Ik vind het wat opdringerig. Aan het eind van het weekend is vast alles gedaan. Alleen als Muis de laatste zou zijn vind ik een sms een optie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja I know, maar een lief smsje in de trant van 'als je je goed genoeg voelt kan je je SS lootje activeren, alles is iig verstuurd' kan toch geen kwaad![]()
Bedoel niet dat ze nou perse het MOET komen doen ofzo
Iedereen checkt zijn mail toch elke dag wel even?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk ook dat Muis een vriendelijke SMS alert niet erg zal vinden. Is iig gemakkelijker dan te proberen 3 topics door te lezen als je er een half uur niet bent geweest.
Nou daar moet ie toch wel blij van worden dunkt mequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:58 schreef Strega het volgende:
Nou Pagan komt net thuis, ik zal hem de leuke Topic Tekst zo laten zien.
Eens kijken of hij dan nog zo blij is
Ik laat Pagan zo antwoorden hoor, hij stapt net binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Iedereen checkt zijn mail toch elke dag wel even?
"Muis! Stoned sletje van me! Check je mail eens. Er zit een blote piemel in!"quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk ook dat Muis een vriendelijke SMS alert niet erg zal vinden. Is iig gemakkelijker dan te proberen 3 topics door te lezen als je er een half uur niet bent geweest.
Neem nou maar friet want ik ken jou, je vreet anders eerst die zuurkool en neemt dan straks alsnog frietquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:01 schreef Qwea het volgende:
Zuurkool of patat
Ik heb zo'n zin in patat
I second thatquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef Qwea het volgende:
gdv love, ga es door ofzo. Ik zat te hopen op een rel ja!
Ooooooh, leuk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 16:59 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, een fotoshopje van hoe de haard KAN komen te hangen in de serre... Alternatief is in de slaapkamer
Wat vinden jullie?
[afbeelding]
let vooral niet op de kwaliteit van de fotoshop, het gaat maar even om het idee
Daar had ik deze voor in de strijd gegooid, maar daar ging je niet eens op inquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef Qwea het volgende:
gdv love, ga es door ofzo. Ik zat te hopen op een rel ja!
quote:
Nou, daar heb je wel een punt jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem nou maar friet want ik ken jou, je vreet anders eerst die zuurkool en neemt dan straks alsnog friet
Proost, k zit net aan mn eten met een pilsjequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:08 schreef Pagan het volgende:
Fraai is dat. Licht ik even twee uurtjes mijn hielen om te zorgen dat Strega en mijn bloedjes van furry kinderen dit weekeinde weer te eten hebben, openen jullie een topic waasin mijn sexleven centraal staat in de TT, en blaffen dat topic zo snel weer vol dat ik nog net kan reageren voor het alweer op slot gaat.
Nooit van hoor en wederhoor gehoord.
Ik wens, op SS na, alleen, uitsluitend maar bovenal zeer frequent door Strega getrokken te worden.
Dit gezegd hebbende pak ik een pilsje en ga de rest hier proberen bij te lezen.
Andersom overigens ook niet zoals je zietquote:Strega mag Pagan niet trekken.
Pagan mag Strega niet trekken.
Jaja, ons kent ons mopquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, daar heb je wel een punt ja
Ik neem wel alleen friet met saus, niks erbi verder
Haal dat linkje eens snel weg! Daar staat mijn mail adresquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Proost, k zit net aan mn eten met een pilsje
Maar hier staat dat Strega jou niet meer mag trekken![]()
![]()
[..]
Andersom overigens ook niet zoals je ziet
Ik trek dit niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Proost, k zit net aan mn eten met een pilsje
Maar hier staat dat Strega jou niet meer mag trekken![]()
![]()
[..]
Andersom overigens ook niet zoals je ziet
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haal dat linkje eens snel weg! Daar staat mijn mail adres
netjes, ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, een fotoshopje van hoe de haard KAN komen te hangen in de serre... Alternatief is in de slaapkamer
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
let vooral niet op de kwaliteit van de fotoshop, het gaat maar even om het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |