Geweldige foto.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Verder vandaag nog geprobeerd fantasievol te zijn (met dure camera, dat wel...):
[ afbeelding ]
(groter op flickr)
Thnx...quote:Op zondag 8 november 2009 15:29 schreef RikH het volgende:
Crash ik ben zeer te spreken over de eerste foto van jou lijstje! Super!
Mij spreekt vooral aan dat je heel diep gezeten hebt dus de padde(n)stoel van schuin onder geschoten hebt, daarbij vind ik het speelse in de foto het blaadje op de padde(n)stoel. De grijzige achtergrond moet ik nog wel wat aan wennenquote:
Idd ... was het ff spelen met het speelgoed wat de natuur levert.quote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef RikH het volgende:
[..]
Mij spreekt vooral aan dat je heel diep gezeten hebt dus de padde(n)stoel van schuin onder geschoten hebt, daarbij vind ik het speelse in de foto het blaadje op de padde(n)stoel. De grijzige achtergrond moet ik nog wel wat aan wennen
Geweldig mooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:00 schreef Archibaltus het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt met mijn telefoon
Bespeur ik hier sarcasme?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:28 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Geweldig mooi.
Wat een compositie, wat een kleur! Zou zo uit een film kunnen komen.
Welke gsm betreft het?
Oprecht geen sarcasmequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef Archibaltus het volgende:
[..]
Bespeur ik hier sarcasme?![]()
Ik weet dat de kwaliteit niet goed is maar wat wil je met de nokia n8..
Aha oké dan, bedankt voor je compliment.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:46 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Oprecht geen sarcasmeIk vind hem erg mooi!
Mooi!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:04 schreef Ilse86 het volgende:
Afgelopen week ook maar eens het bos in gelopen voor wat cliché herfstfoto'sHelaas waren de bomen nog niet zo rood, maar er stond wel al een lief paddenstoeltje.
[ afbeelding ]
2e foto isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi!.
Ik ben zelf zondag weer even de duinen in geweest. De echte herfstkleuren worden toch steeds mooier zichtbaar!
[ afbeelding ]
... en de herfstzon tussen de bomen...
[ afbeelding ]
mooiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:04 schreef Ilse86 het volgende:
Afgelopen week ook maar eens het bos in gelopen voor wat cliché herfstfoto'sHelaas waren de bomen nog niet zo rood, maar er stond wel al een lief paddenstoeltje.
[ afbeelding ]
Misschien dat je ze iets meer kleur had kunnen gevenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Van gisteren:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef murp het volgende:
[..]
Misschien dat je ze iets meer kleur had kunnen geven
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|