Jummie doe mij die maar. Lillie snurkt echt........quote:
Ik heb even gemist hoe hij eraan kwam.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:33 schreef Qwea het volgende:
hey even he... ik weet niet wat ik met baloe aan moet.
Die plek aan zn kop ettert nog, en ik heb eigenlijk geen idee of het beter wordt. Zn laken op zn matras zit onder de vlekken van de etter... maar zn AB is ook nog lang niet op.
Bij shirley moet ik altijd goed smeren en AB geven, en als de AB op is en het wordt niet beter terug komen.
Hier moest ik eigenlijk vandaag terug komen en dan wil die hem op ontzettend dure AB ofzo zetten
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb een haard gekocht
* MrSubtle is blij
Hoe is 't hier?
hij heeft een voedselallergie. En meneer heeft dingen van tafel gejat dus ik vermoed dat het van de bami hapjes komt. Maar hij heeft ze altijd op zn buikquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb even gemist hoe hij eraan kwam.
Anders toch even Shirley bellen.
hoe goed stookt gedroogd konijn nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb een haard gekocht
* MrSubtle is blij
Hoe is 't hier?
Het is een haard zonder afvoer-kanaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart.
*Sinterklaas liedje opzoekt*
Doe es niet zo flauw?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
hoe goed stookt gedroogd konijn nou?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is een haard zonder afvoer-kanaalhoe daar cadeautjes in moeten weet ik ook niet
ooooh...quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef nieslief het volgende:
Je moet je schoen er ook voor zetten en dan wachten op zwarte pietje ouders.
Bwehehehequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe goed stookt gedroogd konijn nou?
voor de voordeurquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is een haard zonder afvoer-kanaalhoe daar cadeautjes in moeten weet ik ook niet
Ik had DML ook nog even gePMd dat ik hyper en zenuwachtig ben voor de SSquote:
oh prachtigquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Geweldig topic:
Goochem het Gordeldier (Incl. pics)
It was clear alrightquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had DML ook nog even gePMd dat ik hyper en zenuwachtig ben voor de SS
Dan weet ze het maar, ik wist niet zeker of dat al duidelijk was namelijk![]()
Ik heb nog geen mailquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
It was clear alright![]()
De hele boel staat klaarEn ik ga gewoon verzenden nu want zolang de lootjes niet getrokken zijn kan je nog wijzigen blijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
It was clear alright![]()
De hele boel staat klaarEn ik ga gewoon verzenden nu want zolang de lootjes niet getrokken zijn kan je nog wijzigen blijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |