S. was de bel-Piet.quote:Op zondag 15 november 2009 21:45 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hahahaha, renzell!!Te gek!
Wie was de belpiet?
Vicky, wat ontzettend rot toch dat het zo lang duurt! Veel sterkte, ik hoop echt dat jullie snel verlost zijn van alle ziek en zeer!
Hi hi, nee hoor Snoop, Juul die heeft alleen maar mooie chocodroompjes vannacht.quote:Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef snoopy het volgende:
leuke dingen vamp
Gaat ie straks niet eng dromen Renz
Die van mij maakte zich al zorgen hoe Sinterklaas nou binnen kon komen vannacht. Maar toen had hij het al 'bedacht'! 'Door ons raam natuurlijk' dat staat altijd op een kier maar is wel op de eerste etage
En zingen moest met de voordeur open anders zou de Sint het misschien niet kunnen horen
Wat lief Snoop, de voordeur open. Hier zongen we met wijd open balkondeuren.quote:Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef snoopy het volgende:
leuke dingen vamp
Gaat ie straks niet eng dromen Renz
Die van mij maakte zich al zorgen hoe Sinterklaas nou binnen kon komen vannacht. Maar toen had hij het al 'bedacht'! 'Door ons raam natuurlijk' dat staat altijd op een kier maar is wel op de eerste etage
En zingen moest met de voordeur open anders zou de Sint het misschien niet kunnen horen
Dat is mijn grootste angst bij Fleur. Ik heb het altijd verschrikkelijk gevonden om zo de waarheid te verdraaien en nu nog steeds. Ik draai er letterlijk omheen. Ze weet wie bij ons op het dorp de pieten zijn (oa. oppasdochter), maar het geloof in sinterklaas e.d. dat is er. En ik weet dat ze een enorm rechtvaardigheidsgevoel heeft. Dus hoe groot haar kwaadheid en teleurstelling gaat zijn als ze er achterkomt dat het een groot spelletjes is. Ik zou het niet weten. Maar ik kan jouw gevoel goed begrijpen en ik probeer eigenlijk er naar toe te werken dat Fleur het zelf uitpluisd. De vragen die ze stelt die beantwoord ik meestal met een tegenvraag. Ik ga het d'r nog niet vertellen, maar ik ga ook niet glashard tegen d'r liegen. Ik kan dan simpelweg niet.quote:Op maandag 16 november 2009 00:31 schreef kissaa het volgende:
Mijn geloof in Sint en Piet was ook echt maar niet onvoorwaardelijk. Van kleins af aan werd mij verteld over de goede Sint en zijn pieten. Ik heb me altijd afgevraagd hoe het kon dat Sint de Piet cadeautjes door de kachelpijp liet gooien/in je schoen stopten, en dat ze niet verbrandden. Hoe kon het paard over de nok van het dak lopen?
Toen mijn vragen te veel werden voor mijn ouders, hebben ze me de waarheid verteld.
Wat was ik boos! Ze hadden me al die jaren voorgelogen.
Terwijl een groot goed was: nooit liegen!
vanmorgen ahd ze 36,7 dus dat was netjes. Ze is gewoon naar school gegaan. Tegen de meester gezgd dat ze koorts had gehad en gevraagd of hij Amber wel wat beter in de gaten kon houden.quote:Op maandag 16 november 2009 15:49 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het met Amber vandaag, Vicky?
En in de herhaling, hoe heeft je middelste het kerkbezoek ervaren, TF?
Hij slaapt alquote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef snoopy het volgende:
Rewimo, foto!
Morris heeft dit jaar op maandag een andere juf dan de rest van de week. Toen ik hem haalde sprak ze me even later in de gang aan: 'Het gaat zo fijn met Morris, hij ontwikkelt zich zo goed. Het is echt een moppie.'Mijn kind
Zal volgende keer eens vragen wat ze precies bedoelt met dat ontwikkelen, ik was nu alleen maar verbaasd dat ze me zo aansprak. Lekker gevoel is dat.
Wat heerlijk om te horen, snoopyquote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef snoopy het volgende:
Morris heeft dit jaar op maandag een andere juf dan de rest van de week. Toen ik hem haalde sprak ze me even later in de gang aan: 'Het gaat zo fijn met Morris, hij ontwikkelt zich zo goed. Het is echt een moppie.'Mijn kind
![]()
het voelt zo stom, zo lang zit ze nog niet op school, maar ik mis gewoon wat..quote:Op maandag 16 november 2009 22:22 schreef renzell het volgende:
Oh Snoop, wat heerlijk om te horen, dat alles gewoon zomaar goed en fijn gaat!
Lastig hoor Vicky, lijkt me, zo'n school waar je een raar of zelfs naar gevoel bij hebt.Maar ik zou je gevoel daarover toch heel serieus nemen. Het is zo belangrijk dat je als ouder achter de school van je kind kunt staan! Goed dat je binnenkort een gesprekje hebt.
En beterschap voor Amber!Oorontsteking, bah, naar!
![]()
hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef chacama het volgende:
Ik weet dat dit pedagogisch misschien totaal onverantwoord is, maar alles beter dan het ziekenhuis.
Ja en nee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef lily het volgende:
[..]
hoezo eigenlijk?
Ze kwakkelen nu toch al een tijdje. Het lijkt me helemaal geen slecht idee om haar even op te laten knappen in het ziekenhuis, eerlijk gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |