quote:
Op die groepspagina staat de status en de uitsluitingen (Pagan/Strega)quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ik ga nog eens in mijn mail kijken, ik heb ergens iets gemist
Ik sla overquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gros hiervan is nog wel online vanavond toch?![]()
Ik wil trekken vanavond!
quote:
*Nieslief gaat gauw verlanglijstje wijzigen in ik wil alleen maar Lush*quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt op het lijstje: geen Lushik wil niet dat mijn kostbare 10 euro opgaat aan dat soort rommel
Hm, ik ben allergisch voor vis, maar dat hoeft er vast niet opquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mocht je iets niet lusten of allergisch zijn of over je nek gaan van vanille of zo, zet het vooral op je lootje
Je moet links en rechts eens klikkerdeklikken, dan zie je eenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ik ga nog eens in mijn mail kijken, ik heb ergens iets gemist
God ik hoop nu dat ik jouw lootje krijgquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, ik ben allergisch voor vis, maar dat hoeft er vast niet op
Succes !!!!!quote:
Omdat ik heul braaf een mooi lijstje er direct op zetquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
DML, waarom staat er bij jou dat je je lootje nog niet hebt ingeleverd?![]()
Ja ja dat zeg je nu maar vanaaf kun jij niet meer typen dan heb je een lamme hand.quote:
Of is dat tactisch, dat tot het laatst wachten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik heul braaf een mooi lijstje er direct op zet
Pfftquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik heul braaf een mooi lijstje er direct op zet
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef MrSubtle het volgende:
WIE HEEFT GREYS UITGELEGD WAAR ZE DE STATUS KAN ZIEN![]()
Snap je dan niet dat dat gevaarlijk is voor de mensen die nog niet hebben geactiveerd?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Qwea het volgende:
zo, nou, dat was makkelijk
Er zit dus nog wel etter op want mn watje was groen geel. Straks nog maar ff doen
Oi!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
God ik hoop nu dat ik jouw lootje krijg. En dan morgen al een lekkere verse vis sturen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |