Mwah zou me er niet druk over maken tenzij je ze belegd had.quote:
Het zal niet zo'n kwaad kunnen. Maar ik zou er geen gewoonte van maken.quote:
Och om 15.00uur ga ik de lootjes invoeren voor SS. Het levert vast wel weer een nieuwe rel op en we hebben 23 deelnemersquote:
Die gaat morgen plaatsvinden in de haaientunnelquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer is eigenlijk de rel vandaag?
Er moet nog iets te raden overblijven.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Och om 15.00uur ga ik de lootjes invoeren voor SS. Het levert vast wel weer een nieuwe rel op en we hebben 23 deelnemers
Rustig adem blijven halen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Och om 15.00uur ga ik de lootjes invoeren voor SS. Het levert vast wel weer een nieuwe rel op en we hebben 23 deelnemers
Dat zál toch zeker niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Loveless vroeg om de deelnemers van de rel maar 23 waren me teveel om op te noemenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Rustig adem blijven halen.
Wat is er mis met 23 deelnemers dan??
Ja, DML, wat zit je nu te drammen en te klagen en te zeuren?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat was een grapje van DMLquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Pas als iedereen heeft geactiveerd krijg je een linkje naar je getrokken lootjequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zál toch zeker niet?
Niemand mag iets zeggen over wie hij/zij heeft, dus er kan ook niet over gereld worden. Makkelijk he?
Oh trouwens, weten we dan vanmiddag al wie je hebt? Of nee he, dat weet je pas na activeren? Of pas als iedereen geactiveerd heeft? Hoe gaat dat ook alweer?
Daar heb je nog tijd voor hoor! Echt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef nieslief het volgende:
Crap m'n verlanglijstje vergeten.....
En hou jij eens op met je gehyperquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, DML, wat zit je nu te drammen en te klagen en te zeuren?![]()
[/rel]
quote uit de OPquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zál toch zeker niet?
Niemand mag iets zeggen over wie hij/zij heeft, dus er kan ook niet over gereld worden. Makkelijk he?
Oh trouwens, weten we dan vanmiddag al wie je hebt? Of nee he, dat weet je pas na activeren? Of pas als iedereen geactiveerd heeft? Hoe gaat dat ook alweer?
Dan hoop ik maar dat iedereen vanavond online is. Want zaterdag ben ik de hele dag weg en waarschijnlijk laat thuis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pas als iedereen heeft geactiveerd krijg je een linkje naar je getrokken lootje
Nou inderdaad, wat een gedoe en geouwehoer weer..quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef Cat22 het volgende:
Ow, chips: verlanglijstje!![]()
Maar dag kun je achteraf toch ook nog invoeren he?
* gaat denken*
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, DML, wat zit je nu te drammen en te klagen en te zeuren?![]()
[/rel]
Oh ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote uit de OP
Ik vul de usernames met de email adressen in. Dan krijg jij een email dat je het lootje moet activeren.
Daarbij kan je direct een verlanglijstje ook invullen. Als iedereen geactiveerd heeft kunnen we lootjes trekken.
Je krijgt dan een email met daarin een linkje naar de site. Hier zie je de username die jij hebt getrokken.
Tevens staat daar ook het verlanglijstje van die persoon. Ook is daar een optie om anoniem een vraag te stellen aan je lootje
zodat je nog wat meer te weten kan komen als iets niet duidelijk is of zo.
Nadat je lootje geactiveerd is krijg je tevens een email met een link waarmee je het verlanglijstje nog aan kan passen.
Dit kan geloof ik 3x ook nadat het lootje getrokken is. De persoon die jou heeft krijgt dan automatisch een mailtje dat er geupdate is.
nee ze zat heel nieuwshierig te zijn dus ik breek een stukje van kaal toastje af en leg t voor dr neer (ze is zo kieskeurig dus dacht dat eet ze nooit) en ze vond het heerlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mwah zou me er niet druk over maken tenzij je ze belegd had.
hamerquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
help, hoe krijg ik een walnoot open![]()
ik heb net de notenkraker in tween geknepen
Had je wat?quote:
En toen zat er cola op m'n schermquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
help, hoe krijg ik een walnoot open![]()
ik heb net de notenkraker in tween geknepen
Nou dan zie je zondag wie je hebt getrokken. Als je dadelijk maar even activeert dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat iedereen vanavond online is. Want zaterdag ben ik de hele dag weg en waarschijnlijk laat thuis.
Als jij hem vanavond activeert en de rest pas morgen, dan krijgen we morgen allemaal het lootjeslinkje. Maar dat kan je ook pas zondag lezen als je zaterdag geen tijd hebt, dat maakt echt niet uit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat iedereen vanavond online is. Want zaterdag ben ik de hele dag weg en waarschijnlijk laat thuis.
Alweer zo'n leuk plaatje.quote:
Ow ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dan zie je zondag wie je hebt getrokken. Als je dadelijk maar even activeert dan komt alles goed.
Bij dat activeren kan je de eerste aanzet tot verlanglijst invullen trouwens...
Nou niet gaan lopen catten he.......quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je wat?
*knip boel ponpompoppetjes knip*
Nou! Zullen we het inlijsten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys wat ze we het heerlijk eens voor een keertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
ik heb em net opengekregen door em in de sluiting van m'n gitaarkoffer te proppen en die dicht te doenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb em net opengekregen door em in de sluiting van m'n gitaarkoffer te proppen en die dicht te doen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef Barbaaf het volgende:
Waarom zijn er nou zo weinig leuke vrouwelijke ICT'ers?Mogen we eindelijk een sollicitant aannemen, komen er alleen ouwe lelijke nerds in aanmerking.
Q., dit geldt natuurlijk niet voor jou ( ook niet voor andere dames hier waarvan ik niet weet dat ze ICT'er zijn).Waaroh ergens? User K_I_M heeft veel ervaring volgens mij en zocht werk en vrouw dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |