die heeft volgens mij net een nieuwe baan, meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waaroh ergens? User K_I_M heeft veel ervaring volgens mij en zocht werk en vrouw dus
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
* Dizzy-Miss-Lizzy hangt ssshhht niet storen op de deur en gaat de SS adressen vast invoeren op lootjestrekken.nl
Gewoon tussen je handpalmen klemmen en heel hard knijpen, doe ik altijd met de laatste. De walnoten daarvoor neem ik met twee in één hand en dan knijpen, gaat er altijd wel eentje kapot.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb em net opengekregen door em in de sluiting van m'n gitaarkoffer te proppen en die dicht te doen
Ze moest erg achteruit in salaris daar dus wie weetquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heeft volgens mij net een nieuwe baan, meen ik me te herinneren
Omgeving Rotterdam. Is er ergens te vinden waar ze ervaring mee heeft?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waaroh ergens? User K_I_M heeft veel ervaring volgens mij en zocht werk en vrouw dus
Te ver. Ze woont in Hilversum.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam. Is er ergens te vinden waar ze ervaring mee heeft?
PM dr gewoon even.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam. Is er ergens te vinden waar ze ervaring mee heeft?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De walnoten daarvoor neem ik met twee in één hand en dan knijpen
Fijn, niks zo lekker als je eigen bedjequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben thuis!
lekker bijkomen nu en ga dan ook zo ook eerst in bad en daarna even lekker slapen
allemaal onwijs bedankt voor de lieve kaart
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben thuis!
lekker bijkomen nu en ga dan ook zo ook eerst in bad en daarna even lekker slapen
Ik ben thuis!
Neem twee walnoten in 1 hand, ff knijpen, klaar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
help, hoe krijg ik een walnoot open![]()
ik heb net de notenkraker in tween geknepen
Welkom thuis Draakje..quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben thuis!
Ik ben thuis!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef Barbaaf het volgende:
Waarom zijn er nou zo weinig leuke vrouwelijke ICT'ers?Mogen we eindelijk een sollicitant aannemen, komen er alleen ouwe lelijke nerds in aanmerking.
Q., dit geldt natuurlijk niet voor jou ( ook niet voor andere dames hier waarvan ik niet weet dat ze ICT'er zijn).Ooh puhlease, je hebt zo gelijk. 99,9% van de vrouwelijke ict'ers zijn rare lelijke wijven met een vage hobbie of een vaag outfit. Om nog maar te zwijgen over wat ze uitkramenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Mijn belminuten zijn opquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan je vast wel via een telefoontje achterkomen toch?
Joehoe fijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |