Je trekt iig. een lijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wil ook jij het linkje in de quote weghalen? Dank!
Sommige zijn stukquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
HYPER HYPER HYPER
BIJNAAAAAAAA WEEKEEEEEEEEEND
Ja ik snappum, zag het niet direct.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja sorry. Ik word daar gewoon een beetje nerveus van. Het is echt mijn belangrijkste privé adres met echt mijn achternaam e.d er in.
Ja ik zag t, stomme cheerleadersquote:
Begrijpelijk, toen je het aan Ll vroeg deed ik het gelijk ook al, logisch. Ben zelf ook niet zo gesteld op mijn hoofdaccount in de openbaarheid.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja sorry. Ik word daar gewoon een beetje nerveus van. Het is echt mijn belangrijkste privé adres met echt mijn achternaam e.d er in.
Als ik niet de organisator was had ik dat gedaan maar ik wilde nu een adres gebruiken waar ik vaak check.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snappum, zag het niet direct.
Misschien handig om voor dit soort dingen en nieuwsbrieven, prijsvragen en andere crap gewoon een onzin-adresje te nemen
http://www.ibood.com/nl/nlquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef Ynske het volgende:
Vloerverwarming staat aan en ik heb koude voeten
you're kidding?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
hier staat ook voor 't eerst deze herfst/winter de verwarming beetje aan
ff een spatie ertussen bij de defecte en dan doen ze het weer.quote:
ik ga nu frietjes halenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
oh en ik at pasta, spinazie, champignons en een lekkere dikke runderschnitzel
Nee, 't zijn gewoon een paar stomme cheerleadersquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
ff een spatie ertussen bij de defecte en dan doen ze het weer.
Nee ik meen hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
you're kidding?die staat hier al zeker een maand volop aan
soow he eelt op je zielquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik meen het![]()
En ik lig niet eens met kopjes thee op de bank s'avonds![]()
Bikkel ben ik hé!
Neem Thunderbird als mailprogramma, die kan ook Gmail ophalen. D_M_L@gmail.com bv.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als ik niet de organisator was had ik dat gedaan maar ik wilde nu een adres gebruiken waar ik vaak check.
Of gewoon laten doorsturen naar je 'echte' account, ben je helemaal zo klaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neem Thunderbird als mailprogramma, die kan ook Gmail ophalen. D_M_L@gmail.com bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |