1 |
Btje stom van jouquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Stali het volgende:
Fantasie wordt duidelijk niet meegeleverd bij al die dure camera's he?
tnx typo en zag later die hekjes/haakjes..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef HMaster-II het volgende:
TT aangepast
wat is er mis mee?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Stali het volgende:
Stom nog wel?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Btje stom van jou
Vooral de foto's van de TS zijn best wel mooi en apart
Tja het kan ook zonder dure camera hoor. De laatste foto is ook zonder dure camera. Maar laat jou fantastische foto's (zonder dure camera dus) maar eens zien dan.. Misschien kan ik dan nog wel iets van je fantastische fantasie leren..quote:Met een dure camera weet ieder mens een rood blaadje scherp te kieken.
En vrijwel iedere rukker kan een dure camera kopen maar het is hier wel zo talentloos schieten dat zelfs de herfstkalender van de Blokker er nog groen van ziet.
Nee, zoveel ingezoomde scherpte kan helemaal niet zonder dure camera.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef janeway het volgende:
[..]
Tja het kan ook zonder dure camera hoor. De laatste foto is ook zonder dure camera. Maar laat jou fantastische foto's (zonder dure camera dus) maar eens zien dan.. Misschien kan ik dan nog wel iets van je fantastische fantasie leren..
volgens de exif is de foto met deze camera gemaakt....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, zoveel ingezoomde scherpte kan helemaal niet zonder dure camera.!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
volgens de exif is de foto met deze camera gemaakt....
http://www.kieskeurig.nl/(...)_760/prijzen/159335/
Leg dat "uberpwnage op stali " dan maar es uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Danny het volgende:
[..]
(ik lach niet vanwege de camera, maar vanwege de überPwnage op stali)
Je bent lid van de "beste stuurlui" groep?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Leg dat "uberpwnage op stali " dan maar es uit..
Blijkbaar is men hier zo gevoelig voor kritiek dat men spontaan wat originelers uit de kast weet te halen.
Ik ben geen trol in FOT. Dus dat uberpwnage is gelul he? Ik ben een user die toevallig iets van kritiek heeft op users die zelf zeggen iets te kunnen. Ik pretendeer alles behalve dat maar als ik als kijker kritiek heb moet ik het zelf ineens beter kunnen..
Kun je al inhoudelijk lezen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je bent lid van de "beste stuurlui" groep?
dude ene foto is gewoon subjectief, jij bepaalt niet wat goed of slecht, noch ik, noch hij of zij. Mensen die pretenderen er verstand van te hebben zijn de ergstequote:
Jij: "pff, met dure camera's is het niet zo moeilijk dat de foto's uit de OP mooi zijn"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Leg dat "uberpwnage op stali " dan maar es uit..
Blijkbaar is men hier zo gevoelig voor kritiek dat men spontaan wat originelers uit de kast weet te halen.
Het gaat niet zozeer om de kritiek, maar om de manier waarop je die uit, de (duidelijk niet kloppende) inhoud ervan en hoe je jezelf hier nogal betweterig neerzet. Met goedkope camera's kun je prachtige foto's maken en met camera's van 4000 euro kun je complete bagger schieten. Je kritiek is te algemeen om serieus genomen te worden imo.quote:Ik ben geen trol in FOT. Dus dat uberpwnage is gelul he? Ik ben een user die toevallig iets van kritiek heeft op users die zelf zeggen iets te kunnen. Ik pretendeer alles behalve dat maar als ik als kijker kritiek heb moet ik het zelf ineens beter kunnen..
Als je dit kritiek noemt heb je helemaal gelijk. Ik (en velen met mij) noemen het gewoon gezuig. Vertel dan per foto wat er aan mankeert en waarop jij baseert dat het om een dure camera zou gaan. Of liever; post wat foto's van jezelf en draag actief bij. Dan hebben we er allemaal wat aan. Als je niets hebt bij te dragen, ga dan gewoon ergens anders heen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Stali het volgende:
Prettig plaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Danny het volgende:
Verder doe ik even ontopic mee met een 's morgens genomen plaatje gemaakt in het Engelse Werk in Zwolle...
[ afbeelding ]
(tevens tvp)
Fantasie kun je ook niet fotograferen he,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Stali het volgende:
Fair. Je hebt gelijk behalve dat ik helemaal niet betweterig post in FOT en ook niet in dit topic trouwens. Ik lurk veel in dit subforum maar ben geen actieve poster en ook geen baggeraar. Toen ik dit topic zag was ik grumpy want weer een partij rode kutblaadjes, scherp gekiekt en een totaal gebrek aan creativiteit. Wat dat betreft vind ik de foto's hier vlakboven juist weer leuk want dat is echt wandelen in het bos etc. Daar geniet ik dan weer meer van. Iets moois zien i.p.v. iets perfect willen maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:56 schreef Danny het volgende:
[q]Het gaat niet zozeer om de kritiek, maar om de manier waarop je die uit, de (duidelijk niet kloppende) inhoud ervan en hoe je jezelf hier nogal betweterig neerzet. Met goedkope camera's kun je prachtige foto's maken en met camera's van 4000 euro kun je complete bagger schieten. Je kritiek is te algemeen om serieus genomen te worden imo.
[..]
Ik heb maar een cam van 129 euro... vier jaar oud ( en dus niet eens 200 euro) en ben bepaald geen fotograaf. Heb wel een hond om mee te nemen naar het bos.quote:Als je dit kritiek noemt heb je helemaal gelijk. Ik (en velen met mij) noemen het gewoon gezuig. Vertel dan per foto wat er aan mankeert en waarop jij baseert dat het om een dure camera zou gaan. Of liever; post wat foto's van jezelf en draag actief bij. Dan hebben we er allemaal wat aan. Als je niets hebt bij te dragen, ga dan gewoon ergens anders heen.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Macrofoto's van herfstblaadjes...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Stali het volgende:
Nou hoppekee danquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:38 schreef Mystical_moonlight het volgende:
Leuke discussie.. maar er mogen wel wat meer foto's komen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:46 schreef childintime het volgende:
Ook zonder fantasie, maar wel om te proberen een stukje van dat gevoel van al die mooie dingen die je om je heen ziet over te brengen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat het nep is. Het is deel van de halloween versieringen in Bobbejaanlandquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:34 schreef childintime het volgende:
Met een Canon powershot, dus niks geen digitale spiegelreflex![]()
Foto 2 van Danny is heel erg mooiIk zie dat hier ook elke ochtend op de hei als ik met de hond loop...... Het ziet er zo mooi uit
A! vondelpark.. dat bankje heb ik een keer in het voorjaar gefotografeerd.. maarja verkeerde topic.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef Roi het volgende:
Van vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Dank je, maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat het nep is. Het is deel van de halloween versieringen in Bobbejaanland(edit: vraag me nu opeens af of het nou fantasieloos of fantasieVOLis
)
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Ik zal eens kijken of het aankomende week nog mooi weer is s'morgens vroeg en ik kan proberen of ik het in het echt kan vastleggen. Da's best lastig, want ik moet tegen de opkomende zon in fotograveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |