Ja dan trek ik mijzelf terug namelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Of is dat tactisch, dat tot het laatst wachten?![]()
(Grapje heur)
Ik wil nietquote:
Nou meis, mag je blij zijn dat t cola wasquote:
flashback naar een zekere zaterdagavond??quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou meis, mag je blij zijn dat t cola was
Hier is ook al gezogen (ja, je leest het goed!) en gedweild en er moet nog afgewassen worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
ik heb gezogen (ja hihihi ze zei gezogen) ik moet nog afwssen en opruimen. I hef no sin!
Ik eet vanaaf alleen
Ik heb de keuze uit zuurkool uit de vriezer met rookworst, of patatjes uit de frituurpan
Aaaaaaaaah.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:25 schreef Qwea het volgende:
OH-OH IK ZAG EEN ADVENTSKALENDER LIGGEN BIJ DE DEKA.
Alleen zit er van die goedkope prut chocolade in dus ik heb heb laten liggen
Goed van mij hea
Je hebt niks te willen.quote:
Kruidvatquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh waar had je die vandaan dan?
Ik moet nieuwe halen, ben mn flesje helemaal kwijt.
Heeft t nog iets gedaan voor die teken trouwens?
Hij zag er wel kjoet uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah.
Dr zit altijd goedkope prutchocolade in, het gaat om het idee
Ikke niet alleen mijn toetsenbord gaat zo plakken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEE
Ik word van jullie alleen nog maar meer hyper!
No shitquote:
Ik denk ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef MrSubtle het volgende:
Vanavond eet ik frietjes... of de luie versie... frietjes
Voor of na het komen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dan trek ik mijzelf terug namelijk
Nee rot ff lekker op , dan mis ik door jou de boot zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kruidvat
Ja, geen teken meer gezien sindsdien![]()
Flesje kost iets van 1,85 ofzo.
Als je het daar nou niet kan krijgen, roep dan ff als je naar texel gaat (je ging toch binnenkort?) dan breng ik het naar de boot
ja ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef MrSubtle het volgende:
Vanavond eet ik frietjes... of de luie versie... frietjes
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:15 schreef nieslief het volgende:
Dizzy-Miss-Lizzy Cat22
Loveless85
ik-zei-de-gek
Ynske
Mr.Subtle
MissBliss
Strega
Morretje
Nonneke
Greys
Nog 12 te gaan.
Ik haat afwassenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier is ook al gezogen (ja, je leest het goed!) en gedweild en er moet nog afgewassen worden.
Vanaaf eet ik kipfilet met koolrabi (of de luie versie: erwtjes uit den vriezert) met rosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |