quote:
Op die groepspagina staat de status en de uitsluitingen (Pagan/Strega)quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ik ga nog eens in mijn mail kijken, ik heb ergens iets gemist
Ik sla overquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gros hiervan is nog wel online vanavond toch?![]()
Ik wil trekken vanavond!
quote:
*Nieslief gaat gauw verlanglijstje wijzigen in ik wil alleen maar Lush*quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt op het lijstje: geen Lushik wil niet dat mijn kostbare 10 euro opgaat aan dat soort rommel
Hm, ik ben allergisch voor vis, maar dat hoeft er vast niet opquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mocht je iets niet lusten of allergisch zijn of over je nek gaan van vanille of zo, zet het vooral op je lootje
Je moet links en rechts eens klikkerdeklikken, dan zie je eenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ik ga nog eens in mijn mail kijken, ik heb ergens iets gemist
God ik hoop nu dat ik jouw lootje krijgquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, ik ben allergisch voor vis, maar dat hoeft er vast niet op
Succes !!!!!quote:
Omdat ik heul braaf een mooi lijstje er direct op zetquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
DML, waarom staat er bij jou dat je je lootje nog niet hebt ingeleverd?![]()
Ja ja dat zeg je nu maar vanaaf kun jij niet meer typen dan heb je een lamme hand.quote:
Of is dat tactisch, dat tot het laatst wachten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik heul braaf een mooi lijstje er direct op zet
Pfftquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik heul braaf een mooi lijstje er direct op zet
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef MrSubtle het volgende:
WIE HEEFT GREYS UITGELEGD WAAR ZE DE STATUS KAN ZIEN![]()
Snap je dan niet dat dat gevaarlijk is voor de mensen die nog niet hebben geactiveerd?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Qwea het volgende:
zo, nou, dat was makkelijk
Er zit dus nog wel etter op want mn watje was groen geel. Straks nog maar ff doen
Oi!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
God ik hoop nu dat ik jouw lootje krijg. En dan morgen al een lekkere verse vis sturen
![]()
Dat was ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef MrSubtle het volgende:
WIE HEEFT GREYS UITGELEGD WAAR ZE DE STATUS KAN ZIEN![]()
Snap je dan niet dat dat gevaarlijk is voor de mensen die nog niet hebben geactiveerd?
ja zo snugger was ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou niet ook nog biotext en zo gaan doen, geen badedas, geen soda, alleen die tea tree !
Ben net mijn lijstje aan het copy pasten maar ik typte mijn oude adres terwijl het naar mijn nieuwe woonadres moetquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Pfftn00b, echte die-hards hebben hun lijstje al dagen geleden getypt en er nu gewoon ingeplakt
quote:
WAT?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Oh god, de weg naar 17 december is lang met al dit gehyper
Daar heb ik personeel voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja ja dat zeg je nu maar vanaaf kun jij niet meer typen dan heb je een lamme hand.
Dat tintelt juist lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had cola in mijn mond!!!!! Ja had ja.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja zo snugger was ikEn dan vanaaf voor het slapen gaan ff hydrocortidermen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je wil zien wat er ook alweer gebeurt als je je boobs flashed naar Bokito en IEMAND JE DAARNA IN ZN HOK TIEFT moet je dat vooral doen laivordquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dank ga ik morgen in allebei je oren hyperen!
Wel hendig dat ik nooit 1 ding van iets kan kopen maar altijd 3 dingen van iets meeneemquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Surequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
DML: kun je nog aanpassen dat HET LOOTJEvan MR.S getrokken moet worden door Greys, Morretje of ik?
*maakt aftelkalender*quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
WAT?ZEI IEMAND 17 DECEMBER?
IS HET AL ... oh... wacht...
Thee of ijsblokjequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat tintelt juist lekker![]()
Mag je gewoon in je mondje houden heur
Dat jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Issie door je neus naar buiten gekomen?
Das heul niet prettig icm zuigen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Issie door je neus naar buiten gekomen?
Das heul niet prettig icm zuigen
Oh waar had je die vandaan dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel hendig dat ik nooit 1 ding van iets kan kopen maar altijd 3 dingen van iets meeneem
altijd op voorraad
jij sproeit wel veel cola vandaag hequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |