dan het lijkt.
Dan neem je een pc. Sim-pel.quote:Op zondag 8 november 2009 22:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
typen op een PsP is vermoeinder dan het lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |